Gæst Skrevet 6. Maj, 2015 (edited) Kan kun sige det fungerer ikke, oprettede en profil og så der varomtale af gb, men uden foto, siden kom et dårligt billede og heletiden en lind strøm af meddelelser som poppede op på min mobilhvilket bare ikke dur, så profil er lukket igen.læste at gb kun fik 1 deltager, så godt man ikke var dum at hoppe på den Redigeret 6. Maj, 2015 af knajten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 6. Maj, 2015 Kan kun sige det fungerer ikke, oprettede en profil og så der varomtale af gb, men uden foto, siden kom et dårligt billede og heletiden en lind strøm af meddelelser som poppede op på min mobilhvilket bare ikke dur, så profil er lukket igen.læste at gb kun fik 1 deltager, så godt man ikke var dum at hoppe på den Tak for tilbagemeldingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 7. Maj, 2015 Knajten: TAK og så kan vi vist godt lukke den ide om en FB gruppeKlart der ikke kom flere når det var umuligt at deltage uden at sælge sine informationer til FBDette forum virker perfekt til annoncering af succesfulde GB'sKeep up posting - and we will keep on comming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 945 Skrevet 7. Maj, 2015 Er det ikke muligt med en gruppe herinde, eller finde et alternativ forum til FB.Jeg er frisk på at være med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Maj, 2015 Den er her da allerede SExevents Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 9. Maj, 2015 ja det funker da perfekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg