Gæst Skrevet 24. Juli, 2015 Hun er stoppet... For nu ihvertfald.. Det er jo det med at når man finder kærligheden, så er den ikke altid forenelig med at arbejde som GP, hvis fyren ikke vil dele. Personligt, så synes jeg at det er smadder egoistisk af ham! Hvis jeg har en pose slik, eller noget andet lækkert, så deler jeg da altid med andre, især hvis de ikke har noget, og Randersskøgen hun er da en ener. Jeg har ihvertfald aldrig mødt en pige der på samme måde satte pris på at blive brugt og misbrugt af grissebassser i flæng i både hoved og røv til småpenge. Elsket og savnet (til du starter igen, once a whore - always a whore) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
claus73 9 Skrevet 30. Juli, 2015 Hej Jeg har haft en vidunderlig oplevelse med Pigen, det er vel et par måneder siden, havde læst flere dårlige anmeldelser. Men efter som vi alle er forskellige valgt jeg selv at teste hende af. fik hurtigt en aftale i stand og samlede hende op i byen og kørte til en anden by med et motel, hvor hun skulle være i et par dagen.Vi fik tjekket ind og damen som jeg vil omtale hende ( ved ikke hvor mange der kender hendes rigtige navn) men jeg gør efter som vores snak på turen faldt om mit job som selv stendig, Det viste sig, at her var noget jeg kunne tilbyde hende og vi kun jo altid bytte ydelser.Nå men til bage til vores motel Dame ville gerne lige i bad mens jeg gik ud og tog en smøg, kunne jeg høre hun sang inde fra badeværelset, det fremkaldte et lille smil og fortalt mig, at her var en "pige"/ dame som lød til at nyde sit lille bi-erhverv. Damen kom ud af badet kun iført håndklæde om håret. vi faldt straks i et dejlig kys hvor efter hun selv gik på knæ og fik listet min nu hårde pik frem og gav et top 10 blowjob, efter 5 min måtte jeg stoppe damen ellers ville jeg have skudt kanon af i munden på hende allerede og jeg ville også gerne lige nå at prøve fissen af, så for bare at kunne holde bare lidt fik jeg mit tøj af og kastet hende ned på sengen og gik i gang med at slikke fisse på hende, det kunne hurtigt mærkes at hun nød det, så jeg vekslede mellem at slikke og give finger/ finger kneppe hende til hun kom. tiden var nu til at få prøvede fissen af. Så på med et kondom og op i hende alt i mens jeg forsøgt at holde hende i et fast greb gik det frem og tilbage. Jeg har desværre den evne at når jeg er sammen med en anden end fruen der hjemme, så holde jeg ikke ret længe og kunne igen også ret hurtigt mærke hvad vej det gik og træk mig ud og rev kondomet af og lod hende sutte mig færdig til jeg kom ud over hende.i alt forvirringen glemt jeg at betale før selv agten, ved ikke om hun normalt gør det men ikke noget hun lod sig mærke med og hun gik vel ud fra at det nok skulle falde inde jeg overlod hende til den kunde som faktisk havde bestilt tid kl. 15. Jeg fik sådan set bare min aftale presset ind fordi jeg tilbød at hente og køre hende til motelet.Som nogen har skrevet er hun ikke en fotomodel, men det er jeg bestemt heller ikke selv, så vi går fint hånd i hånd og så har hun en indlevelese´s even, som mange andre kunne lære af, hun kneppe af lyst og sætte pris på man give igen. Så husk hvis du vil nyde så for du efter hvad du selv yder.Jeg sætte stor pris på hende og det er ikke sidst gang jeg besøger hende, vi er faktisk ved at leve en weekend aftale. alt igennem en sød og naturlig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Oktober, 2015 Hvis i er heldige, og savner lidt sjov... og har gemt hendes kontaktoplysninger.. Så tror jeg da at i kan fange hende for tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
løve 0 Skrevet 28. Oktober, 2015 (edited) Lars K skrev, den 10-06-2015 21:50:18: Hej. jeg vil gerne i kontakt med randers skøgen hvis hun stadig kan findes. Redigeret 28. Oktober, 2015 af løve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 28. Oktober, 2015 løve skrev, for 7 timer siden: Du glemte teksten, Løve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusboy 0 Skrevet 29. Oktober, 2015 Slemmert skrev, den 27/10/2015 14.28.47: Hvis i er heldige, og savner lidt sjov... og har gemt hendes kontaktoplysninger.. Så tror jeg da at i kan fange hende for tiden Så er det ærgerligt man ikke har gemt de oplysninger Men god fornøjelse til dem der har..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dragetæmmeren 37 Skrevet 29. Oktober, 2015 Hej Alle, Er der nogen der kan PM mig denne dames kontakt oplysninger, vil da gerne lige prøve en tur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 29. Oktober, 2015 Dragetæmmeren skrev, for 13 minutter siden: Hej Alle, Er der nogen der kan PM mig denne dames kontakt oplysninger, vil da gerne lige prøve en tur? hun har en profil herinde mener jeg :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg