Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Mangorn og bestilte en 1 times cocktail hos en ung pige med en fantastisk krop.
Efter 35 min går døren op, og en fyr står med en iPad og vil tage billeder. En masse råben og smiden rundt med den unge pige, han påstod var hans kæreste, senere, kom han med trusler dels om æresdrab og om Politi. Jeg foreslog, at vi sagtens kunne ringe efter Politiet, men det ville han pludselig ikke, for så blev hun smidt ud af landet. Han forsøgte sig også lidt med afpresning, men det faldt også lidt til jorden. Så det endte med, at jeg betalte 1.500 kr og gik.

Om der er tale om et reelt jalousi-drama, eller om Mangorn er et scam / afpresningsnummer, aner jeg ikke. Men jeg vil på ingen måde anbefale stedet eller sætte mine ben der igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak for advarelsen, trist forløb du har været udefor

har du et link til annoncen?

Redigeret af nuhok

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slet ikke et billede jeg kan genkende af Mangorn.  Jeg har været der 3 gange inden for et par måneder, alle med bragende succes og rigtig god og seriøs behandling.  Har endda snakket med Mamasan et par gange,  som også virker rigtig flink.

Hvem af pigerne var det du var i clinch med ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den unge pige hed vist Nid eller noget i den stil.. Og den ældre, som påstod, at hun ejede stedet ( "Pin" eller lignende ), virkede ikke helt uvidende om sagen - hun sad sammen med fyren ved siden af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...