Hop til indhold
Guest Sasazu

Oplevelser i Saitarn massage

Recommended Posts

Guest Sasazu

Hej drenge :) 

Min første anmeldelse so be gentle...

Jeg havde gået i noget tid og været rigtig muskeløm da jeg i snit træner op til 5 gange om ugen. Så en god massage var jeg på udkig efter. 

Dog findes der rigtig mange thai-steder hvor de nusser lidt med olie, en ligegyldig HJ og ud af døren. Hvor man føler efterfølgende, at det fik man sku intet udaf og går øm derfra igen. 

Jeg søgte lidt rundt på sitet og kom frem til 

http://www.saitarn-thaiwellness.dk

Grunden til sted valg var faktisk pga en tråd hvori der stod der IKKE blev tilbudt HE eller antydningen af dette. Så jeg tænkte så må massagen da i det mindste være god. 

Jeg tog fri fra job, bestilt en tid og afsted til Østerport. Klinikken ligger max. 2 minutters gang fra stationen. Og på vejen ligger en hæveautomat. Fantastisk! :) (Btw telefon-dame talte FINT dansk over telefonen - faktisk en rigtig sød stemme)

Jeg fandt stedet rimelig hurtigt. Stod udenfor og ringede på klokken. Oplevede ikke de vilde forbi passerende mennesker. Men man stod dog lidt udsat. 

Jeg blev budt indenfor af en meget charmerende og køn thai pige/dame (svært at bedømme alderen) dog var det IKKE hende som skulle give mig en behandling. Jeg fik besked på at tag skoene af ved indgangen og blev budt indenfor.

Massøren jeg fik hed Men/Min/Mun. Fik ikke helt fat i hvad hun sagde. Hendes dansk var tilgengæld ikke eksisterende.  Dog en pæn pige/dame. Fået lidt Botox i ansigtet og en ok krop. Tænkte ikke så meget over hendes udseende. Da min intention var ren skær massage. 

Jeg strippede ned til Adam's kostume og lagde mig på briksen som lå med nyt håndklæde og alt var nydeligt i rummet. 

Jeg spurgte efter hård olie massage 1 time = 500,- og pengene skiftede hænder. 

Wellness musik blev tændt og massøren gik igang. 

Massagen var KLASSE! Den sad LIGE i skabet. Hun kom rundt om alle muskler og løsnede stort set hele min krop op, som var propfyldt med myoser. Har ikke fået massage af denne karakterer LÆNGE! 

Jeg fik vendt mig om og da hun havde masseret fronten færdig. Kom den klassiske "massa?"

Hun var simpelthen så dygtig og massøren havde fået mig helt ned i gear, så jeg var magtesløs og sagde ja :) 

HJ = 300,-

Fuck det var hun kraftedme også god til! Bedre end hvad jeg nogensinde selv har gjort på mig selv eller har fået fra de piger jeg har mødt på min vej gennem tiden. Der blev kælet og taget god tid. Nusset og pillet. Oftest skal jeg lige spænde i lårmusklerne for at "komme" når andre hjælper mig på vej. Men orgasmen kom helt af sig selv denne gang. Fantastisk!

Jeg bestilte derudover lidt ekstra hovedbundsmassage for 100,- den sad sku også lige i skabet! Hun sluttede af med lidt knæk og strækken som lige satte det sidste på plads i kroppen. Fandme en stærk pige :) 

så alt i alt en tur for 900,-

Massagen = 10/10

Servicen = 10/10

Massørs udseende = 5-6/10

Sted/indretning = 7-8/10

Renlighed = 10/10

Jeg endte med at tagen tur mere ugen efter, efter en omgang hård bentræning hos massøren som hed Pinh. Den anmeldelse kommer en anden gang. 

Stedet har klippekort. Så for 10 betalte ture af 500,- får du en gratis omgang massage. Lidt cheezy. Men mon ikke jeg kommer derop af snart og for min free pass :) 

Saitarn-Massage kan anbefales herfra! 

God dag til jer og happy hunt! :) 

PS. Noget nyt om Carmen fra Thorsgade anyone?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som om man bør besøge stedet.  Deres hjemmeside ser rigtig fin og professionel ud. Undrer mig dog over at de alligevel tilbyder HJ.

Du kan jo også prøve www.healthandwellnesstreatments.com  som ligger 5-10 min gang fra Østerport station.

Det er Hanna og Jintana som i min bog er de 2 bedste massøser i byen. Undrer mig over at de ikke anbefales af særligt mange, muligvis fordi de ikke tilbyder ekstra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et spørgsmål til de sagkyndige vedrørende "Hanna og Jintana". - Når nu stedet er absolut uden "ekstra ydelser", klæder I jer så alligevel aldeles nøgne, eller beholder I Tarzan-trusserne på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sasazu

Lyder som om man bør besøge stedet.  Deres hjemmeside ser rigtig fin og professionel ud. Undrer mig dog over at de alligevel tilbyder HJ.

Du kan jo også prøve www.healthandwellnesstreatments.com  som ligger 5-10 min gang fra Østerport station.

Det er Hanna og Jintana som i min bog er de 2 bedste massøser i byen. Undrer mig over at de ikke anbefales af særligt mange, muligvis fordi de ikke tilbyder ekstra.

Lyder som et fantastisk sted. Det må vi prøve når lønnen lander nu her :) tak for tippet champ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som et fantastisk sted. Det må vi prøve når lønnen lander nu her :) tak for tippet champ! 

Nu har jeg selv besøgt Hanna gennem snart 10 år, og jeg kan kun sige at hun uden sammenligning er den bedste massør i København.  At Hanna kun tager 400,- kr.  for 1 times sportsmassage skal vi bare glæde os over.

Mange fysioterapeuter/massører tager rask væk 500,- for 1 time og med al respekt for dem, så er de heller ikke i nærheden af Hannas niveau. Specielt Hannas nakke/skulder behandling er noget for sig selv.

Jeg har aldrig fået tilbudt ekstra, uanset at jeg nogen gange har taget alt tøjet af. Jeg tror at Hanna foretrækker at man beholder sine underbukser på, men ellers får man blot et håndklæde over sig.

Nu har Hanna og Jin også fået voksbehandling på programmet, så de af jer der åh så gerne vil have at de tager sig af jeres boller, kan jo bestille en tid til det. I dare you   :-P:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej drenge :) 

Min første anmeldelse so be gentle...

Jeg havde gået i noget tid og været rigtig muskeløm da jeg i snit træner op til 5 gange om ugen. Så en god massage var jeg på udkig efter. 

Dog findes der rigtig mange thai-steder hvor de nusser lidt med olie, en ligegyldig HJ og ud af døren. Hvor man føler efterfølgende, at det fik man sku intet udaf og går øm derfra igen. 

Jeg søgte lidt rundt på sitet og kom frem til 

http://www.saitarn-thaiwellness.dk

Grunden til sted valg var faktisk pga en tråd hvori der stod der IKKE blev tilbudt HE eller antydningen af dette. Så jeg tænkte så må massagen da i det mindste være god. 

Jeg tog fri fra job, bestilt en tid og afsted til Østerport. Klinikken ligger max. 2 minutters gang fra stationen. Og på vejen ligger en hæveautomat. Fantastisk! :) (Btw telefon-dame talte FINT dansk over telefonen - faktisk en rigtig sød stemme)

Jeg fandt stedet rimelig hurtigt. Stod udenfor og ringede på klokken. Oplevede ikke de vilde forbi passerende mennesker. Men man stod dog lidt udsat. 

Jeg blev budt indenfor af en meget charmerende og køn thai pige/dame (svært at bedømme alderen) dog var det IKKE hende som skulle give mig en behandling. Jeg fik besked på at tag skoene af ved indgangen og blev budt indenfor.

Massøren jeg fik hed Men/Min/Mun. Fik ikke helt fat i hvad hun sagde. Hendes dansk var tilgengæld ikke eksisterende.  Dog en pæn pige/dame. Fået lidt Botox i ansigtet og en ok krop. Tænkte ikke så meget over hendes udseende. Da min intention var ren skær massage. 

Jeg strippede ned til Adam's kostume og lagde mig på briksen som lå med nyt håndklæde og alt var nydeligt i rummet. 

Jeg spurgte efter hård olie massage 1 time = 500,- og pengene skiftede hænder. 

Wellness musik blev tændt og massøren gik igang. 

Massagen var KLASSE! Den sad LIGE i skabet. Hun kom rundt om alle muskler og løsnede stort set hele min krop op, som var propfyldt med myoser. Har ikke fået massage af denne karakterer LÆNGE! 

Jeg fik vendt mig om og da hun havde masseret fronten færdig. Kom den klassiske "massa?"

Hun var simpelthen så dygtig og massøren havde fået mig helt ned i gear, så jeg var magtesløs og sagde ja :) 

HJ = 300,-

Fuck det var hun kraftedme også god til! Bedre end hvad jeg nogensinde selv har gjort på mig selv eller har fået fra de piger jeg har mødt på min vej gennem tiden. Der blev kælet og taget god tid. Nusset og pillet. Oftest skal jeg lige spænde i lårmusklerne for at "komme" når andre hjælper mig på vej. Men orgasmen kom helt af sig selv denne gang. Fantastisk!

Jeg bestilte derudover lidt ekstra hovedbundsmassage for 100,- den sad sku også lige i skabet! Hun sluttede af med lidt knæk og strækken som lige satte det sidste på plads i kroppen. Fandme en stærk pige :) 

så alt i alt en tur for 900,-

Massagen = 10/10

Servicen = 10/10

Massørs udseende = 5-6/10

Sted/indretning = 7-8/10

Renlighed = 10/10

Jeg endte med at tagen tur mere ugen efter, efter en omgang hård bentræning hos massøren som hed Pinh. Den anmeldelse kommer en anden gang. 

Stedet har klippekort. Så for 10 betalte ture af 500,- får du en gratis omgang massage. Lidt cheezy. Men mon ikke jeg kommer derop af snart og for min free pass :) 

Saitarn-Massage kan anbefales herfra! 

God dag til jer og happy hunt! :) 

PS. Noget nyt om Carmen fra Thorsgade anyone?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Sasazu,

Jeg er ny her så jeg håber du kan hjælpe mig…

Det ver en fantastisk anmeldelse du gav af Saitarn. Jeg har også fået massage af Pinh men ikke noget extra. Jeg kunne dog godt tænke mig det men undrer om hun tilbyder det ;) Jeg venter derfor spændt på din anmeldelse af Pinh ugen efter?

Mange tak for hjælpen! J

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...