Bbullersen 485 Skrevet 2. Maj, 2015 Mobiltelefoner og tablets er traditionelt set forbudt på FKK af helt naturlige årsager.Men er der mon sket en opblødning for brugen, med andre ord, er der noget der er blevet tilladt? BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 2. Maj, 2015 HejPå Harmony i Hamborg har det været tilladt at sidde diskret og bruge telefonen og der har også tidligere været et gratis wi-fi. Det fik dog alt sammen en ende da nogle gæster ikke kunne lade være med at filme pigerne og andre gæster. Man kan godt bruge sin telefon / tablet i omklædningsrummet og tror også godt man kan gøre det i haven hvis man gør det diskret. På Acapulco sidder mange både piger og gæster med deres telefon fremme, og det er alle steder. Der er også gratis wi-fi. På flere flat rats klubber har jeg også fået lov til at sidde i baren med min mobil og tablet fremme. Bare den lå fladt ned på baren, så var det ikke noget problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. Maj, 2015 Hos GT, LR, Aca, Samya (kun i receptionen) & Artemis (kun i receptionen) er tilladt.Du bør spørge den enkelte klub om du må bruge mobilos'en ellers kan du blive smidt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 2. Maj, 2015 Jeg har brugt mobil i omklædning/reception/værdibokse de steder jeg har været. Diskret, så folk kunne se jeg ikke filmede nogen, og låst den inde igen efter brug. Vidste ikke der er gratis wi-fi på Acapulco. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. Maj, 2015 Jeg har brugt mobil i omklædning/reception/værdibokse de steder jeg har været. Diskret, så folk kunne se jeg ikke filmede nogen, og låst den inde igen efter brug. Vidste ikke der er gratis wi-fi på Acapulco.Den gratis Wifi på Aca er lige til at lukke op og sk... i, 99% af gangene virkede det ikke eller var mega langsomt, jeg bad dem genstarte routeren flere gang uden at det hjalp, i øvrigt er 3G dækningen også elendigt. Så der er ikke andet at lave på Aca end at knalde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 2. Maj, 2015 De sidste 2 gange jeg har været på aca har det virket fint. Dog er det ikke alle steder i klubben man kan få forbindelse til wi-fi. Men de steder der er dækning virker det fint. Syntes det er værre på GT. Her kunne jeg finde en masse hot spots men ingen af dem virkede ret godt og ofte røg forbindelsen inden for 30 sek. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 2. Maj, 2015 Tak for al info, ganske værdifuld.Det giver god mening at gøre det i receptionen, så er man dels under opsyn og dels i et afgrænset område hvis der skulle være mulighed for wifi dækning BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 2. Maj, 2015 På Pauschalclub i Bochum var der også gratis Wi-Fi, og der blev ikke sagt noget om restriktioner. Jeg så da en gut, der benyttede sig af det til at checke beskrivelsen af pigerne på hjemmesiden mens han var der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. Maj, 2015 Sjov nok er mobilos ikke forbudt på værelserne, jeg har taget selfies med pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg