SexHooked 22 Skrevet 3. Maj, 2015 er det bare mig eller er der kommet en del super gode anmeldelser fra nye profiler her på det sidste .... Det er altid de udlandske piger der får flotte flotte roser ... Lidt for flotte eller er det bare mig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 3. Maj, 2015 (edited) Der er kun en måde at finde ud af det på. Ud og knep mester! Og så må du meget gerne give en tilbagemelding om, hvilke udenlandske pige der holder. God søndag! Redigeret 3. Maj, 2015 af Fisseslikkeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 3. Maj, 2015 Endnu en god grund til, at holde sig til de skønne danske piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 3. Maj, 2015 Det forekommer og hvis du har en begrundet mistanke, er det bare at anmelde indlægget til Admin - men som regel giver alt for rosende anmeldelser ofte bagslag, hvis anmeldelsen ikke holder vand og den første ægte anmelder, har en noget anden historie at fortælle På den anden sider giver en sådan "lidt for god" anmeldelse også pigen noget at leve op til og hun vil måske præstere bedre end hun normalt ville have gjort PS. der er flere eksempler på at danske piger selv har fabrikeret lidt for pæne anmeldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 3. Maj, 2015 Endnu en god grund til, at holde sig til de skønne danske piger Indtil for nyligt ville jeg have givet et like for din kommentar. Indtil da var mine erfaringer to piger, der ikke levede op til min Forestilling om indlevelse, men så mødte jeg italienske Claudia hos Cassiopeiastars - og så var jeg solgt,,,jeg holder stadig meget SF danske piger, og har en bestemt, som jeg har været sammen med nogle gange, men Claudia kalder helt best på en reprise inden alt for længe... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 3. Maj, 2015 Indtil for nyligt ville jeg have givet et like for din kommentar. Indtil da var mine erfaringer to piger, der ikke levede op til min Forestilling om indlevelse, men så mødte jeg italienske Claudia hos Cassiopeiastars - og så var jeg solgt,,,jeg holder stadig meget SF danske piger, og har en bestemt, som jeg har været sammen med nogle gange, men Claudia kalder helt best på en reprise inden alt for længe...jeg var lidt for hurtig på tasterne, mente både danske piger og piger på danske klinikker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 4. Maj, 2015 Det er da ellers noget af en grov beskyldning, der ligger og svæver i overskriften til denne streng - men som ikke nævnes i selve startoplægget. Er det bare mig - eller virker det som om, førstegangsanmeldelser fra nye profiler herinde kun tages alvorligt, hvis de er negative? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. Maj, 2015 Er det bare mig - eller virker det som om, førstegangsanmeldelser fra nye profiler herinde kun tages alvorligt, hvis de er negative?Ikke hvis pigen er kendt og tidligere anmeldt men statistikken taler for at hvis det er en helt ny østpige eller på anden vis udenlandsk der bliver anmeldt af en spritny profil 2 dage efter hun er begyndt - så er det fake Det er for....belejligt så at sige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 4. Maj, 2015 Men hvordan afslører man, at det er fake?Har man nogen sinde kunnet verificere, at en ny profil, som har anmeldt en østpige positivt, har været falsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Maj, 2015 Men hvordan afslører man, at det er fake?Har man nogen sinde kunnet verificere, at en ny profil, som har anmeldt en østpige positivt, har været falsk?Elementært, ved at besøge pigen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 4. Maj, 2015 Men hvordan afslører man, at det er fake?Har man nogen sinde kunnet verificere, at en ny profil, som har anmeldt en østpige positivt, har været falsk?Der er indtil flere tilfælde, hvor en ny profil anmelder en i øvrigt ukendt pige stærkt positivt - og så hører vi intet yderligere fra den profil. Det er godt nok ikke et bevis, men et stærkt indicium. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 4. Maj, 2015 jeg var lidt for hurtig på tasterne, mente både danske piger og piger på danske klinikker.sig mig engang helt ærligt gerog - er du pimp for de danske piger ?jeg er r..træt af at læse den samme plade fra dig om danske vs. udenlandske piger.Skift rille for helvede eller luk! med dine altid negative kommentarer. Du ødelægger sitet! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 4. Maj, 2015 sig mig engang helt ærligt gerog - er du pimp for de danske piger ?jeg er r..træt af at læse den samme plade fra dig om danske vs. udenlandske piger.Skift rille for helvede eller luk! med dine altid negative kommentarer. Du ødelægger sitet!Den samme kritik kan fremsættes overfor dem, der ensidigt taler for de udenlandske piger.en optælling af gode og dårlige anmeldelser vil formentlig være i de danske pigers / piger på etablerede danske steders farvør.jeg vil hellere have en super oplevelse en gang imellem end en halvdårlig/dårlig oplevelse tit, hvor der så er "sparet" nogle hundrede kr. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Maj, 2015 Det handler om at være selektiv og vælger de gode piger, jeg møder sjældent dårlige oplevelser, og jeg går igen hvis kemi og billeder ikke passer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Maj, 2015 Jeg har haft anmeldt et par stykker fra Kolding af, hvor man tydeligt kunne læse det er Google Translate der er blevet brugt og det har de grønne givet mig ret i og slettet dem igen.Ellers er det jo umuligt og vide det, og man må enten afvente på flere positive feedbacks eller selv lyne bukserne ned 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 4. Maj, 2015 Den samme kritik kan fremsættes overfor dem, der ensidigt taler for de udenlandske piger.en optælling af gode og dårlige anmeldelser vil formentlig være i de danske pigers / piger på etablerede danske steders farvør.jeg vil hellere have en super oplevelse en gang imellem end en halvdårlig/dårlig oplevelse tit, hvor der så er "sparet" nogle hundrede kr.jeg er 100% enig.. min kritik går udelukkende på enkelte personers behov for kontinuerligt at tilspamme trådene med deres helt personlige missioner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Maj, 2015 Undgå venligst at denne tråd udvikler sig til mudderkastning og personangreb. Kurator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 4. Maj, 2015 sig mig engang helt ærligt gerog - er du pimp for de danske piger ?jeg er r..træt af at læse den samme plade fra dig om danske vs. udenlandske piger.Skift rille for helvede eller luk! med dine altid negative kommentarer. Du ødelægger sitet!hvorfor ødelægger jeg sitet fordi jeg mere foretrækker piger der er danske eller arbejder på klinik?vi er alle forskellige, så hvorfor skulle jeg skjule min mening? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 4. Maj, 2015 hvorfor ødelægger jeg sitet fordi jeg mere foretrækker piger der er danske eller arbejder på klinik?vi er alle forskellige, så hvorfor skulle jeg skjule min mening? Alle har lov til at ytre sig og alle har ret til deres meninger.. ingen tvivl om det!Men når en person har behov for at ytre det samme om og om igen konstant og hele tiden, så bliver det en personlig mission der kun kan formodes at have til hensigt at påvirke andre.. og det er IKKE i orden.. så vær sød at holde din prædiken for dig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. Maj, 2015 Alle har lov til at ytre sig og alle har ret til deres meninger.. ingen tvivl om det!Men når en person har behov for at ytre det samme om og om igen konstant og hele tiden, så bliver det en personlig mission der kun kan formodes at have til hensigt at påvirke andre.. og det er IKKE i orden.. så vær sød at holde din prædiken for dig selv Det er da fint i orden... du kan da bare lade være med at lade dig påvirke hvis du ikke er enig - gerog må da skrive som han vil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Maj, 2015 Det er da fint i orden... du kan da bare lade være med at lade dig påvirke hvis du ikke er enig - gerog må da skrive som han vilDet må Titman vel også ? Kan du se dobbeltmoralen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. Maj, 2015 (edited) Det må Titman vel også ? Kan du se dobbeltmoralen ?Det må vi da allesammen men Titman deltager ikke i den her tråd... skal den handle om ham alligevel ? det gør snart alle trådeKan vi i det mindste ikke holde ham ude af de tråde han endnu ikke har deltaget i ? Redigeret 4. Maj, 2015 af Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 4. Maj, 2015 (edited) Det må Titman vel også ? Kan du se dobbeltmoralen ?Bestemt. Men jeg sviner ikke andre til som ham. Så hvor er dobbeltmoralen henne? Redigeret 4. Maj, 2015 af gerog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 4. Maj, 2015 Alle har lov til at ytre sig og alle har ret til deres meninger.. ingen tvivl om det!Men når en person har behov for at ytre det samme om og om igen konstant og hele tiden, så bliver det en personlig mission der kun kan formodes at have til hensigt at påvirke andre.. og det er IKKE i orden.. så vær sød at holde din prædiken for dig selv så dem der skriver de kan lide store bryster, de må kun skrive det en gang for ikke at påvirke de andre der kan lide røv? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Maj, 2015 Bestemt. Men jeg sviner ikke andre til som ham. Så hvor er dobbeltmoralen henne?Jamen missionærerne fra Jehovas vidner sviner da heller ikke ikke andre til... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg