Hop til indhold
Jasmin

Hvordan vi opfattes.... et hul eller en helhed

Recommended Posts

Nå, det var sjovt at drille lidt- men godt at du kunne tage det :D 

​Han kunne ikke tage det, han står nu ude på badeværelset med en lineal og måler efter om hans diller nu er lille.... godt det er helligdag imorgen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endnu skarpere, da jeg nu så for mig at du kom dybt i hendes mund- der plejer fyren gerne komme med små ryk eller stød om man vil... Hendes reaktion var at guffe lidt videre på pølsen..! Altså normalt ville der i den situation komme lidt tårer i øjnene eller opkastningsreflekser..

En anden intention? Nej, det er ren objektificering herfra hehe..

Nå, det var sjovt at drille lidt- men godt at du kunne tage det :D

​det er nok et spørgsmål om træning. som du kunne læse dig til, var hende her virkelig dygtig. måske kan du også lære at sutte uden at græde og kaste op, hvis du øver dig ;)

jeg kan skam godt tage det, du ramte bare aldrig rigtigt plet.... til gengæld så kan jeg godt lide, at du sådan visualisere og får tydelige billeder på, når du læser min anmeldelse. betragt den som en gave, fra mig til dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​det er nok et spørgsmål om træning. som du kunne læse dig til, var hende her virkelig dygtig. måske kan du også lære at sutte uden at græde og kaste op, hvis du øver dig ;)

jeg kan skam godt tage det, du ramte bare aldrig rigtigt plet.... til gengæld så kan jeg godt lide, at du sådan visualisere og får tydelige billeder på, når du læser min anmeldelse. betragt den som en gave, fra mig til dig ;)

Ja, det var sjovt :lol: 

Jeg har bare læst nogle af de andre fyres anmeldelser- hvor de beskriver det med pigernes reflekser osv.. Jeg får heller ikke tårer i øjnene ved en lille en.. Men det er jo fordelen!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det var sjovt :lol:

Jeg har bare læst nogle af de andre fyres anmeldelser- hvor de beskriver det med pigernes reflekser osv.. Jeg får heller ikke tårer i øjnene ved en lille en.. Men det er jo fordelen!!

​ja, det er da en fordel at du trods alt kan tage de små... de skal jo også have lov til at blive værdsat.. jeg tror at du kunne være lige noget for ham her.

​Han kunne ikke tage det, han står nu ude på badeværelset med en lineal og måler efter om hans diller nu er lille.... godt det er helligdag imorgen ;)

​han har endda fået lov at være længe oppe i aften, det er jo helligdag i morgen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Når jeg ikke har en fast kæreste, går jeg til en prostitueret for at få god sex, iblandet en smule småsludder, nogle smil. og lidt omsorg fra begge sider.

Når jeg er i par, går jeg til en prostitueret, for at få sex som er bedre eller anderledes end det kæreste kan eller vil give. Jeg bryder mig ikke om fede kvinder, eller kvinder som vejer fire fem kg for meget. Hos en sprostitueret bruger jeg kondom, så jeg skal altså på en eller anden måde kunne mærke, hvad der foregår.

Man prostituerede jeg er med, kan ikke fatte, at en tør kusse ikke er rar, at det ligefrem gør ond i min pik, hvis en prøver at presse min pik op i en avistør skede. Jeg siger presse op, for det er værst når det sætter sig over skrævs, og så bare presser.

Blowjobs, ja men der skal den prostituerede da også helst være bedre til det, end den man har der hjemme. Ellers er der vel ingen mening i at gå til en prostitueret.

Jeg fornemmer i en tråd som denne, at nogle af de prostituerede her i tråden, har en total mangel på professionalisme. Hvis en kunde mener at han vil kalde en kusse for et hul, er det hans simple ret, pengene som betales, har indtil en vis gænse al tid ret.

Vi har læst om utallige prostituerede, som bruger halvgamle billeder, som påstår sig yngre end de er, osv. Til jer prostituerede, hvorfor ikke bare hoppe på vægten, og skrev sandheden i jeres annoncer, eller når i svarer på tlf opkald.

Det ddårlige blowjow kan skyldes flere ting. Tidligere kærester har fortalt mig, hvor beskidte romantiske mænd faktisk kan være, når de møder en kvinde første gang. Det er en generel bemærkning. Nakkeost, slim under forhuden, hvis man har sådan en, og bremsestreger og dingelbær er ikke ophidsende for hverken romantiske kvinder, eller professionelle prostituerede.

Til aller sidst,

Jeg læser tit, at der skal være kemi, at vi mænd skal være søde og forstående, osv. 

Vi kal være rene, venlige, tage hensyn til en bestemt grænse, og så skal den prostituerede så ellers bare levere varen med et professionelt smil eller 10 på læberne.

Og det er der jo hundred af tusinder af prostituerede, som magter at klare, om ikke hver time, så dagligt.

PS! Havde en lidt umulig oplevelse her til aften, smuttede op i gaden med de små bordeller, der er en prostitueret som jeg har haft en halv snes gange, og hun leverer varen. Hun var så optaget, Mama San kender mig, og spurgte om jeg ville vente. Det ville jeg ikke. Hende der var optaget giver "alt" hvad hun har Også til ham hun baksede med da jeg kom, så jeg vippede mellem at køre en times tid, så min faste prostituerede kunne få lidt at spise og drikke, eller tage hende der blev anbefalet mig. hun er lige så god, sagde Mama San. Og det var hun selvfølgelig ikke, men hun gjorde det hun kunne, og mere forlanger jeg ikke. Det var en fin oplevelse, og de ismer jeg introducerede hende for, prøvede hun at opfylde så godt hun kunne.

Lidt svindel var der dog. Da jeg så hende med tøj på, havde hun store flotte bryster, da vi var inde bag den lukkede dør, var hun lidt længe om at få BHen af, og så dukkede der to mindre asiatiske bryster frem, som mindst to babyer har hængt i nogle måneder. Jeg grinte lidt af mig selv, at jeg var hoppet på det trick, men så trillede seancen videre. Og jeg overtippede hende inden vi smilte farvel. (PS2) Den prostitueerede var professionel. Prøvede sit bedste, og jeg behandlede hende godt, uden at presse hende til alt det, som måske var nyt for hende. Så det endte helt fint.

Om der var kemi? Det ved jeg ikke, hun gjorde hvad hun kunne, og jeg behandlede hende ordentlig. Og jeg var r e n, da jeg ankom. Vandet er koldt i de små bordeller, så jeg kom lige fra et varmt bad hjemme hos mig selv.

Redigeret af stump
Glemte et par detaljer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Stump,

Er pigerne knastørre ved dit besøg? Det hjælper med glidecreme. 

Money talks indtil et vist punkt. At gå til os piger er ikke en rettighed, men et tilbud. Det kan være svært at sætte sig ind i, hvis den her sexverden er blevet en rutine. At den her verden kan lyde absurd i andre folks ører, det er der jo blevet konstateret gnm diverse medier, hvor anmeldelser er blevet bragt op.  Desuden er det her et debatforum, hvor vi piger også kan deltage. Og selvfølgelig i et anonymt forum hjælper det ikke det store at banne os.. 

Jeg er sådan set ligeglad med hvad du tænker om mig og du har det vel på samme måde den anden vej rundt? Men måden vi siger tingene på, kan da have en indflydelse på 'kemien' imellem os? 

Redigeret af Sara

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aldrig i al min tid som Jasmin har jeg været så begejstret for at veje 7-8 kg for meget :-D :-D:-D  :-D :-D:-D :-D 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

At gå til os piger er ikke en rettighed, men et tilbud

Well spoken Sara!!

Beklager de øverste citatbokse. De kan ikke fjernes pt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er no go for mig, at en pige ikke vil betjene mænd der er overvægtige, men selv har nogle kilo for meget på. Der kommer min not to do liste igang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er no go for mig, at en pige ikke vil betjene mænd der er overvægtige, men selv har nogle kilo for meget på. Der kommer min not to do liste igang

Det er no-go for mig at betjene mænd der mener man bare kritikløst skal lægge krop til sex med mænd man ikke tænder på fordi man ser ud på en bestemt måde 

mænd der tænker sådan er i gruppen der kun ser huller og hvis pigen har så lavt selvværd at hun lytter til og betjener den slags mænd reducerer hun defacto sig selv 

så lad os ikke håbe der er nogen piger der ligger under for den slags 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor får jeg i denne tråd lige associationer om at være deltager i et møde hos Det Radikale Venstre? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor får jeg i denne tråd lige associationer om at være deltager i et møde hos Det Radikale Venstre? ;)

​Det er sandsynligvis, fordi du aldrig nogensinde har været til et møde hos Det Radikale Venstre. Men hold nu dit politiske fjerteri ude af denne tråd.:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Det er sandsynligvis, fordi du aldrig nogensinde har været til et møde hos Det Radikale Venstre. Men hold nu dit politiske fjerteri ude af denne tråd.:wink:

​Aha, er det da ikke det parti, der ser "tonen i debatten" som det største problem, uanset hvad temaet er?

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Aha, er det da ikke det parti, der ser "tonen i debatten" som det største problem, uanset hvad temaet er?

​Det er muligt, men det har bare intet med denne tråd, dens emne eller den måde debatten føres i denne tråd, at gøre

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Det er muligt, men det har bare intet med denne tråd, dens emne eller den måde debatten føres i denne tråd, at gøre

​Jo, det har det da i den grad, læs nu Jasmins indlæg, som er meget toneangivende for denne tråd, og det var faktisk ikke for at prædike politik, at jeg gav mit lille humoristiske indspark. :D

Smil nu, min ven, det er weekend, endda en lang en af slagsen, også for jer i baghovedstaden. :P:D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

Når jeg er i par, går jeg til en prostitueret, for at få sex som er bedre eller anderledes end det kæreste kan eller vil give. Jeg bryder mig ikke om fede kvinder, eller kvinder som vejer fire fem kg for meget. Hos en sprostitueret bruger jeg kondom, så jeg skal altså på en eller anden måde kunne mærke, hvad der foregår.

Jeg fornemmer i en tråd som denne, at nogle af de prostituerede her i tråden, har en total mangel på professionalisme. Hvis en kunde mener at han vil kalde en kusse for et hul, er det hans simple ret, pengene som betales, har indtil en vis gænse al tid ret.

Fede kvinder .. Hmm kan du ikke finde andre ord?
Hvis du mener kunden altid har ret fordi han nu betaler os, så mener jeg du nedgør os, der sælger sex.
Samt det du giver for det er alt alt forbilligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Stump,

​Det forekommer - måske for at mændene skal få indtryk af at bestige en jomfru og komme hurtigere :roll:

Som regel er det dog kun de yderste skamlæber, der så bliver skubbet med ind og her er en velanbragt spytklat + gerne også en på penis/gummiet en løsning, jeg lærte for mange år siden af en glædespige i Tyskland, hvor det er meget brugt. Gensidig fellatio først fungerer næsten på samme måde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

​Anette, læs lige indenad. Jeg skrev ikke, at kunden altid har ret, det er en talemåde, hvis du vil drive en forretning, så gør du hvad du kan for at gøre kunden tilfred. Det jeg skrev, og som du satte i rødt, var flg: Hvis en kunde mener at han vil kalde en kusse for et hul, er det hans simple ret, pengene som betales, har indtil en vis gænse al tid ret.

Lidt mere forklarende: Hvis jeg står overfor, eller ligge sammen med en prostitueret, vil jeg aldrig kalde hende jusse for et hul. Og den kvinde som jeg beskrev i mit indtil, som snød med BHen, og havde lidt flade lidt hængende bryster, da først BHen kom af, det omtalte jeg ikke med et ord.

Og du har aldrig set noget her på EG, hvor jeg har været så vulgær.

Det jeg står for, bl. a. er at kalde tingene for det rette navn. En prostitueret som vejer 100 kg, eller oppe i den ende af skalaen, er ikke erotisk buttet. Hun er fedt. Har du nogensinde set, når læger suger fedt ud af folk? Det som su ges ud er ikke overvægt, eller erotisk buttethed, men fedt. jeg er ret sikker på at man kan stege fiskefrikadeller i det. Hvad mener du?

Du og andre, er velkommen til at fornægte hvad de ser, når de ser sig selv i et spejl, eller ser andre som er pakket ind i fedt.

Da jeg var ung, var buttet, noget der handlede om fire fem ekstra KG. Og sådan mener jeg at det bør være. Hvis du mener noget andet, kan vi vel blive enige om at vi er uenige.

Men glem nu ikke sammenhængen, hvad diskussionen handler om, prostituerede, hvad de lover, evt med gamle fotos som sælger bedre, og kundens ret til at blive skuffet. Og skrive om det.

En ting der slog mig i går, efter at jeg havde skrevet mit indlæg er, at prostituerede meget sjældent skriver deres alder!!! Med mindre de er under 30. :-D Husk nu at jeg ikke skriver aldrig, læs nu indenad. Jeg skriver "meget sjældent".

Jeg ved ikke om forbrugerbladet TÆNK stadig eksisterer, men hvis det gør, burde de tjekke salgstekster og reklamer for prostituerede. Ja det mener jeg bare. Og så længe jeg efter ejeren og moderatorernes mening overholder reglerne til det, ar det min ret! Mere indviklet er det ikke.

Hej Stump,

Money talks indtil et vist punkt. At gå til os piger er ikke en rettighed, men et tilbud. Det kan være svært at sætte sig ind i, hvis den her sexverden er blevet en rutine. At den her verden kan lyde absurd i andre folks ører, det er der jo blevet konstateret gnm diverse medier, hvor anmeldelser er blevet bragt op.  Desuden er det her et debatforum, hvor vi piger også kan deltage. Og selvfølgelig i et anonymt forum hjælper det ikke det store at banne os.. 

Jeg er sådan set ligeglad med hvad du tænker om mig og du har det vel på samme måde den anden vej rundt? Men måden vi siger tingene på, kan da have en indflydelse på 'kemien' imellem os? 

​Glidecreme. Tjae. Det ved jeg godt. jeg har det endda med i min taske, Men for de fleste af de prostituerede er det dyrt, her hvor jeg er,  En tube KY glidecreme koster lige så meget som hvad de får for et almindeligt samleje, og af det beløb tager Mama San mindst det halve. Så de skal altså betjene to kunder, bare for at finenciere en tube KY, og det fedter til med, synes de. Så de maser og maser, for at spare penge, og for ikke at være fedtede, når den næste pik skal presses op eller ind.

Sara! Du skriver også: At gå til os piger er ikke en rettighed, men et tilbud.

Ja men herregud dog. Hvilken type sexkunde tror du, at du diskuterer med? I mit lange indlæg skrev jeg, at jeg har besøgt min faste prostituerede på det lille bordel en halv snes gange. . :-D Det, kommer tilbage igen og igen, gør jeg fordi hun er sød, tager sig tid, Hun rykker ikke kun i min pik, men nusser mig også i nakken.

Og det er svært at huske dem alle sammen, men jeg tror at hvis jeg vandrer tilbage i hukommelsen, har jeg måske haft et længerevarende forhold til mindst 50 prostituerede. Jeg ved altså godt, hvordan jeg skal opføre mig med en prostitueret.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Det forekommer - måske for at mændene skal få indtryk af at bestige en jomfru og komme hurtigere :roll:

Som regel er det dog kun de yderste skamlæber, der så bliver skubbet med ind og her er en velanbragt spytklat + gerne også en på penis/gummiet en løsning, jeg lærte for mange år siden af en glædespige i Tyskland, hvor det er meget brugt. Gensidig fellatio først fungerer næsten på samme måde ;-)

Det ville jeg også mene er kotymen..  

Redigeret af Sara

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor kan mænd ikke betragte GP'ere som det de er ? - Kvinder der tilbyder os 'stakkels' mænd en mulighed for at få tømt ryggen på en pæn måde ?

Respektér dem dog som smukke kvinder - I hvert fald i de fleste tilfælde. Jeg har kun været tilfreds med deres ydelser i de år jeg har besøgt dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle mænd er til store bryster. Andre kan bedre lide bagdelen, samt nogle er til lange slanke ben.

Jeg kan lide dem alle. Tykke tynde, høje lave, store og små bryster, samt unge og modne(dog mest modne:smile:).

Så for mig er i bestemt ikke et hul, men helt klart en hel kvinde.

God søndag til alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Det ville jeg også mene er kotymen..  

​Jensvin, mange prostituerede her hvor jeg er, vil ikke det med spyt. de synes ofte at det er ulækkert. Forsøg lige at forstå, at jeg faktisk kan alle de forskellige triks, eller næsten alle triksene, men jeg voldtager altså ikke de prostituerede jeg er sammen med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Nogle mænd er til store bryster. Andre kan bedre lide bagdelen, samt nogle er til lange slanke ben.

Jeg kan lide dem alle. Tykke tynde, høje lave, store og små bryster, samt unge og modne(dog mest modne:smile:).

Så for mig er i bestemt ikke et hul, men helt klart en hel kvinde.

God søndag til alle.

​Modenelsker. Hvor mange af os her på EG tror du opfatter en prostitueret som "et hul"? Til gengæld tror jeg mange prostituerede opfatter enhver form for kritik eller utilfredshed som noget personligt mod lige netop dem. 

Det er det efter min mening ikke. jeg kan jo ikke vide det, men for mig selv, er det sådan at jeg går til en prostitueret for at få leveret en vare. Hvis det er første gang med en prostitueret, spørger jeg hende inden vi gør ind på hendes væreelse, om hun kan/ vil opfylde mine mest almindelige behov. Siger hun ja til det, bliver det til basisaftalen. Undervejs forsøger jeg så at få så mange af mine ismer dækket, og ofte lykkes det. Hvis det gør, tipper jeg enormt, i forhold til hvad de prostituerede er vant til.

Jeg ser altså ikke en prostitueret som et hul, men som et menneske som arbejder som en prostitueret, og derfor også kan nogle gode ting, men også har nogle triks, som de ofte bruger for at blive færdige så hurtigt som muligt.

Når en prostitueret giver mig et kys på panden, eller holder om min talje når vi går ud, eller pludrer løs til sine kolleger, og det sker rmeget meget tit, så ved jeg at hun er glad for at jeg har besøgt hende, og ikke bare hendes hul.

God dag til alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Jeg har for nylig hørt et rygte om at man ikke skal bruge spyt sammen med kondom, da det får det til at springe lettere. Har ingen anelse om det er sandt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

​Jensvin, mange prostituerede her hvor jeg er, vil ikke det med spyt. de synes ofte at det er ulækkert. Forsøg lige at forstå, at jeg faktisk kan alle de forskellige triks, eller næsten alle triksene, men jeg voldtager altså ikke de prostituerede jeg er sammen med.

Hej Stump

Dette lyder lidt sært – mener du virkeligt at prostituerede i asien ikke vil bruge en lille spytklat til at "kickstarte" penetrering/sex – det er vel mere eller mindre "logik for burhøns" for de fleste af os her – jeg fandt ud af det som teen-ager i 70'erne.:-D

Jeg er bare lidt forundret og måske uvidende.:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...