ungfyr27 1 Skrevet 4. Maj, 2015 Hej ved ikk om jeg har placeret min efterlysning rigtig, men håber på hjælp alligevel:) Er her nogen som kender til et hotel el motel, i Horsens, Skanderborg eller her omkring, hvor man diskret kan lege et værelse til at invitere en gp eller b ven til.Det skal være billigt og diskret med mulighed for at kunne gå til fra tog station.Håber på jeres hjælp, god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Maj, 2015 Jeg kan da byde ind med, at det ser skidt ud mht gå-afstand i Skanderborg. Med mindre, at I har usandsynligt gode ben. Men er du ude i noget med hotel, så betyder 100 kroner til en taxi vel også mindre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 4. Maj, 2015 Der er fint motel uden for skanderborg mod Horsens på det de lokale kalder den Gamle Horsensvej MEN det er ikke igå afstand fra stationen, tag en taxi det er diskret og pænt rent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungfyr27 1 Skrevet 4. Maj, 2015 Ok Ja taxa til en 100 kr er selvfølgelig ikke galt, det vigtige er nok stedet er fint og diskret og til få penge:)Tak for indput Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungfyr27 1 Skrevet 5. Maj, 2015 Er der evt et i omkring Århus? Igen billigt og diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Maj, 2015 Hej ungfyr27Der er et motel i Hadsten, tæt på banegårdenMen adolf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 6. Maj, 2015 Korning Kro, Horsens, men måske lidt svær at komme til uden bil / taxi. Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 6. Maj, 2015 Bruger du selv Korning Kro Pia ?? Bor ikke så langt der fra og ville jo være let at besøge dig der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg