Gæst Skrevet 4. Maj, 2015 Efter et besøg på Skt. Jørgensgade – nærmere beskrivelser af besøgene følger lige om lidt, og nu lige om lidt en tur med lidt blidt og meget dominans lørdag i pinsen, hvor ingen steder skal være uforsøgt kan maj kun blive en fantastisk måned. Aftalen med smuk . . er på plads og hun skriver, at nu er hun faktisk ret glad og takker, idet hun finder både analsex samt dominans ret besnærende. Kan pinsen starte bedre, og så glæder hun sig i øvrigt også til at møde mig. Nu står konen op, så jeg må lige vende tilbage til besøgene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Maj, 2015 Jeg må desværre lave en korrektion til tråden. Klostervej besøget og aftalen med min udvalgte - Smukke L – hvilken var tænkt at skulle finde sted i pinsen kommer ikke i stand. I ugen hvis jeg er heldig ja, men ikke i pinsen. Jeg har forsøgt at få administration/kurator til at rette dette. Desværre uden held. Beklager jeg var lige hurtig nok ude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg