Hop til indhold
Pigeanmelderen

ung gravid amatør med fyldte bryster - kbh

Recommended Posts

jeg forsøgte at lave en aftale i sidste uge... Det gik godt med svar hurtigt på mails frem  og tilbage.. Helt indtil aftale om hvornår vi skulle mødes.. Derefter ingen svar :( syntes jeg er rigtig ærgeligt... Specielt fordi hun virkede sød nok på de andre mail. Men jeg kan ikke lade være med at tænke at det er useriøst.. Det mindste man kan forvente syntes jeg er en mail hvor der står, at det ikke kan blive til noget alligevel.

Øv. :) men sådan er det

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen det har du da fuldstændigt ret i , det er total respektløst.

Blev også brændt af for lang tid siden og gad ikke at kontakte hende igen " hellere undvære , en være til grin "

Og fremgangsmåden var præcist som med dig , en del mails frem og tilbage og lige pludselig ingen kontakt.

Og jeg vil lige tilføje at jeg på intet tidspunkt var vulgær eller krævede mere og mere mail efter mail , vi havde en fin dialog og så lige pludselig intet svar fra hende , det må da siges at være rimeligt useriøst og for ikke at sige respektløst " trods alt hende der ligger en annonce på "

Del dette indlæg

Link til indlæg

lad os nu ikke afspore tråden med personlige angreb det tilhører pb. 

fed anmeldelse for øvrigt :) .. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey guys.. 

Dette bliver det sidste jeg skriver i denne tråd.. 

Jeg er oprigtigt ked af at jeg opfattes som useriøs.. Og at der ikke er flere med gode oplevelser der melder sig på banen (jeg ved  jo I er derude)..

Jeg tager kritikken til mig.., om jeg Sys den er berettiget eller ej, så er det opfattelsen af mig, og jeg vil prøve at rette op på det... For jeg har fuld forståelse for at det ikke er iorden at brænde folk af og at man kan holde en ordentlig tone..

Når det så er sagt. Så håber jeg at I også har en smule forståelse for, at jeg er en ganske almindelig pige, der som sagt gør dette af lyst.. Jeg får (heldigvis) mange henvendelser.. Men nogle af jer er altså også nogle stride bananer og jeg har kun mig selv til at passe på mig..

Jeg er blevet brændt af, ofte.. Jeg er blevet sendt ud til andre glædespiger og blevet mødt af 5 fyre.. jeg bliver ofte svinet til.. 

Jeg forsøger at navigere så godt rundt i denne spændende men også til tider ubehagelige verden som jeg kan og jeg har kun mig selv til at holde styr på alle, passe på mig selv, få svaret alle..

I perioder er jeg ikke aktiv, så er der 1000+ mails at holde styr på.. Nogle gange synes jeg at jeg genkender et mønster eller en ordlyd fra en ubehagelig oplevelse og så lukker jeg ned..

Jeg har brugt tid på at skrive en rimeligt fyldestgørende annonce, tager mig tid til. At besvare en masse mail (tænker at man som kunde måske sender mail til et par stykker der kunne være interessante emner, men jeg modtager min. 50 om dagen) men får så mails som "hvornår kan jeg besøge dig?" "er du frisk søde?" osv.. Og nogle gange dræner det alt lyst og overskud..

Jeg siger ikke jeg er uden skyld.. Absolut ikke..!

I er kunderne og det er jeres oplevelse med mig.. Det må jeg tage til efterretning og det synes jeg egentlig også at jeg har gjort, efter jeg blev klar over at opfattelsen af mig var denne..

Men jeg hverken kan eller vil tabe mig selv på gulvet i det her.. Jeg vælger hvem og hvad Jeg vi.. jeg kan ikke rette op på jer alle der har haft dårlige oplevelser fra for lang tid siden kun fremadrettet gøre en indsats (og jeg vil stadig tabe nogle af jer på gulvet).

Og så håber jeg lidt at der er en form for forståelse for at I søde mænd heller ikke altid er lige seriøse... 

Jeg undskylder igen, forsøger at rette op (for min egen skyld) og håber at I der ikke mødtes med mig har fundet hvad I søgte. 

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vist ingen, der er i tvivl om, at man får en god oplevelse når man møder dig. Og at det at du er alene om det gør det svært. Jeg vil tro, de fleste privatpiger trods alt har en hjælper. Det ville jeg nok også anbefale dig at få. Ikke kun pga. de mange mails, men først og fremmest pga. sikkerheden. Det lyder ikke rart at møde op et sted og så står der fem mænd. Det lyder simpelthen farligt!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Little Lady.

Jeg har stor forståelse for det du skriver, og du er jo altid i din gode ret til ikke at ville mødes uanset hvor meget man har skrevet frem og tilbage først. Det eneste jeg måske efterlyser er, at når nu jeg har skrevet frem og tilbage med dig og derefter ikke hører noget, så blot en mail med, at det ikke kan blive til noget alligevel :) det syntes jeg trods alt man fortjener.

MVH

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld mig, men jeg forstår ikke de brokkehoveder der føler sig brændt af, når der aldrig har været en aftale, men kun en mailkorrespondance. Det er forkerte forventninger til konceptet, som er en amatør. Vil man have professionel behandling så gå til en prof klinik.

I sidste uge fik jeg en SMS på vej til en anden amatør om at hun var kommet til at dobbeltbooke. Ærgerligt for mig, men jeg håber bare det lykkes en anden gang, for jeg var forberedt på at sådan noget kunne ske. Så er det plan B eller koldt brusebad. Kunne jeg ikke leve med det, så droppede jeg nok amatører.

Redigeret af Bebop
  • Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er at der ikke kommer et svar når man har lavet eller er ved at lave en aftale.

I det mindste fik du en sms (fra en amatør).

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så er jeg alligevel nødt til at Skriver igen.. Beklager..

Rocketbrother..  Jeg Har taget dette i privat med dig. Jeg har undskyldt og beklaget.. Jeg forsøger at rette op fremadrettet.. Forsøgte også at rette op på dig, i privat hvor jeg synes at dette hører sig hjemme..

Du bliver ved med dit ævl og kævl og brok..  Jeg forstår godt du har haft en dårlig oplevelse Af mig.. Det er taget til efterretning,  for min skyld.. Men du bliver ved, selvom jeg har forsøgt at forklare dig at jeg ikke ønsker at se dig, da du har dræbt alt lyst til at ønske at rette op overfor dig med dit kævleri.. 

Og nu sender du så også private "råd" til hvordan jeg "burde" gøre...

Du har givet dit besyv med her.. Tror alle har forstået at jeg er en lort.. 

Gider du snart stoppe..?

Redigeret af little lady
  • Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er at der ikke kommer et svar når man har lavet eller er ved at lave en aftale.

I det mindste fik du en sms (fra en amatør).

Jeg tror de fleste herinde har forstået din pointe, og det er virkelig super ærgeligt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har fået svar Rocketbrother..  Endda Sys jeg jeg har spildt meget mere energi end du fortjener..  Jeg har taget i privat med dig at jeg ikke ønsker at se dig.. Jeg kan ikke ændre opfattelsen af mig på et par dage.. Men jeg har voksent taget Kritikken til mig.. Hvad du skriver af dårligt om mig kan jeg ikke gøre fra eller til.. Du er Sur og det løb er kørt..

Men hvis du vil stoppe med at kontakte mig i mail og inbox her ville det være dejligt.  Det føles som en hetz og det eneste du har kommenteret På herinde er opslag omhandlede mig.   Jeg vil gerne frabede mig yderligere kontakt fra dig. 

Redigeret af little lady
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er grænseoverskridende at der refereres til private samtaler, især når de frembringes uden sammenhæng og mening. Når det er sagt tilbyder jeg gerne at fremlægge mails imellem Little Lady og undertegnede, da jeg ikke har noget at skjule. 

Det tror jeg dog ikke ville ændre opfattelsen af Little Lady til det positive :) . Tværtimod. At Little Lady så har valgt ikke at ville se mig er ikke et stort tab for mig, kan jeg forsikre om. Ja der er faktisk masser af dejlige piger derude, som også er amatører. 

Jeg vælger at svare på henvendelser i denne tråd, når jeg finder det relevant og jeg fastholder en sober og objektiv tone. Selvfølgelig tager jeg afstand fra "hetz" og personlige angreb. Jeg tillader mig tilgengæld at forvente et minimum af kvalitet, integritet og anstændighed, som man også sagtens kan forvente af mig. Dette ved jeg er en realistisk forventning, da jeg efterhånden har opbygget noget erfaring med branchen. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har fået svar Rocketbrother..  Endda Sys jeg jeg har spildt meget mere energi end du fortjener..  Jeg har taget i privat med dig at jeg ikke ønsker at se dig.. Jeg kan ikke ændre opfattelsen af mig på et par dage.. Men jeg har voksent taget Kritikken til mig.. Hvad du skriver af dårligt om mig kan jeg ikke gøre fra eller til.. Du er Sur og det løb er kørt..

Men hvis du vil stoppe med at kontakte mig i mail og inbox her ville det være dejligt.  Det føles som en hetz og det eneste du har kommenteret På herinde er opslag omhandlede mig.   Jeg vil gerne frabede mig yderligere kontakt fra dig. 

​At du har taget kritikken til dig er prisværdigt, så venter vi bare på efterfølgende at du efterlever dette. Men det vil din videre færd fremadrettet jo vise os.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du bliver ved at sige at du ikke har fået svar.. Sandt at du intet hørte fra mig i vores første korrespondance..  Den har jegcgerne med dig privat.. 

Jeg bad dig sende en besked med den korrespondance vedhæftet og vi aftale et nyt møde, som du så aflyste.. Hvilket er helt iorden.. Efterfølgende svarede jeg så ikke i et par dage og det medførte en ny sviner herinde i en anden tråd..

Jeg sagde så til dig at jeg ikke ønsker at møde dig eftersom at jeg ikke føler lyst efter alt det her mudderkastning og bavl..

Jeg har undskyldTænker..  Jeg har taget mig tid.. jeg har forsøgt at rette op...

Men du bliver ved.. Jeg er færlig og træt.. Og beder dig egentlig bare om ikke at kontakte mig mere.. Jeg kan alligevel ikke ændre din opfattelse og er også svært ligeglad efterhånden..  Det føles som En hetz at du ikke vil slippe det, at du endda siger "tror ikke det vil ændre billedet til det positive".. Det virker som om det er personligt og som om du for alt i verden vil ødelægge min "forretning".. Men jeg orker simpelthen ikke mere..

Jeg sys jeg har holdt en sober tone her, i de andre tråde du har kommenteret og i privat samtale..  Jeg står ved hvem jeg er, prøver ikke at løbe fra at jeg fik dig brændt af, men jeg kan. Intet stille op.. 

Håber  du finder det du søger..  Så passer jeg mit.. 

Redigeret af little lady
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Af en eller anden grund, så forstår du ikke hvorfor jeg kommenterede anmeldelsen. Jeg har sikkert udtrykt mig uklart og det beklager jeg, men jeg forsøger at give en kort forklaring i denne tråd.

Jeg aflyste på mail ja (20 minutter efter, da jeg glemte at jeg havde en anden aftale). Den efterfølgende korrespondance hvor jeg forsøgte på ny at lave en aftale resulterede i skriverier frem og tilbage og så den sædvanlige pludselige tavshed (som i "gamle" dage"). 

Da en anden bruger foreslår at vi fortsætter i PM, vælger du at svare ja, hvilket jeg også vælger at gøre. 

Det som så sker er ret sjovt. Du spørger om jeg har stedet efter jeg har spurgt om du har lyst til at lave en ny aftale :) . Jeg referer til vores oprindelige aftale inden påsken, hvor du ville give mig et specielt/godt tilbud for at have brændt mig af. Herefter vender du på en tallerken og udtrykker manglende lyst til at mødes med mig grundet de offentlige skriverier herinde :). Dette svarede jeg på følgende måde: 

"

Lysten skal jo drive værket :). Du lyder ellers rimelig fræk, men thats life! Hyg dig ;)"

Jeg har ikke tænkt mig at bidrage med yderligere til denne debat/anmeldelse, da jeg mener at mange brugere nu hvertfald har rigeligt til at vurdere om de vil lave en aftale med dig eller ej. Det er ganske fint at du selv bidrager med dit synspunkt, da det er med til at nuancere meningsudvekslingerne. 

Ha en rigtig god dag :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår godt din kommentar på anmeldelsen..

Den var helt berettiget.. Jeg havde ikke svaret.. Jeg har efterfølgende rettet op på det.. Havde ikke set din mail og svaret indenfor hvad du Sys var rimeligt så fik en sviner mere her.. Jeg skrev til dig da jeg så det.. 

Men jeg forstår ikke at du bliver ved.. Du har givet dit besyv med.. Jeg har taget det til Mig.. Hvis nære har en anden holdning end din (hvilket jeg håber da jeg har forsøgt at rette op) bliver du ved i samme rille og det er en episode jeg ikke kan rette op på.. 

Jeg har taget mig tid til dig.. Vi er endda enige om vi ikke skal ses,  ergo har du fået svar.. 

I'm done.. Vil Ikke spilde mere kridt på dig..

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Little lady

Når jeg læser, hvad du skriver her i denne tråd, oplever jeg nærmest, at du godt nok siger en slags undskyld, men at du samtidig retfærdiggør dig selv med dødsyge bortforklaringer, som at du ikke lige har set en mail eller en sms eller ikke lige har haft lyst eller ikke lige har kunnet overkomme at svare og at det er ærgerligt, men det må man bare forstå og bære over med, for det er svært for dig, også i de tilfælde, hvor der har været skrevet frem og tilbage og der bare lige mangler den sidste bekræftelse fra dig.

Så hvordan har du egentlig taget kritikken til dig, som du påstår, du har - hvordan sådan helt konkret?

Vil du besvare dine forespørgsler nu?

Vil du ændre din annonce, så den bliver mere konkret angående for hvem og hvornår du er tilgængelig?

Vil du lade være med at forsvinde ud i den blå luft, når du har en konkret forhandling i gang?

Eller hvad er det, du konkret mener, at du vil gøre bedre?

GF

Redigeret af Good Fun
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det behøver Little Lady jo ikke retfærdiggøre her, GF, hun har skrevet at det er taget til efterretning. Om det virker, er op til hendes kommende gæster at bedømme ;) 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det behøver Little Lady jo ikke retfærdiggøre her, GF, hun har skrevet at det er taget til efterretning. Om det virker, er op til hendes kommende gæster at bedømme ;) 

Nej, Liv. Ingen behøver sådan set gøre eller svare på nogetsomhelst her.

Men derfor ville det alligevel hjælpe på troværdigheden, hvis hun gjorde det. ;-)

GF

Redigeret af Good Fun
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, Liv. Ingen behøver sådan set gøre eller svare på nogetsomhelst her.

Men derfor ville det alligevel hjælpe på troværdigheden, hvis hun gjorde det. ;-)

GF

​Overhovedet ikke. Du beder bare om gentagelser. Jeg kan ikke se hvad det bidrager til. Mønsteret her er at nogle mænd bliver ved og ved og ved med at bede om svar - selv om det hele er fortalt. Hvis det også er mønsteret når I skal lave aftaler, så forstår jeg godt I pludselig møder tavshed ;-)

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bebop

Du vrøvler. Det er mit første indlæg i denne tråd. Og jeg beder hende netop ikke om en gentagelse, men om at være konkret og tydelig.

GF

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun har tydeligvis skrevet at hun er klar over, at det ikke har været optimalt forløb for alle.. Skulle vi så ikke give hende chancen for at gøre det bedre i stedet for at blive ved med at køre i det :) det er ihvertfald min plan. Så må vi se om der kommer nye oplevelser, gode eller dårlige.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...