M51 13 Skrevet 4. Maj, 2015 Nogen der har prøvet Randersvej 7 Århus N?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 4. Maj, 2015 Hej,hvis det thai massage, så er det olie slask og handjob...ikke videre spændene. prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 4. Maj, 2015 No go i min optikvenligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 3. November, 2015 Kvaliteten varierer kraftigt på stedet. Man kan være heldig at ramme stedet på en god dag, men også det modsatte...!! Har oplevet god, pirrende massage og gode afslutninger, men OGSÅ oplevet ligegyldigt oliesjask og uinspirerende HJ. Det er en blanding af et par faste, midaldrende thai-kvinder (der er relativt gode til deres håndværk) og skiftende, yngre thai-kvinder, der typisk er smukkere, men også mere uengagerede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 3. November, 2015 Hmm ved godt at jeg skrev no go i maj MEN jeg var der i sidste uge og fik en super gang massage af en pige der hedder june. hun er 35 år og lækker velholdt. Jeg fik ingen ekstra da jeg kom lige fra asia jordbrovej af. Kan ikke anbefales. Men june tager jeg gerne nogle flere gange med hun er sød flor smilende taler dansk og kan massere. venligst. Ps har også været der hvor der kun er 2 halvgamle trunter der gerne vil rykke dig p..... er sågar blevet tilbudt 2 damer der på engang. men det er en anden hiostorie. Venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg