Hop til indhold
Skivefyr

Lexie Skive/Viborg Spild af tid og penge

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=lexie

Jeg må indrømme jeg blev fristet til en gang asiatik massage, men øv for en skuffelse, Hendes alder.....jaaaa måske midt i 40´erne så måske ville nye billeder være passsende, massagen var en gang lidt rodet smørren bodylotion ud på ryggen uden den midste form for erotik, og da vi så kom til sex havde hun nærmest pik skræk og ville dårligt nok sprede ben og under hele "turen" holdt hun en hånd i mellem som om hun var bange for at få den helt ind.

Selv hendes priser gav ingen mening efter min spinkle skolegang

1000kr for 30 min

500kr for 20 min

Og man er jo jyde så da hun tilbød en halv time, sagde jeg at jeg hellere ville have 2 X 20 min :grin: men det fattede hun ikke, så jeg nøjes 20 min og godt det samme.

Det eneste plus ved turen var at tæt ved ligger der en campingplads med grill og der kunne jeg snuppe en hotdog og en iskold Hancock fadøl så var turen da ikke helt spildt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://side6.dk/resultatside/?q=lexie

Jeg må indrømme jeg blev fristet til en gang asiatik massage, men øv for en skuffelse, Hendes alder.....jaaaa måske midt i 40´erne så måske ville nye billeder være passsende, massagen var en gang lidt rodet smørren bodylotion ud på ryggen uden den midste form for erotik, og da vi så kom til sex havde hun nærmest pik skræk og ville dårligt nok sprede ben og under hele "turen" holdt hun en hånd i mellem som om hun var bange for at få den helt ind.

Selv hendes priser gav ingen mening efter min spinkle skolegang

1000kr for 30 min

500kr for 20 min

Og man er jo jyde så da hun tilbød en halv time, sagde jeg at jeg hellere ville have 2 X 20 min :grin: men det fattede hun ikke, så jeg nøjes 20 min og godt det samme.

Det eneste plus ved turen var at tæt ved ligger der en campingplads med grill og der kunne jeg snuppe en hotdog og en iskold Hancock fadøl så var turen da ikke helt spildt.

Trist, trist oplevelse.

Markeringen - fås der stadig 3 pælg Hankock? Efter sådan 2 giver det syns forstyrrelser, og der hjælper det sgutte at gå til Louis Nielsen. sm154  sm154

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

1000kr for 30 min

500kr for 20 min

Hmmm hænger da slet ikke sammen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med dig. Tror du citerede mig i stedet for Skivefyr. sm154

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Føler med dig, men brug lige søgefunktionen en anden gang, bare for din egen skyld ;-)

ollie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...