Guest tvr Skrevet 18. April, 2015 (edited) Jeg har nu solgt min gode gamle TVR Griffith. Den jeg har taget navn efter herinde.Den er blevet skiftet ud med en Maserati Ghibli. Men bør jeg så også skifte navn ?Min TVR var blevet en del af min personlighed, men holdt ikke rigtig til at blive brugt hver dag i årevis. Kan jeg overhovedet skifte navn før jeg ved om jeg bliver glad for Maseratien ?Råd søges !! Redigeret 18. April, 2015 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. April, 2015 Næ, hvorfor skulle du skifte? Du har et gammelt og anerkendt nick herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. April, 2015 Maserati Ghibli er cool ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 18. April, 2015 Jeg har nu solgt min gode gamle TVR Griffith. Den jeg har taget navn efter herinde.Den er blevet skiftet ud med en Maserati Ghibli. Men bør jeg så også skifte navn ?Min TVR var blevet en del af min personlighed, men holdt ikke rigtig til at blive brugt hver dag i årevis. Kan jeg overhovedet skifte navn før jeg ved om jeg bliver glad for Maseratien ?Råd søges !!Fed bil du der har skiftet til Tillykke med den!Men fortvivl ikke med hensyn til dit nick herinde, for du får slet ikke så meget tid til at være herinde med den bil holdende i indkørslen, så det kan være ligegyldigt.Og så kommer der en dag hvor du drømmer dig tilbage til din TVR igen.......for hvis du havde svært ved at holde din TVR kørende, så har du noget af en "oplevelse" ventende på dig Men igen, en Ghibli ER en fed bil !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 18. April, 2015 Maserati Ghibli!!! Jeg giver en guffer, hvis jeg må få en tur i den. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. April, 2015 Maserati Ghibli!!! Jeg giver en guffer, hvis jeg må få en tur i den.Du skal nok betale for begge dele for at få lov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 18. April, 2015 Har du haft den tvr på dk plader? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 18. April, 2015 Har du haft den tvr på dk plader?Hvis jeg siger ja, kender vi hinanden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 18. April, 2015 Maserati Ghibli!!! Jeg giver en guffer, hvis jeg må få en tur i den.Ikke sikker på jeg har lyst til en guffer af dig Jeg ved jo ikke om du er lækker hahahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. April, 2015 Ikke sikker på jeg har lyst til en guffer af dig Jeg ved jo ikke om du er lækker hahahahaBehøver man at være lækker for at give en guffer ? Jeg har modtaget BJs fra gloryholes hvor jeg ikke aner hvem var bagved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 18. April, 2015 Behøver man at være lækker for at give en guffer ? Jeg har modtaget BJs fra gloryholes hvor jeg ikke aner hvem var bagved hahaha. Ja Nille, det gør man..... Ihvertfald hvis man skal køre min nye kærlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 18. April, 2015 (edited) Hej tvr tillykke med din Maserati Ghibli.Jeg har selv købt ny bil sidst i februar. Jeg skifter ikke navn. Det er en Suzuki swift. Nu kan swift jo oversættes til hurtig eller nem, og det er jo ikke gode navne i dette forum Redigeret 18. April, 2015 af modenelsker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 18. April, 2015 Hvis jeg siger ja, kender vi hinanden ?Nej, spørger kun fordi jeg ikke viste at man kunne få dem indregistreret i dk. Har været lidt små forelsket i en Tvr tuscan speed six. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. April, 2015 (edited) Arj, nu må I sgu' styre Jer! Manden (undskyld tvr) spørger, om han skal skifte nick grundet en ny bil, og hurtigt dukker der indlæg op om grengnavning og andet. Det, som folk er mest interesseret i, er altså bilen, mens tvr jo bare spørger, om han skal skifte ham Redigeret 18. April, 2015 af Borende X stavefjel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 590 Skrevet 18. April, 2015 Jeg vil ikke skifte navn hvid det var mig jeg har selv et misvisende navn, men skifte det nej så skal jeg jo til at opbygge mit rygte igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. April, 2015 Jeg ville hellere hedde Maserati end Tvr, så jeg stemmer for navneskift til Maserati.Uha jeg har gode minder om Maserati, en pige i klassen i gym. kørte i skole i sin fars Maserati jeg var både vild med pigen og bilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. April, 2015 (edited) Arj, nu må I sgu' styre Jer! Manden (undskyld tvr) spørger, om han skal skifte nick grundet en ny bil, og hurtigt dukker der indlæg op om grengnavning og andet. Det, som folk er mest interesseret i, er altså bilen, mens tvr jo bare spørger, om han skql skifte ham uha skal du lege EG-betjent ? Biler og guffer hører sammen som sko og sok Redigeret 18. April, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. April, 2015 uha skal du lege EG-betjent ?Næ, jeg leger ikke betjent, men måske tvr med mit indspark føler sig betjent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. April, 2015 Næ, jeg leger ikke betjent, men måske tvr med mit indspark føler sig betjent husk at tage dit gebis ud først haha en guffer uden tænder er godt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 18. April, 2015 Næ, jeg leger ikke betjent, men måske tvr med mit indspark føler sig betjent Det her er en hyggetråd, og så er der ikke noget, der hedder afsporing - ævbæv.Men helt ærligt. Der er sgu nok nogle stykker inklusiv undertegnede, der ikke ved, hvad en tvr er. Et navn er et navn, og skifter man, så mister man også lidt af alt det, som man har opbygget omkring sit navn. Og mht. navne så kan de være misvisende, men når folk ikke ved bedre, så kan det da være ligegyldigt, om jeg hedder fisseslikkeren i stedet for pikspilleren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 18. April, 2015 Skift navn til Mazda-rati :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. April, 2015 Det her er en hyggetråd, og så er der ikke noget, der hedder afsporing - ævbæv.Men helt ærligt. Der er sgu nok nogle stykker inklusiv undertegnede, der ikke ved, hvad en tvr er. Et navn er et navn, og skifter man, så mister man også lidt af alt det, som man har opbygget omkring sit navn. Og mht. navne så kan de være misvisende, men når folk ikke ved bedre, så kan det da være ligegyldigt, om jeg hedder fisseslikkeren i stedet for pikspilleren. Jeg ved heller ikke hvad en fisse er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. April, 2015 ....... Men helt ærligt. Der er sgu nok nogle stykker inklusiv undertegnede, der ikke ved, hvad en tvr er.Næ, heller ikke undertegnede anede noget om, at der her var tale om et automobilforhold.Andre herinde har underskrevet sig med små bogstaver (f.eks "smo" og "gog"), og i hvert fald i det ene tilfælde er det blevet erklæret, at det faktisk var en forkortelse.Som vi andre (jeg?) altså ikke kendte til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 18. April, 2015 (edited) Sådan skriver en svensk avis om Maserati Ghibli (jeg gider ikke oversætte for jer dovne danskere der ikke gider forstå svensk):Maseratis motortekniker kan konsten att hetsa upp kvinnor. Det finns det bevis på. Biltillverkaren lät mäta testosteronhalten i saliven hos hundra försökspersoner, före och efter att de fått lyssna till en varvande Maseratimotor. Hos alla kvinnor steg hormonhalten!Var det derfor du skiftede TVR?Ellers er Maserati et dobbeltrettet nick. Her har vi en bekendt Maserati og hvis du ser nogenlunde sådan ud, kan jeg tænke mig at betale nogle krone for en tur i dit lille køretøj. Redigeret 18. April, 2015 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg