Hop til indhold
Jasmin

Hvordan vi opfattes.... et hul eller en helhed

Recommended Posts

Hmmm.....jeg synes denne her er svær. For selvfølgelig skal man tale ordentligt om sine medmennesker.

På den anden side.....dette forum er vel til for at man, fra mand til mand, kan anbefale eller ej. Og i den proces er det vel vigtigt med udseende, bryster, kysse egenskaber, sutte egenskaber og.....hvor stram fissen er.

Det fremkalder jo nogle følelsesmæssige reaktioner i gruppen når en bliver omtalt negativt.

Og det er tydeligt at der er en slags fasttømret gruppe med et slags kendskab til hinanden.

Det ville da være dejligt hvis alle mænd så os glædespiger som andet end bryster og fisse, men sådan er virkeligheden jo bare ikke.

Nogle ser os blot som en vare, en ydelse de betaler for.....et hul, mens andre søger en helhed, en kæresteoplevelse.

Skal der ikke være plads til dem allesammen....?

​Kurator har bedt os tage den generelt og jeg synes det her fortjener et svar....  

Indledningsvist skriver du at man skal tale ordentligt om sine medmennesker...  og det har du fuldkommen ret i.  Hvad der blot ikke tages højde for er, at fordi vi har med så intime detaljer og så rig mulighed for degradering af den enkelte person at gøre - så skal der meget lidt til før der ikke bliver "talt ordentligt"  Sexuel degradering af et individ er noget af det der rammer os hårdest på vores selvtillid - mænd som kvinder..... 

Tænk bare på hvis en mand tager pikken ud og pigen dør af grin.... hvornår mon han er parat til at vise sin pik igen?? og hvordan mon han ville have det på vej hjem ?? Skrevne perfide ord og hånlig latter... 2 sider af samme sag... 

Flosker og udtryk der stammer fra dette erhverv er kulturelt og historisk blevet brugt som muligheder for at nedgøre kvinder i almindelighed... og mænd generelt har været meget kreative i deres udvikling af yderligt nedgørende sprogbrug hvad angår GPer...  

Dette "kreative" sprogbrug har en notorisk negativ klang der lige præcis gør forskellen mellem om man "taler ordentligt" eller ej.... 

god og præcis anmeldelse. ligner meget min egen oplevelse med denne pige.. rigtig sød og god til at kysse. lidt skuffende blowjob (i forhold til mange rosende anmeldelser og dertil høje forventninger) men stadig fint og i hvert fald dybt. pigen: lettere småfed og ja, en lidt slatten fisse..

helt objektivt og absolut uden at have noget som helst imod Bly. så ville jeg også give 2 ud af 6 stjerner.

venlig hilsen Sometimes - som betaler penge for at kneppe, når jeg betaler for sex..

​Muligvis ærlig snak  - men det markerede er umanerlig perfidt... og fuldkommen hensynsløst skrevet og hører ingen steder hjemme... 

Begge de 2 udsagn er IKKE at tale ordentligt - det er det stik modsatte... og er den form for personlig nedgørelse af pigen både personligt og som erhvervsdrivende som alle burde tage afstand fra... både fordi det er vand på prostitutionsmodstandernesmølle men i særdeleshed fordi vi burde holde os for gode til at omtale hinanden så skammeligt..  ISÆR når pigen faktisk har  ydet nøjagtig den service hun blev betalt for... 

Der er i respektfuldt øjemed stor forskel på "hun havde en slap fitte"/"hun er lidt løs der nede"  modsvarende  "jeg havde nok haft lettere ved at komme hvis jeg havde kunnet mærke mere"  (what ever - noget der ikke stempler pigen men rent faktisk pointerer at der er TO deltagere i legen ) 

De første 2 udsagn placerer hele vægten på pigen og er umanerligt grimt - lige til kvalmesækken... det andet... det er et spiseligt udsagn om nøjagtig det samme... forskellen på den perfide og den "ordentlige" anmeldelse. (som Trine skrev - er pigen "løs" for neden - så pisser vi i bukserne hele tiden så skal vi ikke modificere til en langt mere korrekt betegnelse hvis det skal være) 

Heldigvis ser de fleste mænd os som andet end "huller"  - faktisk ser langt de fleste mænd os som kilder til glæde... fysisk og for nogle i særdeleshed også mentalt.  Men det ændrer jo desværre ikke på den impact disse hæslige nedladende betegnelser har på mange af pigerne...  især de unge 

Bly  er en mega sej trunte... hende preller det meste af på - og det ville det også gøre på Liv og mig og de fleste andre lyserøde herinde... for vi har set det før og vi ved det er en risiko... men de unge piger der lige er startet og som ikke kender den her del... og dem der starter med alle de gode intentioner uden på tøjet - der er det forfærdelig læsning. For de er ikke forberedte på at blive frataget hele deres identitet og blive reduceret til "huller"

så svaret på dit spørgsmål skal/bør som de fleste andre i den forudgående  tråd allerede har sagt være NEJ!! - der skal ikke være plads til der skrives på en måde der er så perfid ... for penge eller ej - så er det en to-somheds-oplevelse og ikke noget hvor alt ansvar kan placeres på pigen!!

Skal der være plads til dårlige anmeldelser/advarsler - JA SELVFØLGELIG!!!! :):):)  - ellers var selve den del af forum jo fuldkommen lige meget - men de skal skrives i den tone der ligepræcis ikke hælder millioner af liter vand på prostitutionsdebattens mølle... de skal skrives i en tone der har respekt for pigen  - både som erhvervsdrivende og som menneske... uanset hvor ringe en oplevelse manden så end har haft. 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor er denne diskussion opstået? For det kunne være rart at læse fra begyndelsen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Alle lønmodtagere i alle brancer er "ludere" og alle er mennesker, så ingen skal føle sig bedre end andre. Derfor skal alle også behandles og omtales med lige stor respekt! Meget længere er den vel ikke!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt se det ikke er fedt at få en anmeldelse hvori der står at man ikke er helt så stram forneden som håbet, men er det at nedgøre? Er det hånligt? Eller er det blot en helt konkret beskrivelse af en oplevelse? Hvem herinde dikterer hvilke ord der må bruges eller ikke bruges? Jeg spørger af nysgerrighed, for dette forum er nyt for mig. Selv ville jeg da ikke ønske at få sådan en anmeldelse, men jeg må også blot konstatere at ikke alle mænd er så øvede udifintfølende sprogbrug, og nok ikke tage det alt for nært, men tage det for hvad det er. En mand der, meget konkret, beskriver en oplevelse han har haft.

Hvis indlægget er lavet med den hensigt at såre, er sagen jo lidt en anden. Men det ved vi jo reelt ikke. 

Jeg vil da gerne opleves som en helhed, men ved godt at nogle at de mænd der besøger mig, IKKE søger en kæresteoplevelse, men blot et knald. Uden alle de følelser og komplikationer der kan være ude i den "virkelige" verden. Uden at skulle forholde sig til mig, udover hvor god jeg er at knalde. 

Er det at nedgøre? Jeg ved det ikke, jeg tænker bare at sådan er virkeligheden.

Jeg har ikke haft nogle intentioner om at træde nogle over tæerne med mit indlæg, og det er da ærgerligt for dem der føler sig nedgjort eller trådt på. Det har aldrig været min hensigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt se det ikke er fedt at få en anmeldelse hvori der står at man ikke er helt så stram forneden som håbet, men er det at nedgøre? Er det hånligt? Eller er det blot en helt konkret beskrivelse af en oplevelse? Hvem herinde dikterer hvilke ord der må bruges eller ikke bruges? Jeg spørger af nysgerrighed, for dette forum er nyt for mig. Selv ville jeg da ikke ønske at få sådan en anmeldelse, men jeg må også blot konstatere at ikke alle mænd er så øvede udifintfølende sprogbrug, og nok ikke tage det alt for nært, men tage det for hvad det er. En mand der, meget konkret, beskriver en oplevelse han har haft.

Hvis indlægget er lavet med den hensigt at såre, er sagen jo lidt en anden. Men det ved vi jo reelt ikke. 

Jeg vil da gerne opleves som en helhed, men ved godt at nogle at de mænd der besøger mig, IKKE søger en kæresteoplevelse, men blot et knald. Uden alle de følelser og komplikationer der kan være ude i den "virkelige" verden. Uden at skulle forholde sig til mig, udover hvor god jeg er at knalde. 

Er det at nedgøre? Jeg ved det ikke, jeg tænker bare at sådan er virkeligheden.

Jeg har ikke haft nogle intentioner om at træde nogle over tæerne med mit indlæg, og det er da ærgerligt for dem der føler sig nedgjort eller trådt på. Det har aldrig været min hensigt.

​jeg tror ingen føler sig trådt på af dit indlæg - det er et fair spørgsmål i en god debat... og det korte svar er  at det er admins der pt "dikterer" ... men det giver en bunke kontroverser med alle de brugere der føler at de sætter en norm ifht komplet mangel på respekt, der ikke hører nogen steder hjemme..... men det er en helt anden snak... (bare læs lidt rundt - så ser du hvad jeg mener)

Men du spørger om det er hånligt... nej... ikke per se - det er perfidt... og det er næsten værre...

Hånligt - det fordrer som du selv siger en hensigt om at såre.  Der skal du over i de anmeldelser hvor manden - med eller uden grund - føler sig snydt... det gælder ikke her så her kan vi nøjes med perfid... måske undtaget "sometimes" der tilmed også kalder hende småfed... det er i min optik utilstedeligt...  for det kan ikke blive mere nedgørende...   det har så negativ en klang at det ligger langt ud over en "konkret beskrivelse" 

At man ikke er øvet ud i fintfølende sprogbrug (den er cute *gg* ) svarer lidt til at forbryde sig mod reglerne og sige man er undskyldt fordi man ikke har læst dem...  den holder bare ikke.. 

Det kan ikke være rigtig at fordi man er gået ud af 9 klasse - at man så ikke kan finde ud af at skrive et indlæg uden at det skal proppes med degraderende deminueringer... og fordi man er mand - så er man undskyldt på forhånd??? 

Ej - den holder ikke :)  alle må kunne finde ud af at skrive med et minimum af takt... uanset hvor konkret en oplevelse man ønsker at  beskrive. 

Det er ikke at nedgøre at skrive en negativ anmeldelse af en pige.. det er at nedgøre når man vælger gloser der hører til i rendestenen.... for det er måden vi sprogligt rammer hinanden bevidst for at såre... og uanset om det var skrevet for at såre eller ej - så er det den effekt det læner sig op af når man vælger ikke at spekulere for 25 øre på de sætningskonstruktioner man anvender. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er glad for to ting, og overvejer en tredje. 

1. Jeg skriver i min annonce at jeg er frodig ( så er den på plads)

2. Mit profilbillede viser mine store tunge bryster lige nøjagtig som de er

jeg overvejer.....

3. At min fisse måske er blevet lidt mindre stram med årene. Nogle gange hænder det at der ryger en dråbe når jeg nyser voldsomt i Netto

.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er glad for to ting, og overvejer en tredje. 

1. Jeg skriver i min annonce at jeg er frodig ( så er den på plads)

2. Mit profilbillede viser mine store tunge bryster lige nøjagtig som de er

jeg overvejer.....

3. At min fisse måske er blevet lidt mindre stram med årene. Nogle gange hænder det at der ryger en dråbe når jeg nyser voldsomt i Netto

.....

tears-of-joy-smiley-emoticon.giftears-of-joy-smiley-emoticon.giftears-of-joy-smiley-emoticon.giftears-of-joy-smiley-emoticon.giftears-of-joy-smiley-emoticon.gif

priceless - du er alt for cool :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heldigvis ser de fleste mænd os som andet end "huller"  -  faktisk ser langt de fleste mænd os som kilder til glæde... fysisk og for nogle i særdeleshed også mentalt.

​Dette er jeg mægtigt glad for at læse midt i al den tristesse. Det er sådan, jeg oplever glædespiger.                                      

Bevares, jeg har da haft enkelte dårlige/kiksede oplevelser, men de har da ikke fået mig til at endevende rendestenen for at finde de værste gloser – det ville nemlig have givet mig et problem med min egen værdighed.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan virkeligt ikke lide ordet "hul". Det bringer de dårligste associationer frem i denne branche. Et upersonligt hul, uden ansigt eller følelser, som bare skal fyldes ud. Selvfølgelig er det ok, at nogen mænd bare vil have opfyldt et sexbehov uden behov for at grine, nusse eller hygge. Men det er da degraderende at opfatte pigen som et "hul" af den grund. Opfatter man også bare mekanikeren som en svensknøgle eller tømreren som en hammer?!

Når det er sagt, så har jeg da også læst værre anmeldelser end denne. Anmelderen forsøger da at gøre den "pæn". Jeg tror hverken at Bly ligger vågen over denne eller mister kunder af den grund. Der er masser af mænd, som står i kø for at modtage alle de kvaliteter som Bly indeholder, men som anmelderen åbenbart ikke faldt for.

Endeligt, så forstår jeg heller ikke den der stram-fisse diskussion ... Betyder det virkeligt noget og hvad kan man egentlig forvente? Hvem vil ikke helst modtages af en åben våd mund end et knibsk, strammundet kys? For mig er det vigtigst at mærke (dernede), at kvinden er våd og villig og hvis hun lige har haft besøg af en gæst, der VIRKELIG forstod at gøre hende kåd, jamen så kan hun ikke blive jomfru igen på et kvarter. Så er det selvfølgelig mere belejligt at pege fingre og slutshame end at ulejlige sig med at finde noget andet at fokusere på.

Redigeret af hot6

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan jo ikke gøre for hvordan du læser det Jasmin, eller at du i det hele taget læser det....

personligt har jeg det sådan, når jeg besøger en "købepige", at jeg betaler for det bedst mulige sex, og for den spænding som for mig altid følger med. jeg er både til quick'ies og til gfe. men uanset hvor hyggeligt det bliver, så ved jeg os godt, at vi hygger os fordi at jeg betaler en altid fair pris for det. af samme grund går jeg altid efter det bedste sex, med den sødeste pige jeg kan finde, hvilket jeg er rigtig glad for at have denne side til at hjælpe mig med. jeg har haft rigtig gode oplevelser ved hjælp af at læse andres præcise anmeldelser herinde, og har helt klart os sparet mig selv for rigtig mange skuffelser..

jeg tror der er mange andre end mig som gør brug af denne side, af samme årsag. jeg tror endda det er det som er meningen med siden, selvom jeg godt kan blive i tvivl. brów's deller fifs... alle ved jo hvordan mænd snakker sammen, og her er en "småfed trunte" eller en "slatten fisse" osv osv. altså ikke fremmedord, men almene og sigende beskrivelser. sådan mener jeg også at det burde være her på eroguide..

faktisk så synes jeg at piger burde lade være med at læse deres egne anmeldelser herinde, ihvertfald hvis de ikke er kropsbevidste/selvbevidste nok, til ikke at kunne læse en beskrivelse af sig selv, deres præstation og deres kroppe, uden at blive såret og kede af det..

eller nej, faktisk hvis det stod til mig, så skulle pigerne herinde slet ikke kunne læse med og kommentere anmeldelser af piger herinde! jeg kan ikke se hvad de skal bidrage med, og desuden, så virker det bare som om at der er mange af drengene herinde, som bliver hylet lidt ud af den. det der med begær, det er jo en stærk kræft....

men sådan har vi vel os alle en lille tanke om, hvordan det hele kunne være liiige den der lille tand bedre.. nogen ville nok mene her ville være hyggeligt med endnu flere lækre piger, nogen kunne godt tænke sig at ændre på sproget/tonen/ordvalg osv. jeg kunne bare godt tænke mig, at man kunne dele erfaringer, hvor man fik de vigtige og afgørende detaljer med, hvilket bla. kunne være - om en pige er tynd eller tyk, og om hun er stram eller "slatten" forneden :)

mvh Sometimes..

Del dette indlæg

Link til indlæg

... alle ved jo hvordan mænd snakker sammen, og her er en "småfed trunte" eller en "slatten fisse" osv osv. altså ikke fremmedord, men almene og sigende beskrivelser. sådan mener jeg også at det burde være her på eroguide..

​Jeg tror, at du her overser det faktum, at ting slår uendeligt meget hårdere, når de ses på tryk ...... hjemme i skurvognen kan man aflæse kropssprog, komme med et afværgende fnis og sætte ordene ind i en større sammenhæng. Det kan man ikke på skrift.

Del dette indlæg

Link til indlæg

alle ved jo hvordan mænd snakker sammen, og her er en "småfed trunte" eller en "slatten fisse" osv osv. altså ikke fremmedord, men almene og sigende beskrivelser....

Så det du siger er at alle mænd er så platte og perfide i deres sprog på daglig basis som det du skriver her???

At alle mænd er nede på dette niveau? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er vi nu ikke derhenne igen, hvor uenigheden opstår fordi vi "køber vidt forskellige varer". Nogle søger en totaloplevelse, hvor sexen blot er en del af oplevelsen og hvor samværet og kemien med pigen er mindst ligeså vigtig som den fysiske sex. Andre søger fysisk udløsning og kunne i princippet ligeså godt bruge en radiator med vibrationsmotor og 1 kilo råt lever (groft overdrevet-sorry). For den første gruppe er pigens mening meget vigtig og for den anden gruppes vedkommende overhovedet ikke - tværtimod egentlig, for hvis man lejer en bil har man jo ikke lyst til at høre dens mening om hvordan man har behandlet den.

For mit vedkommende får jeg ingen fornøjelse ud af at være sammen med en pige, om jeg ikke har god kemi med, uanset hvor teknisk dygtig hun er og hvor godt hun ser. Jeg har haft fantastiske oplevelser med piger, hvor den fysiske sex i starten ikke var noget særligt, men hvor vi sammen fik den til at blive fantastisk, fordi der var en gensidig sympati.

Men hvis mennesket bag pigen er ligegyldig, kan jeg godt se, at de fysiske detaljer er af stor vigtighed. Men hvis det er tilfældet og man føler behov for anatomiske beskrivelser, så bør man vel under alle omstændigheder vælge sine ord med omhu. Uanset om det er mennesket eller fissen man er interesseret i, er det jo et menneske man beskriver og hensyn bør derfor være en selvfølgelighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeg kan jo ikke gøre for hvordan du læser det Jasmin, eller at du i det hele taget læser det....

personligt har jeg det sådan, når jeg besøger en "købepige", at jeg betaler for det bedst mulige sex, og for den spænding som for mig altid følger med. jeg er både til quick'ies og til gfe. men uanset hvor hyggeligt det bliver, så ved jeg os godt, at vi hygger os fordi at jeg betaler en altid fair pris for det. af samme grund går jeg altid efter det bedste sex, med den sødeste pige jeg kan finde, hvilket jeg er rigtig glad for at have denne side til at hjælpe mig med. jeg har haft rigtig gode oplevelser ved hjælp af at læse andres præcise anmeldelser herinde, og har helt klart os sparet mig selv for rigtig mange skuffelser........... osv.

mvh Sometimes.. 

​Jeg forstår fint behovet for at råbe vagt i gevær, når pigerne ikke er ærlige om det de tilbyder.. jeg ville nok også skrive en lettere flatterende anmeldelse hvis jeg havde lyst til at besøge en big mamma, og fandt en annonce, hvor pigen i både beskrivelser og billeder passede på det, men som i virkeligheden viste sig at være et sugerør (eller den omvendte situation :P )

Men jeg forstår så stadig ikke behovet for at nedgøre pigerne (ligesom jeg heller ikke forstår behovet for at nedgøre fyrene). Fint nok skurvognssprog .... jeg synes personligt også man er lidt for fintfølende hvis man ikke kan tåle at høre om en fisse er stram eller ej. Men behøver man skrive "slatten fisse" eller "småfede trunte"??? Sådan skriver man da kun for at håne eller nedgøre. Og det er da særlig dumt hvis pigen ovenikøbet i sin annonce, både med billeder og tekst gør TYDELIGT opmærksom på at hun har lidt til gården og gaden.... så er man da mere end ualmindeligt dum hvis man ikke er til det og vælger at besøge hende alligevel... sorry to say!

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg skriver en del anmeldelser….

Og falder måske nok lidt igennem ifølge Jasmin. Men ikke ifølge mig selv :-)

Katagoriserer tit Pigerne på en 10 skala. Eksempelvis har jeg skrevet at Pigerne på Aphrodite var 3-6 på en 10 skala. Naturligvis en subjektiv vurdering, men som jeg har forsøgt at gøre så objektiv som muligt. Jeg har gladeligt været sammet med nogle 3-4 Piger og nydt samværet!!!! Men som anmelder finder jeg det som min pligt at oplyse, hvad man kan forvente. Det visuelle betyder jo meget for nogen…. Nu læser Pigerne fra Aphrodite næppe med her, men selv om de gjorde håber jeg da ikke de bliver stødt over det. De ser jo det samme i spejlet som jeg ser :-) "slatten fisse" skifter jeg så vidt jeg erindrer ud med " ikke særlig stram" eller "lidt løs i det" igen synes jeg, det har noget at sige for oplevelsen, så hvis jeg synes det har haft en del at sige oplyser jeg om det. "ikke særlig stram" er jeg lidt ambivalent med.. for det er en meget intim deltalje at beskrive om et andet menneske. Derfor skal det være ret markant før jeg skriver om det.

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Jeg forstår fint behovet for at råbe vagt i gevær, når pigerne ikke er ærlige om det de tilbyder.. jeg ville nok også skrive en lettere flatterende anmeldelse hvis jeg havde lyst til at besøge en big mamma, og fandt en annonce, hvor pigen i både beskrivelser og billeder passede på det, men som i virkeligheden viste sig at være et sugerør (eller den omvendte situation :P )

Men jeg forstår så stadig ikke behovet for at nedgøre pigerne (ligesom jeg heller ikke forstår behovet for at nedgøre fyrene). Fint nok skurvognssprog .... jeg synes personligt også man er lidt for fintfølende hvis man ikke kan tåle at høre om en fisse er stram eller ej. Men behøver man skrive "slatten fisse" eller "småfede trunte"??? Sådan skriver man da kun for at håne eller nedgøre. Og det er da særlig dumt hvis pigen ovenikøbet i sin annonce, både med billeder og tekst gør TYDELIGT opmærksom på at hun har lidt til gården og gaden.... så er man da mere end ualmindeligt dum hvis man ikke er til det og vælger at besøge hende alligevel... sorry to say!

​Dem der har et behov for at nedgøre andre må have et lavt selvværd ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

På et forum, hvor vi (mest) mænd netop BURDE have forståelse for hinandens forskellige behov, ønsker og opfattelser - på en måde som IKKE fordømmer - så er da utroligt, så stor fordømmelse der tit fremkommer på de forskellige indlæg.

Jeg har ingen andel i nogle af de anmeldelser og ytringer der omtales - men ser bare på lidt udefra og konstaterer, at - i stedet for at folk tillader andre at have deres meninger, holdninger og ytringer, så skal folk helst rette ind til en eller anden mere eller mindre usynlig moralsk standard. Typisk bestemt - og håndhævet på det mest bestemte - af nogle få, ihærdige personer af begge køn.

Troede egentligt at det var et forum, hvor man(d) frit kunne fortælle om sine oplevelser med ludere (eller Glædespiger, som åbenbart også er den "usynlige" standard for udtrykket for piger, som spreder ben - og glæde - mod kontant afregning).  Men også et sted, hvor købere og sælgere mødes og diskuterer både det væsentlige og det uvæsentlige.

Personligt kunne jeg ikke drømme om at skrive slatten fisse eller småfede trunte - se, det synes jeg også er "ikke-godkendt" - men jeg ignorerer det og går videre til næste indlæg. Jeg vil under ingen omstændigheder være smagsdommer over, hvad andre folk ønsker at udtrykke - og på hvilken måde de ønsker at udtrykke det. For det her forum skal være åbent for alle, også for folk som spiser lort, stikker søm i kroppen for at få en stivert på - eller for folk som betragter pigerne som en ren handelsvare, et stykke kød som tjener et seksuelt formål når der er erlagt betaling. 

For eksempel elsker jeg selv at læse uddrag af de FKK/flatrate rejsendes oplevelser, specielt i Tyskland - her er tonen normalt rigtig, rigtig god, også selvom ikke alle oplevelser står mål med indsatsen f.eks. - se, det er god læsning, god debat i det forum område og tak for det til Nille, Rejsenetværk og alle de andre der smækker det ene gode skriv efter det andet op derinde...

Redigeret af SuperFucker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

​Enig i langt det meste du skriver. Dog har jeg nogle indvendinger til det frie sprog. Luder bruger Medierne selv, så det er nu nok acceptabelt. Men slatne fisse, fede trunte og andre lignende ting er ikke så gode igen. Som dig læser jeg udenom intet problem!!!!! Meeennn "desværre" kommer medierne herind i ny og næ og tager et udpluk af de værste indlæg :-( Det stiller EG og Købesex i et meget dårligt lys, hvilket jeg ikke bryder mig om, da jeg er en del af begge ting.

I anmeldelserne kunne jeg godt ønske mig en anelse hårdere moderation.. foretaget af MODERATORER og ikke smagsdommere. Stadig skal folk udtrykke sig som de ønsker uden det bliver alt for forfinet, men de værste udtryk kunne godt modereres lidt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For eksempel elsker jeg selv at læse uddrag af de FKK/flatrate rejsendes oplevelser, specielt i Tyskland - her er tonen normalt rigtig, rigtig god, også selvom ikke alle oplevelser står mål med indsatsen f.eks. - se, det er god læsning, god debat i det forum område og tak for det til Nille, Rejsenetværk og alle de andre der smækker det ene gode skriv efter det andet op derinde...

​Tak for rosen, folk skulle deltage mere i "tyskerforummet" for her er folk søde, seriøse og  tilfredse hehe :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Jeg tror, at du her overser det faktum, at ting slår uendeligt meget hårdere, når de ses på tryk ...... hjemme i skurvognen kan man aflæse kropssprog, komme med et afværgende fnis og sætte ordene ind i en større sammenhæng. Det kan man ikke på skrift.

​nej, faktisk ser jeg igennem fingre med det faktum. hvis du har overset pointen med mit indlæg, så mener jeg blot, at hvis det slår så hårdt at læse en beskrivelse af sig selv, så burde man måske lade være. i øvrigt er intentionen ikke at såre nogen, men derimod at give en anmeldelse af en pige..

Så det du siger er at alle mænd er så platte og perfide i deres sprog på daglig basis som det du skriver her???

At alle mænd er nede på dette niveau?

​du misforstår jo fuldstændigt med at kalde mig for perfid. men ja, Jasmin - mand til mand er det ikke unormalt at bruge ord som en stram eller en slatten fisse, heller ikke at nævne om en pige er tynd eller småfed osv.  jeg tror egentligt ikke at det er meget anderledes, end når piger af og til snakker om mænd og pikke, når de er sammen med deres veninder.

det forstår jeg godt, at du ikke forstår. for der ER ikke noget behov for at nedgøre nogen piger!  det virker dog som om at mange gerne VIL opfatte det sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​nej, faktisk ser jeg igennem fingre med det faktum. hvis du har overset pointen med mit indlæg, så mener jeg blot, at hvis det slår så hårdt at læse en beskrivelse af sig selv, så burde man måske lade være. i øvrigt er intentionen ikke at såre nogen, men derimod at give en anmeldelse af en pige...

------

det forstår jeg godt, at du ikke forstår. for der ER ikke noget behov for at nedgøre nogen piger!  det virker dog som om at mange gerne VIL opfatte det sådan.

​Til det første: Det kan godt være, at jeg misser "pointen" i dit indlæg og ikke ser det geniale i det, men tilbage står på tryk altså "slatten fisse" og "småfed".

Til det andet: Du mener ikke, at der ER noget behov for at nedgøre piger. Ikke desto mindre bliver dette jo resultatet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Til det første: Det kan godt være, at jeg misser "pointen" i dit indlæg og ikke ser det geniale i det, men tilbage står på tryk altså "slatten fisse" og "småfed".

Til det andet: Du mener ikke, at der ER noget behov for at nedgøre piger. Ikke desto mindre bliver dette jo resultatet.

​ja, jeg synes det er meget nyttige detaljer i en anmeldelse af en pige, om hun er tynd, tyk, småfed etc. og om hun har en stram eller en mindre stram fisse. jeg vil nok fremover overveje hvilke ord jeg vil bruge herinde, da jeg egentligt ikke bryder mig om at folk ser sig sure på mig. her synes jeg dog ikke at det virker som om at det er ordene som gør udslaget, men mere at det er selve pigen, som måske bliver omtalt med lidt (for nogen) nedad trækkende karaktere. dette vil jeg dog ikke ændre på, da jeg ikke vil være uærlig om mine egne oplevelser, for ikke at støde nogen. og heller ikke for at fedte for nogen..

og nej, for mit vedkommende er der bestemt ikke noget behov for at nedgøre nogen som helst piger! jeg ved slet ikke hvor det kommer fra?! det var jo på ingen måde i det her tilfælde tale om en negativ anmeldelse, og hvor ved du egentligt fra at den pågældende pige føler sig så nedgjort.

mvh sometimes

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...