M51 13 Skrevet 20. April, 2015 Nogen der har prøvet dejlige Birgitte i Silkeborg?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 20. April, 2015 Prøv under efterlysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 20. April, 2015 Hej M51Hvis du søger på navnet, kan jeg se at der er flere tråde med hende.I øverste højre hjørne, lige under dit brugernavn er søgefeltet. Bare skriv Birgitte og søg, så skal du se.MVHNordlys 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 20. April, 2015 (edited) Nogen der har prøvet dejlige Birgitte i Silkeborg??Ja det var en lækker oplevelse, da hendes godstykkelse der er lige min præference, (måske lidt i overkanten, hun var sgu noget svær at smide rundt med, da) men jeg fik en rigtig god behandling, samt at der ikke var noget æggeurs tyranni. Så bare gå til hende. Har kun hørt godt om hendes og hendes service. Jeg har desværre ikke skrevet om min visit, pga. chikane herinde.Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. Redigeret 20. April, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. April, 2015 @Big Dick: Du skal ikke lade dig kue af chikane. Det er simpelthen for træls en udvikling. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 20. April, 2015 (edited) @Big Dick: Du skal ikke lade dig kue af chikane. Det er simpelthen for træls en udvikling. Mange tak for din tilkendegivelse. Afregningen vil komme som lyn fra en klar himmel, når det mindst ventes.Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. Redigeret 20. April, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg