Hop til indhold
kanonkongen

Aner ikke hvad jeg skal kalde dette indlæg.

Recommended Posts

Hej Allesammen på EG. Håber i nyder det fantastiske vejr. Har gåe udendørs hele dagen og har virkelig tænkt. Ja det kan jeg godt :-)

ja hvordan starter man så denne debat. Uden der går alverdens snask i den. Har læst de tråde der er blevet låst de sidste par uge. Bølgerne går højt. Os der har deltaget i de tråde skriver noget og vi mener det vi skriver. Men ikke altid er det lige kønt at se på, for dem som ikke deltager i trådene. Moderator teamet må ind og agere det gør de så. Måske ikke til alles tilfredshed. Men de gør nu det de synes er bedst for EG. Og det må vi alle acceptere, Da herinde er det nu dem der bestemmer hvad der tillades.

For tiden her på EG. ser vi en generel tendens til, at alle følelsesmæssige tilstande, der afviger fra det jævnt muntre, sygeliggøres. Følelser kan være svære at, skrive om det har jeg erfaret. Ja jeg er bestemt en følelsesmæssig gut. Og har det strålende med det. Jeg skriver tingene som jeg ser dem. Ja jeg kan også være lalleglad og være med til at afspore et indlæg, det skal der engang imellem være plads til. Men det behøver ikke være alle tråde efterhånden. Og Så skal vi jo huske på at den trådstarter der har lavet et indlæg, at hvis han gerne vil have tråden tilbage til emnet. Kunne vi så ikke bare gøre det, ja det er bare et lille håb fra min side. Synes det er fedt, at læse om alverdens ting. Ja Rejsenetværk har lavet strålende indlæg nogle gange for lange men jeg siger sku alligevel pyt og læser dem Respekt Rejse for din ærlighed i dine indlæg, Ja husker specielt den om dine manglende engelsk kundskaber, der så jeg din sårbarhed og ærlighed, Og kan godt genkende de følelser. Men de er svære at skrive om herinde. Men vi fortsætter sku ikke Rejse.

Så har der været en masse debat om Titman, jeg er bestemt heller ikke altid enig i de ting han skriver eller mener, men respektere ham dog for, han tør stå ved det han skriver (hvis det er det han gør), det kan jeg ikke vide. Men dette er ikke et person angreb mod dig Titman men du opnår, at få folks vrede på dig, på den måde du skriver som jeg ser det. Er det noget du har tænkt over? 

Er det i virkeligheden ikke de fleste mennesker herinde på EG, der i hvert fald har en vis frygt for at blive genstand for andres kritiske opmærksomhed eller i det mindste søger at undgå den? Ja jeg bryder mig bestemt ikke om, at blive kaldt det ene eller andet. Det er iorden at være uenig med mig helt fair, tror da også i andre ser det på samme måde.

Det er netop, fordi vi alle sammen genkender følelsen af skam over at blive udstillet negativt, at film som ’Bridget Jones’ og ’Klovn’ vinder så stor popularitet. Hovedpersonernes evindelige pinlige eskapader, og den deraf følgende offentlige udstilleles, får publikum til at krumme tæer i medefølt skam. Og sådan kan jeg også nogle gange ha det når jeg ser skribenter herinde. Men jeg skriver ikke de er idioter eller mentalt retarderende, eller andre grimme ord. Vi er nu alle herinde en broget flok på godt og ondt. Og vi kan ikke være venner allesammen men vi kan da i det mindste snakke pænt uanset hvor uenige vi er.

Her til sidst i dette lange skriv sorry men måtte have alle tankerne med. For hvordan forklarer man lige, at tingene ikke er sort-hvide, selv om man fik råbt meget højt og smækket alt for hårdt med døren. Så hårdt, at man faktisk ikke rigtig kan komme ind igen? Hvordan forklarer man, at alle de gode ting, man besidder jo stadig eksisterer, selv om de er trængt i baggrunden for en tid? Fordi man har kvajet sig. Og hvordan forklarer man på en troværdig måde, at i virkeligheden det man skrev om andre fordi man var såret, og kun var en dum og desperat handling, som man inderligt fortryder?

Jeg håber vi kan selv ransage os selv bare en lille smule og tænke, ja okay jeg var sku heller ikke selv fair og sober i dette indlæg. Kan man det så har man nået mange mål.

Med ønsket om en helt igennem fantastisk dag til jer alle.

KK 

• Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er iorden at være uenig med mig helt fair, tror da også i andre ser det på samme måde.

​Dejligt. Så er der stor mulighed for, at du tager det pænt, når jeg siger, at jeg er dybt uenig i de dele af dit indlæg, der har et relevant indhold. :)

Resten af indlægget ser jeg egentlig bare som auto-reply-popularitets-like-pleaseri.

Men selvfølgelig, i den gode ånds tjeneste: cadeau og respekt for at du gad at skrive et langt indlæg. :)

Mvh,

/Gina.

• Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Her til sidst i dette lange skriv sorry men måtte have alle tankerne med. For hvordan forklarer man lige, at tingene ikke er sort-hvide, selv om man fik råbt meget højt og smækket alt for hårdt med døren. Så hårdt, at man faktisk ikke rigtig kan komme ind igen? Hvordan forklarer man, at alle de gode ting, man besidder jo stadig eksisterer, selv om de er trængt i baggrunden for en tid? Fordi man har kvajet sig. Og hvordan forklarer man på en troværdig måde, at i virkeligheden det man skrev om andre fordi man var såret, og kun var en dum og desperat handling, som man inderligt fortryder?

​I min optik er der nogle enkle ting i rigtig rækkefølge:

1)    Erkende over for sig selv, at man er gået over stregen.

2)    Finde modet til at erkende det, over for dem man har forulempet.

3)    Kontakte, ...sig undskyld, ....og mene det.

Er det lykkedes at komme igennem den proces med sig selv, har man overvundet mere end en hel hær, ...man har overvundet sig selv,...og se DET er stort, og en erfaring rigere...

VH

Hankat

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Dejligt. Så er der stor mulighed for, at du tager det pænt, når jeg siger, at jeg er dybt uenig i de dele af dit indlæg, der har et relevant indhold. :)

Resten af indlægget ser jeg egentlig bare som auto-reply-popularitets-like-pleaseri.

Men selvfølgelig, i den gode ånds tjeneste: cadeau og respekt for at du gad at skrive et langt indlæg. :)

Mvh,

/Gina.

​Hej Gina Faith.

Helt i orden du er uenig, Hvad du ser som like pleaseri, er jo bare min ydmyge holdning til nogle ting og sådan er det jo. Jeg kan jo ikke please alle.:D Og vil det nu heller ikke.

Og tak for dit lille spark i røven. :D

Ha en dejlig dag Gina

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

​I min optik er der nogle enkle ting i rigtig rækkefølge:

1)    Erkende over for sig selv, at man er gået over stregen.

2)    Finde modet til at erkende det, over for dem man har forulempet.

3)    Kontakte, ...sig undskyld, ....og mene det.

Er det lykkedes at komme igennem den proces med sig selv, har man overvundet mere end en hel hær, ...man har overvundet sig selv,...og se DET er stort, og en erfaring rigere...

VH

Hankat

​Hej Hankat.

Vi er jo helt enige her, det jo også her selvransagelsen kommer ind i billedet. Men ikke min pligt at få folk til det, jeg kan jo kun opfordre til det.

God dag Hankat.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der vel på tide at vise skribenter må gøre op med sig selv om ens skriv endelig er en værdi for Eroguide:idea:. Eller man mere skriver for at holder noget personfnidder kørerne fra den ene tråd til den anden;) Det kan vel ikke passe at de samme personer ikke kan få tiden til at gå med noget andet konstruktiv;) en at bruge tiden til tider pinlige tråde og indlæg som låses gang på gang vel;) Det vel ikke et større tab for Eroguide at i stopper med skrive på denne måde:?::?::?: 

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der vel på tide at vise skribenter må gøre op med sig selv om ens skriv endelig er en værdi for Eroguide:idea:. Eller man mere skriver for at holder noget personfnidder kørerne fra den ene tråd til den anden;) Det kan vel ikke passe at de samme personer ikke kan få tiden til at gå med noget andet konstruktiv;) en at bruge tiden til tider pinlige tråde og indlæg som låses gang på gang vel;) Det vel ikke et større tab for Eroguide at i stopper med skrive på denne måde:?::?::?: 

​Hej Krone netop, det er på tide hvad personer vil og hvordan de vil agere. Og ja enig i de ekskludere sig selv i sådan et tempo det er helt i hegnet. Hvordan de folk tænker inden de skriver aner jeg jo ikke. Men ja SELVRANSAGELSE ville være en god ting. 

Hygge Krone.

KK

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad du ser som like pleaseri, er jo bare min ydmyge holdning til nogle ting og sådan er det jo. Jeg kan jo ikke please alle.:D 

​Jeg tror, at du her har misforstået mit budskab. Det jeg mente med auto-reply-pleaseri er, at det jo er åbenlyse holdninger for den almene debattør. Selvfølgelig sætter vi alle pris på et oprigtigt og ærligt skriv. Naturligvis skaber det en eller anden form for følelsesskala, når vi læser et meget personligt indlæg. Og klart nok kan vi sætte os i andres sted, når de åbent fortæller om sejre/nederlag og andre livsaspekter. Alle disse ting, som du havde skrevet udenom dine meninger er i mine øjne indlysende mekanismer. Deraf min kommentar. :)

Mvh,

/Gina.

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Jeg tror, at du her har misforstået mit budskab. Det jeg mente med auto-reply-pleaseri er, at det jo er åbenlyse holdninger for den almene debattør. Selvfølgelig sætter vi alle pris på et oprigtigt og ærligt skriv. Naturligvis skaber det en eller anden form for følelsesskala, når vi læser et meget personligt indlæg. Og klart nok kan vi sætte os i andres sted, når de åbent fortæller om sejre/nederlag og andre livsaspekter. Alle disse ting, som du havde skrevet udenom dine meninger er i mine øjne indlysende mekanismer. Deraf min kommentar. :)

Mvh,

/Gina.

​Helt iorden Gina F

Er skam heller ikke sur på dig 

ha en dejlig aften.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg lige smidt dit lange indlæg ned i kogegryden, og vupti her er budskabet (kort og præcist):​ 

Hej Allesammen på EG. Håber i nyder det fantastiske vejr.

Har læst de tråde der er blevet låst de sidste par uger. Bølgerne går højt. Og det er ikke altid lige kønt at se på, for dem som ikke deltager i trådene.

HUSK
Der skal være plads alle. Og er du uenig med nogen du vil debattere med, så fortæl det i en sober tone.

Med ønsket om en helt igennem fantastisk dag til jer alle.

• Synes godt om 11

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg lige smidt dit lange indlæg ned i kogegryden, og vupti her er budskabet (kort og præcist):​ 

​Hej Gerog.

Ja du har sku ret i det. Og et punkt mere, at folk skal tænke før de skriver. 

Men flot opsummeret Gerog,

Ha en god dag 

Kk

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sådan læser jeg det ikke helt Gerog.. Lidt et underligt indlæg fra Kk, som jeg normalt aldrig er uenig med.. Folk har i flere tråde og indlæg prøvet at sige stop overfor åbentlyse provokationer, som er dukket op igen og igen fra Titman og hans røvslikkere /medløbere.. Jeg synes ikke at man nødvendigvis skal glatte ud for folk, som tydeligvis kun vil provokere. F.eks skriver du Kk, på en pæn måde at han, Titman, skal lave lidt selvransagelse og så liker han indlægget, som om at det er møntet på andre. 

Jeg kunne da også sidde og have vild foragt overfor sexkunder osv. Og tale helt vildt ned til dem -  ville jeg så også blive set som en modig person? 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men dette er ikke et person angreb mod dig Titman men du opnår, at få folks vrede på dig, på den måde du skriver som jeg ser det. Er det noget du har tænkt over? 

​Sover Dolly Parton på ryg?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan læser jeg det ikke helt Gerog.. Lidt et underligt indlæg fra Kk, som jeg normalt aldrig er uenig med.. Folk har i flere tråde og indlæg prøvet at sige stop overfor åbentlyse provokationer, som er dukket op igen og igen fra Titman og hans røvslikkere /medløbere.. Jeg synes ikke at man nødvendigvis skal glatte ud for folk, som tydeligvis kun vil provokere. F.eks skriver du Kk, på en pæn måde at han, Titman, skal lave lidt selvransagelse og så liker han indlægget, som om at det er møntet på andre. 

Jeg kunne da også sidde og have vild foragt overfor sexkunder osv. Og tale helt vildt ned til dem -  ville jeg så også blive set som en modig person? 

​Hej Sara.

Så er jeg nødt til at uddybe så alle kan forstå det jeg mener soleklart. Ja jeg mener i den grad Titman skal kigge indad og selvransage. Om de ting han skriver ikke er okay, Hvorfor han liker kan du ikke klandre mig for. Jeg er dybt uenig i hvordan han skriver til folk, synes faktisk jeg skriver det i indlægget, nok ikke tydeligt nok. Kort sagt, jeg prøver at få Titman til, at skrive sobert, ellers bliver han nok mere ekskluderet end han er i forvejen.

Ha en skøn aften Sara.

KK

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Hej Sara.

Så er jeg nødt til at uddybe så alle kan forstå det jeg mener soleklart. Ja jeg mener i den grad Titman skal kigge indad og selvransage. Om de ting han skriver ikke er okay, Hvorfor han liker kan du ikke klandre mig for. Jeg er dybt uenig i hvordan han skriver til folk, synes faktisk jeg skriver det i indlægget, nok ikke tydeligt nok. Kort sagt, jeg prøver at få Titman til, at skrive sobert, ellers bliver han nok mere ekskluderet end han er i forvejen.

Ha en skøn aften Sara.

KK

Jamen, tak for uddybningen.. :) 

God aften til dig også! 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved til gengæld godt hvad jeg skal kalde tråden.... "Endnu en tråd der er inderligt ligegyldig og som kun skal bruges til at profilere os der skriver i den som havende de rigtige tolerante og rummelige meninger - i modsætning til dem vi ikke kan lide- tråden..." 

Men selvfølgelig ret skal være ret - de er kun startet en lille håndfuld om det emne indenfor de sidste par dage...

Gå dog og knald nogle trunter og pral så med det herinde bagefter istedet for..... Det er da EG's formål...

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror i har alt for høje tanker om bevæggrundene for visse profilers bagrund for at være herinde. Hvorfor have dobbeltprofiler i debatterne hvis man rent faktisk ønskede at stå inde for det man skriver? Herinde er skal man nok have en smule skepsis over for hvad der bliver skrevet og ikke blindt tro på det bedste i folk.

For eksempel har Fisseslikkeren i et indlæg forsvaret titter og indikeret at han i bund og grund var en god fyr. Denne "gode" fyr ekvilibrerde ved komme ind i chatten og svine folk til, som han ikke kunne skrive pm´s til (hvorfor mon han ikke kunne det?). Derudover fik de lige gjort klart at han skam nok skulle få ram på dem i forum! Jow jow en flink fyr må man sige..... eller NOT 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vores tid på jord er begrænset, så spild den dog ikke med at leve andres liv.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vores tid på jord er begrænset, så spild den dog ikke med at leve andres liv.

​Begrænset??? Og det siger du nu!!??

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Begrænset??? Og det siger du nu!!??

Lev livet NU, du kommer aldrig levende fra det! ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved til gengæld godt hvad jeg skal kalde tråden.... "Endnu en tråd der er inderligt ligegyldig og som kun skal bruges til at profilere os der skriver i den som havende de rigtige tolerante og rummelige meninger - i modsætning til dem vi ikke kan lide- tråden..." 

Men selvfølgelig ret skal være ret - de er kun startet en lille håndfuld om det emne indenfor de sidste par dage...

Gå dog og knald nogle trunter og pral så med det herinde bagefter istedet for..... Det er da EG's formål...

​Hej Heine.

Du kunne da ikke have en mere forkert holdning til mine intentioner i denne tråd.

Men god dag til dig Heine.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

For helvede det er tungt det her!!! ikke kun denne tråd, men generelt! Hvor svært kan det være? Kan 1 person virkelig ødelægge et forum med over 10.000 brugere? 

Finder man personen troll agtig, jamen så lad da i himlens navn være med at reflektere over hvad han skriver. Sæt ham på ignore, enten mentalt eller med dertil indrettede knap. Han overtræder åbenbart ikke alverden i regelsættet ifølge Moderatorer, for med så mange indlæg på det sidste havde han jo så Karantæne.

Få debatter, Piger, sjov og ballade på dagsordenen igen, fremfor dette.... ja hvad er det egentlig?... Det er sgu irriterende, at se på alt efterhånden omhandler 1 person eller en lille gruppe. Og det skyldes primært, vi lader det omhandle den ene Person/gruppe..  for der er et alternativ, udover at appellere til gruppen/personen som åbenlyst ikke hjælper.. ja man fristes til at sige tværtimod

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han overtræder åbenbart ikke alverden i regelsættet ifølge Moderatorer, for med så mange indlæg på det sidste havde han jo så Karantæne.

​Hmmmmm har han skrevet noget i dag? Hvis han kunne, ville han sikkert farer rundt som en skoldet skid i denne tråd...... måske ledelsen fik nok?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

​Hmmmmm har han skrevet noget i dag? Hvis han kunne, ville han sikkert farer rundt som en skoldet skid i denne tråd...... måske ledelsen fik nok?

​Kan sagtens være noget som er gået min næse forbi :-) men i tilfælde af han har karantæne eller lignende, hvorfor så dvæles ved det? videre i teksten....

Kan dog se han står på onlinelisten. Så kan da kun være en mundkurv

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...