Hop til indhold
Morten1981

Virkeligheden

Recommended Posts

Det er så vildt at se at der ikke er en eneste herinde der skriver at der kan være noget om snakken! Det her handler om kusse og fisse og en masse argumentationer om at kvinderne ikke lider skade! De har selv valgt deres levevej og de må selv handle derefter. Kvinder er noget man køber føj da

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Morten, måske skulle du bare få snakket med en god ven og så holde en pause fra eroguide.

​En pause fra eroguide...er du sindssyg?!! Så får han jo ikke sit Kick længere...det kick han får ud af ved at skabe drama.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker, at Morten1981 er bare endnu en, der vil kriminalisere kunder. Dem er der jo så mange af.

​Du virker som en der ikke kan tåle at der er nogen der går imod strømmen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er så vildt at se at der ikke er en eneste herinde der skriver at der kan være noget om snakken! Det her handler om kusse og fisse og en masse argumentationer om at kvinderne ikke lider skade! De har selv valgt deres levevej og de må selv handle derefter. Kvinder er noget man køber føj da

​Der kan sagtens være kvinder der tager skade...lige såvel som der kan være mænd der tager skade af at købe sex. Jeg er så uendeligt træt af at kvinder altid skal ses som ofre og mænd som krænkere. Derudover er det et utroligt nedladende syn at have på kvinder...at de udelukkende er ofre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag byrden på dig morten grib den favn den og gør den din, livseliksir, men stop med at gøre den vores. Alle projekterer men det her er sgu slemt.

Redigeret af Nihil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Morten, måske skulle du bare få snakket med en god ven og så holde en pause fra eroguide.

​Måske er det på tide for dig at få ro på i dit liv

Del dette indlæg

Link til indlæg

​En pause fra eroguide...er du sindssyg?!! Så får han jo ikke sit Kick længere...det kick han får ud af ved at skabe drama.

​Er der noget drama i dette indlæg? Så tror jeg ikke du ved hvad drama er makker!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så vildt at se at der ikke er en eneste herinde der skriver at der kan være noget om snakken!

​jamen Morten... de kvinder hvor der ER noget om snakken - de er jo ikke herinde... ingen af de piger herinde er med i den målgruppe hvor der "er noget om snakken" 

Alt det prostitutionsmodstanderne kører frem med er da fuldstændig rigtigt... for alle de piger der lider overlasten... men netop fordi det ikke er de lyserøde herinde - så bliver det bare mindre  aktuelt at debattere HER på EG

hvorfor skal vi partout snakke om alt det der er galt... vi ved det allesammen, men ud over de mænd der specifikt går efter de piger fordi det giver dem KICKS - så er de debatterende mænd herinde jo nogen der får kicks ud af at besøge de piger der netop har valgt selv og ikke skades af deres valg... 

så hvorfor vil du have fokus hen hvor det ikke er relevant for debattørerne herinde  ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Gu er der da kvinder og mænd der tager skade af det, men du er sku nok på den forkerte hjemme side hvis du vil redde nogle. Og vil de reddes af dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Er der noget drama i dette indlæg? Så tror jeg ikke du ved hvad drama er makker!

​Jeg tror ikke du forstår hvad jeg mener med drama makker! Du hader dig selv, og du har brug for at skabe situationer som denne der kan være med til at bekræfte din overbevisning om at ingen andre kan lide dig.

...og det er ikke nødvendigvis sandheden, men alt i dig kæmper for at opretholde den fejlagtige overbevisning.

Redigeret af truth

Del dette indlæg

Link til indlæg

​jamen Morten... de kvinder hvor der ER noget om snakken - de er jo ikke herinde... ingen af de piger herinde er med i den målgruppe hvor der "er noget om snakken" 

Alt det prostitutionsmodstanderne kører frem med er da fuldstændig rigtigt... for alle de piger der lider overlasten... men netop fordi det ikke er de lyserøde herinde - så bliver det bare mindre  aktuelt at debattere HER på EG

hvorfor skal vi partout snakke om alt det der er galt... vi ved det allesammen, men ud over de mænd der specifikt går efter de piger fordi det giver dem KICKS - så er de debatterende mænd herinde jo nogen der får kicks ud af at besøge de piger der netop har valgt selv og ikke skades af deres valg... 

så hvorfor vil du have fokus hen hvor det ikke er relevant for debattørerne herinde  ? 

​Jasmin vi skal have fokus på alt og derfor er mit indlæg lavet - vi skal tænke os om inden vi går ombord - jeg ved godt at du er hardcore og er skabt til denne verden - men der e nogen der skal stille spørgsmålstegn og det gør jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Jeg tror ikke du forstår hvad jeg mener med drama makker! Du hader dig selv, og du har brug for at skabe situationer som denne der kan være med til at bekræfte din overbevisning om at ingen andre kan lide dig.

​Du bestemmer selv hvad du konstatere i dit sind - hvad der er rigtigt og forkert -  jeg søger ikke bekræftigelser ligesom dig - det har du nok fundet ud af - lad os stoppet med at genere hinanden her

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Gu er der da kvinder og mænd der tager skade af det, men du er sku nok på den forkerte hjemme side hvis du vil redde nogle. Og vil de reddes af dig?

​Skal der ikke være plads til alt på denne side ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Skal der ikke være plads til alt på denne side ?

​Det er heldigvis ikke mig der bestemmer hvad der skal være plads til på denne side, siger bare jeg tror du gø'er op ad det forkerte træ, hvis du vil gøre en foreskel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Du bestemmer selv hvad du konstatere i dit sind - hvad der er rigtigt og forkert -  jeg søger ikke bekræftigelser ligesom dig - det har du nok fundet ud af - lad os stoppet med at genere hinanden her

​Jeg prøver skam ikke at genere...du forsøger at afsløre hvor nogle er i benægtelse. Jeg afslører hvor du er i benægtelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​jamen så vil jeg da gerne være den første der giver udtryk for, atj der  bestemt findes piger/kvinder i branchen, der uagtet hvor og hvordan de er blevet "skadet" dels ikke får det bedre ved at sælge sex og dels fastholdes i en kedelig situation.

Jeg tror at de fleste vil undgå disse piger, hvis de vidste det. Jeg kan nu heller ikke forestille mig, at jeg er den eneste der har tænkt lidt over dilemmaet "jamen det er jo ikke sikkert, at hun i virkeligheden har det godt med det". Selvfølgelig er der tale om et dilemma, for ellers er svaret jo indlysende "Så hellere undlade at købe sex, når man ved at der er en potentiel risiko for, at uagtet at pigen virker sød, intelligent, service-mindet, styr på tilværelsen og med stor seksuel appetit osv, så behøver det jo ikke at stemme overens med virkeligheden"

Omvendt har jeg det også således, at hvis man ønsker den slags diskussioner, så er alt jo enten livsfarligt eller skadeligt for en selv eller andre.  Jeg er bevist omkring den risiko jeg løber, og sat i relation til hvor farligt og skadeligt alt er, så kan jeg leve med den, og samtidigt se mig selv i øjnene. Kunne jeg ikke det, ville jeg holde mig fra køb af sex.

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Jasmin vi skal have fokus på alt og derfor er mit indlæg lavet - vi skal tænke os om inden vi går ombord

​jamen hvem er VI - for næsten alle mændende har jo tænkt..  og de alle lyserøde herinde (ikke kun hardcore lille mig) har tænkt...  så hvem er "VI"

det er fint at stille spørgsmål - men det du spørger om er blevet besvaret gange-10.000 via anmeldelserne når mændene læser og tænker "aldrig nogensinde vil jeg gøre det der"  eller "novra - en pige jeg kan udøve magt over fordi hun ikke kan sige fra"

i teorien er det fint at stille spørgsmål ved alt - men at gøre det bare for at gøre det skaber ikke det resultat du søger... for det spørgsmål du stiller her er blevet besvaret af alle ... forlængst 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror at de fleste vil undgå disse piger, hvis de vidste det. Jeg kan nu heller ikke forestille mig, at jeg er den eneste der har tænkt lidt over dilemmaet "jamen det er jo ikke sikkert, at hun i virkeligheden har det godt med det". Selvfølgelig er der tale om et dilemma, for ellers er svaret jo indlysende "Så hellere undlade at købe sex, når man ved at der er en potentiel risiko for, at uagtet at pigen virker sød, intelligent, service-mindet, styr på tilværelsen og med stor seksuel appetit osv, så behøver det jo ikke at stemme overens med virkeligheden"

.

​Du virker bevidst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Morten

Hvad med at svare Jasmin i stedet for at evaluere Bluejackets bevidsthedsniveau?

Hvem er "VI"?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Og du skriver aldrig anmeldelser, men er herinde med et andet formål - som så mange andre. Eller har jeg overset noget?

​Markeringen - nej og hvorfor mon ikke, kunne jo være Morten1981 har set, hvordan det går med andre og andres anmeldelser herinde, og ikke ønsker at risikere det, så kan sgu da godt følge ham.

Venligst - Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Dit første indlæg beskriver ret fint en del af de gæster vi støder på....

Nogle mænd som besøger os GP'er søger et Kick - ingen tvivl om det!

De er nu oftest hverken grænseoverskridende eller andet pga det.

Men så taber du altså FULDSTÆNDIGT meningen med det hele ved det citerede indlæg.

Man kan IKKE købe en kvinde i DK.

Du kan købe sex med en GP'er - men du køber altså hverken hende eller hendes sjæl!

Vi piger er ikke ofre....

Du stigmatiserer os i Den grad med dit indlæg.

Det er altså en ommer Morten .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om vi eller pigerne tager skade af købesex afhænger af om vi og de tager det ud, hvor det styrer os og ikke omvendt. Som med alt andet.

Se at få noget fisse, Morten - og skriv om det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...