Hop til indhold

Recommended Posts

På baggrund af warmgun´s anmeldelse af Claudia måtte hun simpelthen prøves. Jeg bestilte tid til en halv time til 1200. På forhånd havde jeg spurgt til kys..bekræftet og om hun kunne ha stramme jeans og høje hæle på når hun kom ind i rummet….også bekræftet. Jeg bliver så vildt tændt af en flot pige i høje hæle og jeans.

I går torsdag formiddag skulle det så være. Vel ankommet til adressen i Rødovre, et ring på døren og ind i rummet. Der er rigtig hyggeligt i de lokaler i Rødovre.

Et par minutters vente tid hvor hjertet banker lidt hurtigere end normalt sker det så: ind kommer Claudia med et stort smil. Hooooold nu k…… hun er lækker og de jeans sidder lige som de skal.

Hun er sød, dejlig, lækker…..jeg ku blive ved i en uendelighed. Dybe kys og efter en fræk afklædning af den skønne måtte jeg ned og gi hende en tur med tungen hvor hun vred sig godt og grundigt og kom med en dejlig baggrunds stønnen. Fantastisk blow, hendes ride teknik er i top, lidt missionær og med en afslutning bagfra hvor jeg pumpede igennem gik det som det skulle….. ja, jeg fyldte kondomet med en ordentlig ladning.

Efter det lå vi og snakkede lidt og hun er simpelthen bare dejlig. Hos Claudia mærkede jeg utroligt meget nærvær og varme. Skuespil? Måske, men jeg er ligeglad, det virkede på mig.

Om jeg skal besøge hende igen ?? ja 100% og jo før jo bedre.

Der er desværre meget fnidder, skænderi og dårligt, nedladende sprog på eroguide, men her var endelig et hvor en positiv anmeldelse fra en medsammensvoren gav mig en super oplevelse. Det siger jeg tak for og det er vel i bund og grund derfor eroguide findes så vi i fællesskab kan finde "guldet" til glæde for os alle.

DanT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhh, der er noget jeg ikke forstår :-p Hun er torsdag formiddag at finde på både sexysecret og Cassiopeiastars ???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhh, der er noget jeg ikke forstår :-p Hun er torsdag formiddag at finde på både sexysecret og Cassiopeiastars ???

​Cassiopeiastars holder pt. til hos sexysecret som der står på deres hjemmeside

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

DanT - Mange tak for dine søde ord :)

Og jeg vil lige meddele at vi er tilbage på Cassiopeiastars i Ringstedgade 5, underetagen, 2100 København Ø ( Østerbro ) ;)

Ha' en go' aften derude :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

DanT - Mange tak for dine søde ord :)

Og jeg vil lige meddele at vi er tilbage på Cassiopeiastars i Ringstedgade 5, underetagen, 2100 København Ø ( Østerbro ) ;)

Ha' en go' aften derude :)

glæder mig allerede til næste besøg hos hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...