kapan 90 Skrevet 25. April, 2015 Ja det er behåring jeg tænker på og det er hos os mænd. Hvad tænker i piger om det? Glat, trimmet, eller helt naturligt? Eller betyder det ikje noget for jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hest 43 Skrevet 25. April, 2015 Ja nu beder du jo om at pigerne skal svare. Men jeg mindes en tråd fra tidligere i år, hvor flertallet af pigerne sagde at det helst skulle være helt glat.De kan ikke lide hår i maden Er også selv begyndt at barbere. Og kan lide det. Det er lettere end at trimme. Det gjorde avs hvis trimmeren fik fat i pungen. Konen herhjemme er dog ligeglad. Synes bare den ser større ud uden hår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 26. April, 2015 Ligesom mig selv... Lidt dusk på toppen, og glat resten af vejen ...Jeg hader når der sætter sig et hår på tværs i halsen, jeg ender altid med at lyde som en hæs sæl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 26. April, 2015 Barberede boller ALTID ☺☺men resten må for alt i verden kun trimmes for intet giver værre razorburn på balder og venusbjerg end skægstubbe fra kønsbehåring Trim det i 8-9 mm længde så der ikke er nogen ulækre lange hår men så vi kan nyde at i er maskuline uden skader på huden bagefter ☺☺ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. April, 2015 Helt klart glat barberet incl. bollerne. Det er bare så meget rarere hvis man kan glide hele ansigtet rundt i klokkeværk pik og mellemkød, uden det kradser Og som det vigtigste,ingen hård i maden og ingen stop midt i blow. det får i hvertfald mig ud af øjeblikket, at skulle fjernehår mellem tænderne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 26. April, 2015 Jeg er med Jasminbarberede boller men resten kun trimmet, få ting er mere turn off end skæg-rash på fitten :-/men trim det, for guds skyld! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 26. April, 2015 Jeg er sådan set lidt lige glad, så længe du er ren og lækker Bollerne må gerne være glatte, men intet krav herfra. Stubbe er dog ikke noget hit Det gælder også, dem der barberer bryst og ryg, jeg foretrækker klart pels 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 27. April, 2015 priser mig lykkelig for, at jeg er glat og blød som en barnenumse der har ligget i blød i nivea creme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kan bare det der 57 Skrevet 29. April, 2015 En barberet fisse ligner for meget et barns! Behåringen siger, HER er der en kvindes fisse. Den er jo også trekantet som en pilespids, den viser ligefrem vej til det sjove! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2015 En barberet fisse ligner for meget et barns! Behåringen siger, HER er der en kvindes fisse. Den er jo også trekantet som en pilespids, den viser ligefrem vej til det sjove!Det er ens mindset, den er gal med, hvis man som voksen mand får associationer til en piges tissekone, bare fordi at kvindens køn er uden hår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2015 Det er ens mindset, den er gal med, hvis man som voksen mand får associationer til en piges tissekone, bare fordi at kvindens køn er uden hår. Ej Bly - helt ærligt - det gør jeg sgu også... en totalt glatbarberet fisse helt uden den mindste stribe ligner altså en lille-pige-tissekone... 10 år og nedefterDet er af samme årsag min ikke er 100% glat selv om det da havde været det letteste da jeg fik fjernet mit med laser... jeg er nødt til at give den herre ret - jeg synes også der er noget små-pædofili-association ind over når alt er væk på den måde...en ting er at jeg nyder glatte boller fordi det også er æstetisk - men at der er glatbarberet rundt om og over pikken og ikke bare trimmet - det gør at manden ligner en lille dreng - sådan en jeg kunne være mor for... det synes jeg ikke er det fedeste heller... og fair nok - blame it on my mindset - men mænd skal helt ligne MÆND i min optik 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2015 (edited) Ej Bly - helt ærligt - det gør jeg sgu også... en totalt glatbarberet fisse helt uden den mindste stribe ligner altså en lille-pige-tissekone... 10 år og nedefterDet er af samme årsag min ikke er 100% glat selv om det da havde været det letteste da jeg fik fjernet mit med laser... jeg er nødt til at give den herre ret - jeg synes også der er noget små-pædofili-association ind over når alt er væk på den måde...en ting er at jeg nyder glatte boller fordi det også er æstetisk - men at der er glatbarberet rundt om og over pikken og ikke bare trimmet - det gør at manden ligner en lille dreng - sådan en jeg kunne være mor for... det synes jeg ikke er det fedeste heller... og fair nok - blame it on my mindset - men mænd skal helt ligne MÆND i min optik Jamen, jeg holder altså stadig på at det er jeres mindset den er gal med, på trods af at du ikke er enig med mig. Det er helt loco, hvis man kan få en hårløs pik til at ligne en drengs tissemand og det sammen gælder for kvinder/piger. Det ligner ikke hinanden, slet ikke faktisk. Redigeret 29. April, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2015 Jamen, jeg holder altså stadig på at det er jeres mindset den er gal med, på trods af at du ikke er enig med mig. Det er helt loco, hvis man kan få en hårløs pik til at ligne en drengs tissemand og det sammen gælder for kvinder/piger. Det ligner ikke hinanden, slet ikke faktisk. Enig, og tænker egentligt også hvorfor i det hele taget tænke i de baner. Når jeg ser en voksen kvinde nøgen, kommer jeg squ ikke til at tænke på pædofili eller hvad jeg skal have og spise til aften. men bortset fra det, synes jeg da at det visuelt kan se pænt ud med lidt græs på toppen hvor man alligevel ikke smage og slikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2015 Bly - du skal ikke fortælle mig at du kan se om den her sidder på en 13 årig eller en 23 årigdet eneste jeg tænker på når jeg ser det der er "gad vide om han er lovlig" og hvis det ikke var for alle de akutte skader på huden efter barberingen - så ville det være nøjagtig det samme med den her fisse - ren barne-look... det der kunne være en 10 årig lille pige... folk må gøre nøjagtig som de har lyst - men at regrediere til et barnestadie i stedet for det voksne kendetegn og særpræg - det forstår jeg ikke... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 29. April, 2015 folk må gøre nøjagtig som de har lyst - men at regrediere til et barnestadie i stedet for det voksne kendetegn og særpræg - det forstår jeg ikke... Fordi man foretrækker at være glat, så er det nok ret sjældent for at fremme et barnelook. Jeg synes det er trist, at der skal gives et så kraftigt pædofilt skær. Kvinders (og mænds) eget individuelle behov for at være glatbarberet har sikkert mange årsager bag sig. Aldrig har jeg dog hørt, at det skulle være af hensyn til et "foryngende look". Jeg barberer også ben og armhuler - ikke fordi jeg vil have skinneben som en ti-årig eller fordi jeg ønsker et ungt look som appellerer til pædofili-tanker, men fordi jeg nu engang godt kan li' (også) at være hårløs på benene og under armene.Mvh,/Gina. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 29. April, 2015 Jeg har aldrig været særlig vild med baberede fisser, men har jo mere eller mindre lært at leve med det eftersom det har været en trend i 10-15 år, eller måske mere.Men jeg sætter meget pris på en trimmet en af slagsen, og kan tøserne ikke selv finde ud af det har jeg ret meget erfaring i det, jeg begynde i start 80'erne med mine kærester og de elskede det.Den med associationer til børn har jeg hørt før men aldrig tænkt sådan, jeg syndes bare at de fleste fisser er mere lækre med lidt bevoksning omring – det virker mere rigtig/naturligt.Der er vel osse en grund til vi ofte har en hæk omkring huset og ikke bare en flad mark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 29. April, 2015 At pådutte andre mennesker pædofile tendenser eller motiver, på baggrund af ens egne usunde associationer er ikke bare skørt - Men direkte perfidt!!! ... For nu at bruge Jasmins eget favorit ord 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2015 (edited) At pådutte andre mennesker pædofile tendenser eller motiver, på baggrund af ens egne usunde associationer er ikke bare skørt - Men direkte perfidt!!! ... For nu at bruge Jasmins eget favorit ord Det er der da heller ikke nogen der gør... at sige man selv personligt får associationer til børn er da ikke at skyde andre nogen hensigter i skoene ???Hvordan kan det at tale om sine egne meninger om hvad folk gør være at pådutte andre folk hensigter ?den må du lige skære ud i pap Monty!!!og for mit eget vedkommende - hvordan kan det nogensinde være at pådutte nogen noget at sige at man ikke forstår at de vælger at barbere kroppen på en måde så den mister de voksne kendetegn og på udvalgte områder har samme karakteristika som 10-årige.. Du må pege Monty - for det kan jeg ikke få øje på... medmindre man nu heller ikke må have meninger om hvordan folk vælger kropbehåring længere uden at blive beskyldt for at "pådutte" dem tendenser.... PS - de pædofile tendenser kunne så i øvrigt ikke ligge hos dem der barberer sig sådan men hos dem der betragter selv samme barbering. De kan jo kun have pædofile tendenser hvis de selv bliver ophidsede af at se deres kønsdele miste det voksne præg... og at tænde på sig selv i voksenalder - det kan næppe kaldes pædofilt... hvis logikken skal holdeså hvem er det egentlig der beskylder nogen for noget som helst ? ud over dig Monty... der beskylder dem med en anden mening for at "pådutte" Redigeret 29. April, 2015 af Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 29. April, 2015 (edited) En barberet fisse ligner for meget et barns! Behåringen siger, HER er der en kvindes fisse. Den er jo også trekantet som en pilespids, den viser ligefrem vej til det sjove!Det markerede - og når hun så sidder på hug, synes jeg sgu, det ligner en skaldet munk med revne i panden, der sidder og sover.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Redigeret 29. April, 2015 af BigDick 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kan bare det der 57 Skrevet 30. April, 2015 Det er så bare psykologisk anerkendt at alle mænd har en pædofil stodder i sig og at det bl a er den der er med til at vi/de tænder på barberede fisser! Det er sådan set ikke noget problem i mine øjne, der er mange ting vi mennesker ikke skal være for stolte af, problemet er hvis vi ikke formår at holde de ting nede! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 30. April, 2015 Det er så bare psykologisk anerkendt at alle mænd har en pædofil stodder i sig og at det bl a er den der er med til at vi/de tænder på barberede fisser! Det er sådan set ikke noget problem i mine øjne, der er mange ting vi mennesker ikke skal være for stolte af, problemet er hvis vi ikke formår at holde de ting nede!what a load of crap ..... synes helt sikkert, et sådan udsagn, fortjener et link til en videnskabelig bevist undersøgelse ... (det var en opfordring Hr. Kan bare det der) Jeg foretrækker sgu ikke en barberet fisse fordi den vækker en latent lyst til børn, men udelukkende fordi jeg hader hår i maden og fordi det bare er pænere med en glat eller meget trimmet fisse ...Jeg har aldrig, ikke en eneste gang, haft bare et nano sekunds tanke om, at et barn vakte en seksuel tanke ...Ovenstående får mig til at tænke på følgende citat: "det er bedre at blive opfattet som et fjols, end at åbne munden, og udelukke enhver tvivl" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kan bare det der 57 Skrevet 30. April, 2015 what a load of crap ..... synes helt sikkert, et sådan udsagn, fortjener et link til en videnskabelig bevist undersøgelse ... (det var en opfordring Hr. Kan bare det der) Jeg foretrækker sgu ikke en barberet fisse fordi den vækker en latent lyst til børn, men udelukkende fordi jeg hader hår i maden og fordi det bare er pænere med en glat eller meget trimmet fisse ...Jeg har aldrig, ikke en eneste gang, haft bare et nano sekunds tanke om, at et barn vakte en seksuel tanke ...Ovenstående får mig til at tænke på følgende citat: "det er bedre at blive opfattet som et fjols, end at åbne munden, og udelukke enhver tvivl"Jeg kan ikke finde et link lige nu og her, simpelthen fordi det er noget jeg er blevet vist i en lærebog!Men kig i naturen. Her går hannerne også altid efter de yngste og tit dem der kun lige er blevet kønsmodne.MM40 du er et pattedyr! I bund og grund er der ikke forskel på dig og min kanin, udover inteligensen. Men selv om du har en lidt større inteligens end min kanin, så ligger der grundlæggende de samme lyster i jer! Accepter det eller lad være, Men nogle gange er det jo bare nemmere at gå rundt og lege naiv blondine! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 30. April, 2015 Jeg kan ikke finde et link lige nu og her, simpelthen fordi det er noget jeg er blevet vist i en lærebog!Men kig i naturen. Her går hannerne også altid efter de yngste og tit dem der kun lige er blevet kønsmodne.MM40 du er et pattedyr! I bund og grund er der ikke forskel på dig og min kanin, udover inteligensen. Men selv om du har en lidt større inteligens end min kanin, så ligger der grundlæggende de samme lyster i jer! Accepter det eller lad være, Men nogle gange er det jo bare nemmere at gå rundt og lege naiv blondine!du sidestiller altså mennesker med pattedyr - så meget for den menneskelige evolution en forskel mere på mig og din kanin - jeg knepper (som oftest) ikke som en kanin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. April, 2015 Jeg kan ikke finde et link lige nu og her, simpelthen fordi det er noget jeg er blevet vist i en lærebog!Men kig i naturen. Her går hannerne også altid efter de yngste og tit dem der kun lige er blevet kønsmodne.Lærebogen har vi så til gode.Selv føler jeg på ingen måde, at jeg har/har haft en pædofil stodder i mig. Men måske er det bare mig, der på det punkt er afsporet.At vi til støtte for påstanden skal hives ud i naturen og se, hvordan "bukkene" (?) gør – jeg er ikke zoolog – er for mig ren vulgærdarwinisme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg