steve 116 Skrevet 2. Maj, 2015 Hej er der nogen der har erfaringer med frække sol?Er det hende på billederne, priser og service?http://side6.dk/resultatside/?q=sol25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 183 Skrevet 3. Maj, 2015 ja kom nu frisk jeg vil da også gerne vide om jeg skal til vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 5. Maj, 2015 Er hun for ny til erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 10. Maj, 2015 Øv ingen har været der... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 10. Maj, 2015 I må tage en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 10. Maj, 2015 I må tage en for holdet Ville gerne selv, men da jeg bor i lokalområdet og huset ligger helt ud til Jellingvej som er svært befærdet døgnet rundt, så er jeg ikke meget for det.Det skal dog siges at pigerne på Jellingvej 14 ikke er kendt for at gå så meget op i hygiejne Synes jeg også jeg har læst i et par poster herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 119 Skrevet 10. Maj, 2015 Tror du kan være ret sikker på at det er fake billeder!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 17. Maj, 2015 Ja sikkert derfor ville det være rart hvis en havde været forbi. Da jeg er lidt træt af fake billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Maj, 2015 Det er fake! Har været der ved hende men skred igen. Man bliver så vred over fake billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 28. Maj, 2015 Okay så var hun nok heller særlig pæn hvis du smuttede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg