mogms 80 Skrevet 6. Maj, 2015 Efter i Onsdagsavisen at have læst at en thai trans gav massage og div i byen, fik jeg en aftale i hus.En privat lejlighed i centrum dannede rammen. Blev modtaget af en MEGET maskulin og MEGET uheldigt sminket thaimand. Totalt turnoff, men tænkte at han måske kunne massere de ømme rygstykker.Derefter fulgte lidt olieplask i stillinger der gjorde at hans vedhæng konstant daskede imod mig, specielt i hovedregionen. Det var slet ikke hvad jeg havde håbet på. Til sidst skulle jeg vende mig. Han prøvede ihærdigt at hive i min ikke-rejste kompagnon og samtidig stikke sin i min mund. Fik nok og sagde stop og tak for i dag.Da det kom til afregning ville han have 1000 kr, idet jeg jo kunne have fået det hele hvis jeg ville. Smed pengene i arrigskab og besluttede at skrive om oplevelsen her for at advare andre i samme situation.Gentagelsesfare: Ikke eksisterende... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 29. Maj, 2015 tak for advarslen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg