Truck 10 Skrevet 28. April, 2015 hej med jer, lige en hilsen herfra.Havde aftalt møde med hende, efter fin korrespondence blev et møde aftalt. Hentede hende som aftalt. Da vi ender ved aftalt sted starter seancen, hun er måske ikk en supermodel, men hvad hun ikke har i overfladisk skønhed, det har hun så til gengæld i indlevelse og engagement!!!!! Havde bestilt blow og anal som afslutning, begge dele mestrer hun til fingerspidserne!!! Bedste knald længe.. Bestemt ikke sidste gang jeg skal opleve det... Snyd ikke jer selv for hende her, har set tidligere poster, kan ikke genkende det negative der er skrevet. For hold nu k... Hun går til sagen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 29. April, 2015 not bad må ta for hør på nået anal og blow så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 30. April, 2015 hold op hun er vilde skal da på hin i gen for sure . man for nået for penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2015 Specielt hvis man ligesom Ralle, ja og osse Truck kan finde ud af at give lidt igen den anden vej Truck: Hvis jeg lignede en supermodel, var det nok osse det jeg lavede så Og mine priser ville se helt anderledes ud, tror du ikke Ja, man skal nok tage mig, hvis man er mere til det naturlige, frodige look 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 1. Maj, 2015 Er der et link til en annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 1. Maj, 2015 nope du skal skiver til hin her over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Maj, 2015 Frodig ligefrem! Du er vist det jeg vil kalde "normal" af bygning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Maj, 2015 Er der nogen der ved om Randersskøgen er ryger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Maj, 2015 Ha ha, ja beklager Slemmert, du ved mit selvbillede nok er lidt ude af proportioner Har jo osse tabt mig, men mine øjne kan ikke se det endnu Jeg er ryger, ÉN af flere laster, søde, men børster da tænder og kan godt vnte med at ryge til efter jeg har set dig,medmindre du lader mig vente på dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langogtyk 326 Skrevet 5. Maj, 2015 Ser frem til at møde denne skønne pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Maj, 2015 Regner med at leje et værelse i randers i næste uge drenge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Maj, 2015 Jernsvinet: Hvis du skal stalke, skal du osse kneppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mitoxx 0 Skrevet 5. Maj, 2015 Hej. Jeg har lige sendt dig en mail. Hilsen Lars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Maj, 2015 I må meget gerne skrive til mig herinde drenge. Så sender jeg mit nummer når vi har en aftale. Det er mit private nr. så jeg giver det ikke ud til alle PS: jeg har tabt 10 kg. siden overstående billeder - wuhuu! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Maj, 2015 Hov billederne var her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/32392-randers-skøgen/?page=2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juni, 2015 Mødte hende på et motel for et par uger siden og fik en ret god oplevelse. Det er dog ikke noget jeg vil gentage igen af den årsag at jeg desværre ikke tror hun er clean. ( Kommentar for egen regning ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tommy181077 3 Skrevet 11. Juni, 2015 Hvordan ikke clean? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 11. Juni, 2015 Hvordan ikke clean?Bare et gæt, men tror han mener "ikke stof-fri" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
romulus 1 Skrevet 3. Juli, 2015 Kan man stadig få fat i hende herinde eller har hun en side et sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 18. Juli, 2015 Nogen der ved om hun er stoppet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 18. Juli, 2015 Nogen der ved om hun er stoppet? stødte på denne annonce, og det kunne godt være hende...er temmelig similar https://annoncelight.dk/showad/187491men er ikke sikker... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 18. Juli, 2015 Det er det helt sikkert ikke , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 18. Juli, 2015 Det er ikke hende... Ellers tak for oplysningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 247ole Skrevet 23. Juli, 2015 Det kan jo være at hun har fundet sammen med en fyr igen. Og der på er stoppet som PG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg