Maestro 243 Skrevet 1. Maj, 2015 Jeg skal på besøg hos en bekendt på Islands Brygge i næste uge og tænker, at jeg i den forbindelse vil afslutte aftenen med lidt thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dejrup 30 Skrevet 1. Maj, 2015 her er forrettenhttp://spiseliv.dk/wokaway 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 243 Skrevet 1. Maj, 2015 Damn ... ved ikke hvorfor halvdelen af mit indlæg ikke kom med???Jeg skrev netop i parentes (at det ikke var mad jeg tænkte på) - netop fordi jeg ved hvor vittige alle er herinde (ment positivt) Tak for madtippet. Den kommentar lå også til højrebenet #dejrup, når nu mit indlæg blev som det blev -Maestro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 1. Maj, 2015 Jeg kender ikke noget sted på islands brygge, men hvis du går over bryggebroen har du omtrent 25 min promenade til Asger Rygs gade og Siamgirls. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 243 Skrevet 2. Maj, 2015 (edited) Tak Bananas. Det var bestemt et kvalificeret bud selvom jeg havde håbet på noget lidt tættere på min besøgslokation. Well, lidt frisk luft tager man ikke skade af og Nina kan sikkert hjælpe mig af med benkramper mv. Redigeret 2. Maj, 2015 af Maestro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 2. Maj, 2015 Tak Bananas. Det var bestemt et kvalificeret bud selvom jeg havde håbet på noget lidt tættere på min besøgslokation. Well, lidt frisk luft tager man ikke skade af og Nina kan sikkert hjælpe mig af med benkramper mv.Lige præcis benkramper er jo hendes specialitet. Ligesom kramper mellem benene. Måske skal du tage en omvej, så du får ordentlige kramper? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 243 Skrevet 2. Maj, 2015 Lige præcis benkramper er jo hendes specialitet. Ligesom kramper mellem benene. Måske skal du tage en omvej, så du får ordentlige kramper? HEHE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 3. Maj, 2015 til MaestroButsaba på Christianhavn, den kan tages direkte fra Bryggen, bare kør under Langebro og vupti så ser du Butsaba Thai massageog der skulle være chance for det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Maj, 2015 (edited) Der findes også en på hjørnet af Rysenstensgade og Vester Voldgade (102?). Det er lige over Lange Bro fra Bryggen Redigeret 3. Maj, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 243 Skrevet 3. Maj, 2015 (edited) Tak #Borende X og #Butterfly .... der er jo dejlig mange muligheder lige i nærheden når det kommer til stykket. Tak for jeres gode tips Redigeret 3. Maj, 2015 af Maestro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg