Hop til indhold
Tony_Hawk

Maya i kolding er virkelig et besøg værd

Recommended Posts

http://www.massage24-7.dk/bruger/502/%20Maya

Jeg havde den fornøjelse af få besøg af smukke Maya på mit hotel i Kolding, og det var en virkelig dejlig oplevelse. De sidste gange jeg har været her har Sonia ellers været mit primære valg, og denne gang ville jeg prøve Sophia fordi hun tilbød anal, med garanti. Jeg skrev lidt med både sonia og sophia, som holder til samme sted, og derfor lidt svært fordi de snakker sammen og man kan ikke forespørge på noget uden den anden blander sig:-/ Jeg fik en aftale i hus med Sophia, men den valgte hun to timer før at droppe fordi hun ikke havde tid i dag:-/

Jeg tjekkede så massage24-7 og fandt Maya som tidligere har annonceret sammen med Sonia, og tænkte jeg prøver da lige at skrive, og der var svar med det samme og vi aftalte 900 for 30 min. inkl. SF og kys.

Hun ankommer til mit værelse på klokkeslettet, og er smilende og i godt humør. Hun kan virke lidt forsigtig og tilbageholdende, men det er blot en invitation til at tage initiativet. Iførst lange sorte støvler, kort sort kjole og frækt rødt undertøj var jeg sku allerede super tændt, og hun har det sødeste ansigt. Vi starter med at kysse, og jeg beder hende tage støvlerne, og jeg trækker kjolen af hende og hun har en ret lækker krop. Hun sætter sig på knæ og går i gang med SF, det er ok, og pga. mit spørgsmål i sms om hun Deep Throated (hvilket hun svarede nej til) prøver hun så godt hun kan:-)

Undertøjet ryger og vi ligger os over på sengen og hun er total indlevende og kysser gennem hele seancen og stønner og klammer sig til lagnet, virkelig skøn indlevelse. Hun har små bryster, som ikke er så faste som Sonias, men hun er en helt igennem meget mere sød, naturlig og nede på jorden pige end Sonia, og så snakker hun bedre engelsk.

Alt i alt er Maya helt klart en oplevelse som man bør nyde hvis man er til den naturlugt søde og dejlig indlevende pige:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

havde denne maya en piercing på hendes højre side af munden? bare lige for at være nysgerig 

fordi hvis det er hende må jeg sgu lige fange hende igen hun er klart en ommer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var hos hende igår

ikke noget special men en stille pige

da jeg var færdig med Maya 

spurgte jeg om de ikke var to piger jo sagde hun vil du prøve sonia

ja hvorfor ikke

shit en lille steg altså sonia

spansk med de liderligste øjne jeg længe har set

rimelig go til det

men ikke to piger jeg vil besøge igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...