Hop til indhold

Recommended Posts

hej med jer, lige en hilsen herfra.

Havde aftalt møde med hende, efter fin korrespondence blev et møde aftalt. Hentede hende som aftalt. Da vi ender ved aftalt sted starter seancen, hun er måske ikk en supermodel, men hvad hun ikke har i overfladisk skønhed, det har hun så til gengæld i indlevelse og engagement!!!!! Havde bestilt blow og anal som afslutning, begge dele mestrer hun til fingerspidserne!!! Bedste knald længe.. Bestemt ikke sidste gang jeg skal opleve det... Snyd ikke jer selv for hende her, har set tidligere poster, kan ikke genkende det negative der er skrevet. For hold nu k... Hun går til sagen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralle

hold op hun er vilde skal da på hin i gen for sure . man for nået for penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Specielt hvis man ligesom Ralle, ja og osse Truck kan finde ud af at give lidt igen den anden vej :P Truck: Hvis jeg lignede en supermodel, var det nok osse det jeg lavede så ;) Og mine priser ville se helt anderledes ud, tror du ikke :P Ja, man skal nok tage mig, hvis man er mere til det naturlige, frodige look ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ha ha, ja beklager Slemmert, du ved mit selvbillede nok er lidt ude af proportioner ;) Har jo osse tabt mig, men mine øjne kan ikke se det endnu :P

Jeg er ryger, ÉN af flere laster, søde, men børster da tænder og kan godt vnte med at ryge til efter jeg har set dig,medmindre du lader mig vente på dig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I må meget gerne skrive til mig herinde drenge. Så sender jeg mit nummer når vi har en aftale. Det er mit private nr. så jeg giver det ikke ud til alle ;-)

PS: jeg har tabt 10 kg. siden overstående billeder - wuhuu! :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mødte hende på et motel for et par uger siden og fik en ret god oplevelse.

Det er dog ikke noget jeg vil gentage igen af den årsag at jeg desværre ikke tror hun er clean. ( Kommentar for egen regning )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan ikke clean?

​Bare et gæt, men tror han mener "ikke stof-fri"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 247ole

Det kan jo være at hun har fundet sammen med en fyr igen. Og der på er stoppet som PG. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...