Hop til indhold
Morten1981

Virkeligheden

Recommended Posts

Har du nogensinde tænkt på hvor mange forskellige mennesker der befinder sig herinde på ERO-GUIDE ?
Nogen tænder på det ene og andre på det andet
De fleste af os søger efter at få udlevet et eller andet form for behov, for at få det bedre ;-)
Det sjove ved at følge med i dette forum,  er at mange mennesker ikke opnår den nærhed i de søger i deres virkelighed og derfor prøver at opnå dette ved at betale sig fra det.
Her står der så et hav af piger klar til servicere os mænd.
Vi søger piger med store bryster og stram fisse, vi søger piger der er næværende og de skal give os en oplevelse der er bedre en den sidste vi fik da vi sidst havde pungen fremme.
Nogen har en kæmpe viden om livet, andre har en stor viden om sex.
Nogen er højt uddannede andre gik ud af 8 klasse....
Fælles for os alle er at vi er søgende....
Vi søger efter det næste kick....
Vi bruger andre mennesker til at give os det vi leder efter, indimellem går det udover nogen uskyldige der slet ikke er klar over hvad vores besøg betyder.

Når alt er sagt så er mange af os udlærte i at argumentere os ud af enhver situation som går imod vores overbevisninger...

Men tænk lige over hvis virkeligheden er en anden

Man kan købe meget for penge men ikke alt....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi bruger andre mennesker til at give os det vi leder efter, indimellem går det udover nogen uskyldige der slet ikke er klar over hvad vores besøg betyder.

​Og du skriver aldrig anmeldelser, men er herinde med et andet formål - som så mange andre. Eller har jeg overset noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men tænk lige over hvis virkeligheden er en anden

​Godt oplæg - men den her er jeg ikke med på ifht resten af indlægget...  hvis virkeligheden er en anden end... hvad?  

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Og du skriver aldrig anmeldelser, men er herinde med et andet formål - som så mange andre. Eller har jeg overset noget?

Når alt er sagt så er mange af os udlærte i at argumentere os ud af enhver situation som går imod vores overbevisninger...

Dit indlæg skal nok få nogen likes....;-)

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Godt oplæg - men den her er jeg ikke med på ifht resten af indlægget...  hvis virkeligheden er en anden end... hvad?  

​Vi søger, søger og søger....

Del dette indlæg

Link til indlæg

at søge er at turde søge forgæves.

​Vi søger efter det vi aldrig har fået...og det kan gå ud over nogen der ikke er klar over det

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Vi søger efter det vi aldrig har fået...og det kan gå ud over nogen der ikke er klar over det

​Du søger efter det du aldrig har fået, det er din virkelighed, andre kan have en anden virkelighed end din. Måske du ikke burde besøge GP'er hvis det er det du søger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og dem "det går ud over" søger efter noget de aldrig har fået...og det går udover nogen(sexkøberne) der ikke er klar over det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ok jeg fornemmer et eller andet der måske ikke er som det skal være her?, men jeg spiller med. Det er det er spil mellem to mennesker dog, to der er går ind til legen, med forudtagethed med hensyn til hvad der er på spil. Hvem er taber i det game egentlig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Morten1981 besøger ikke GP'er, jeg tror bare han keder sig og slår tiden ihjel herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Du søger efter det du aldrig har fået, det er din virkelighed, andre kan have en anden virkelighed end din. Måske du ikke burde besøge GP'er hvis det er det du søger?

​Vi søger efter det næste KICK konstant...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Morten1981 besøger ikke GP'er, jeg tror bare han keder sig og slår tiden ihjel herinde.

​Godt forsøg på at afspore en tråd, du kan være heldig at få mange likes fordi at du er et kendt ansigt ;-O)

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja måske men spørgsmålene er relevante nok og mangfoldighed er da altid velkommen, men at projektere sine erkendelser på andre burde altid ske med et men?

Del dette indlæg

Link til indlæg

ok jeg fornemmer et eller andet der måske ikke er som det skal være her?, men jeg spiller med. Det er det er spil mellem to mennesker dog, to der er går ind til legen, med forudtagethed med hensyn til hvad der er på spil. Hvem er taber i det game egentlig?

​Så snart at man går imod mængden herinde så er der noget at der er som det ikke skal være, men fortvivl ikke. Der skal være nogen der stiller spørgsmåls tegn ved alt

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Det er der mange der gør. Nogle søger efter det kick igennem alkohol, andre igennem glædespiger...så er der også nogle der søger det gennem drama og konflikter *wink wink*. Den der konstant søger konflikt, drama og vil fortælle andre hvor forkerte de er, er måske ikke bevidst om hvor destruktivt det er...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

At leve er at vælge! Sådan lever jeg. 

Til trådoplæggeren: Læg mærke til at jeg ikke skriver vi, o, eller man, men j e g!

Altså vælger jeg at stå ved det jeg skriver, uden at blande vi, os, og man ind i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo men for at søge svar, ikke af forfængelighed eller for spørgsmålets skyld. Det er det nemmeste at besvare spørgsmål med spørgsmål, spørg bare mig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Lad nu være med at forsøge at gøre en seksuel oplevelse til noget det slet ikke er berettiget til.  Jo, der skal såmænd nok findes en mindre gruppe købere der er havnet i et misbrug eller en ond spiral, hvor der forgæves søges efter noget urealistisk, men at skrive vi, som om det gælder alle, er nok at stramme buen en anelse for meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Muligvis, men der er andre steder at få sig et kick, prøv det hvis det kun er kick'et du er ude efter. Det jeg tror du mente, bliver du en fattig mand af at søge der efter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du nogensinde tænkt på hvor mange forskellige mennesker der befinder sig herinde på ERO-GUIDE ? Nej - jeg betragter mange af brugerne som enten sexaholikere eller sludrechatoller eller kloge-åger der ikke har bedre for
Nogen tænder på det ene og andre på det andet og andre igen slukker - jeg er ret uinteresseret i hvad andre tænder på
De fleste af os søger efter at få udlevet et eller andet form for behov, for at få det bedre ;-) Får man det så bedre? Og hvor længe har man det godt?
Det sjove ved at følge med i dette forum,  er at mange mennesker ikke opnår den nærhed i de søger i deres virkelighed og derfor prøver at opnå dette ved at betale sig fra det. Haha er det sjovt. Nej det er godt nok sørgeligt. Og der er nok en del sørgelige stakler herinde.
Her står der så et hav af piger klar til servicere os mænd. Der er et ocean af ludere, der kan tjene en god skilling primært på en flok ynkelige mænd.
Vi søger piger med store bryster og stram fisse, vi søger piger der er næværende og de skal give os en oplevelse der er bedre en den sidste vi fik da vi sidst havde pungen fremme. Tal for dig selv. Jeg søger små patter og slap skede.
Nogen har en kæmpe viden om livet, andre har en stor viden om sex. Gab!
Nogen er højt uddannede andre gik ud af 8 klasse.... eller 7. klasse
Fælles for os alle er at vi er søgende.... Tal for dig selv. Jeg er undersøgende og søger ikke en skid længere. Jeg får bare et godt grin af at besøge denne side.
Vi søger efter det næste kick.... Jeg giver dig gerne et kick! Hvor vil du have at jeg sparker dig?
Vi bruger andre mennesker til at give os det vi leder efter, indimellem går det udover nogen uskyldige der slet ikke er klar over hvad vores besøg betyder. Det må du lige uddybe.

Når alt er sagt så er mange af os udlærte i at argumentere os ud af enhver situation som går imod vores overbevisninger... Mage til vås skal man da lede længe efter

Men tænk lige over hvis virkeligheden er en anden Virkeligheden er en konstruktion. Du har din egen virkelighed og jeg har min

Man kan købe meget for penge men ikke alt.... Så er det da godt at jeg kan få et gratis grin herinde.

​Jeg har kommenteret med rødt. Og tak for et interessant indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænk sig hvis vi er med til at destruere et menneske der i forvejen er ødelagt, endnu mere med vores næste besøg blot fordi at vi har et behov der ikke er ordentligt dækket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænk sig hvis vi er med til at destruere et menneske der i forvejen er ødelagt, endnu mere med vores næste besøg blot fordi at vi har et behov der ikke er ordentligt dækket. 

​Hvordan destruere? De fleste har selv valgt at være ludere, og de scorer kassen. Hvem destruerer hvem? Måske destruerer kunden sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja ok du spiller bedrevidende i forhold til kvinder der selv vælger herinde, lad dem vælge og du dømmer groft uden erkendelse af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...