Hop til indhold
dean

kommer og besøge os i Holstebro

Recommended Posts

vi er Thaimassage og har  tilbudt ; intimmassage, b 2 b fuld pakke og helt ny massage slags Fantastisk fingre ringe og høre mere om os tlf. 22275650

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej brødre

Hvad pokker er dette?? Rojana har da ry for at ville klippe dilleren af, hvis man spørger til andet end massage! Har hun ændret opfattelse/praksis?

Er "dean" en stalker, der er blevet forsmået?

Ha' en dejlig weekend - og  - husk: Det som ikke bliver brugt, det forfalder!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

He he.. Jeg har nummeret i min kontaktliste på telefonen - og minsandten om ikke jeg havde blokeret nummeret.. Sidste år ringede de nemlig op en eftermiddag jeg sad i familiens, hyggelige, skød.

Og jeg kan sige at nummeret ikke tilhører Rojana. :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg søgte efter telefonnummeret via Google, - og der var Rojana første og eneste brugbare hit. Andre søgninger har ikke ført mig nærmere en afklaring om, hvem der skjuler sig bag indlægget. Skulle der ikke være en, som har lyst til at oplyse om evt klinik-navn?

(Ja ja - jeg kunne selvfølgelig også bare ringe på nummeret, - men skulle der være andre, der undrer sig ligesom jeg, så.......)

Ha' en dejlig dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

mener det nr. har været brugt for snart 2 år siden et sted i Holstebro :smile:  så hvis man er nysgerrige så må man jo ringe og hører hvem der gemmer sig der...ss

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne ikke rigtig styre min nysgerrighed, - så måtte altså ringe......

Forhåbentlig uden at overtræde gængse regler herinde, så er det noget med et hus, hvor flere har haft problemer med at finde indgangen bag på huset.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne ikke rigtig styre min nysgerrighed, - så måtte altså ringe......

Forhåbentlig uden at overtræde gængse regler herinde, så er det noget med et hus, hvor flere har haft problemer med at finde indgangen bag på huset.

Aha så faldt 10 øren så også her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...