Hop til indhold
Fiskemanden

Thai Sportsmassage Aalborg

Recommended Posts

det er længe siden jeg har været der

snakkede med hende i sidste måned, i forbindelse med at jeg havde tænkt at besøge hende igen, da fortalte hun at det var begyndt en anden pige hos hende om eftermiddagen.

jeg har ikke oplevet at få fuld service, men ved ikke hvad andre har oplevet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja. Jeg har været der for nylig.

Det var ved 1 tiden, og det var hende selv, der masserede. Det gør hun rimeligt godt. Hun lægger meget op til et HJ og det fik jeg da også 500 kr. - 600 kr. med adgang til brysterne.

Hun giver et rigtig godt HJ. Hun pirrer og driller i god tid inden den egentlige massage af fyren. Dejligt  og meget ophidsende. Hun er sjov på en halvskør måde. Jeg har været der før, da spurgte hun om jeg ville gifte mig med hende. Det gjorde hun nu ikke den gang.  En god oplevelse.

Det er rigtigt, at der kommer en anden yngre dame der er ret ny i DK og hjælper hende om eftermiddagen - fik jeg fortalt. Hende har jeg ikke set.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ved godt der står hun har åbent til kl. 18.

men ved nogen om hun arbejder senere end reklameret???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej allesammen :-)

Er der nogle der har været ved hende for nyligt og kan fortælle lidt om hende/stedet?

Håber at høre fra jer :-) dejlig fræk dag til jer alle!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...