Krone 718 Skrevet 6. Maj, 2015 (edited) Nem at får lavet en aftale med Jasmin som svarer ret hurtig tilbage. Ankommer til det ok sted hvor, Jasmin holder til, hvor vi hilser pænt på hinanden. Får ordnet afregning og ønsker. Blev tilbudt et bad da jeg kom og igen da jeg skulle hjem igen, Hun kan leverer til fulde hvad der er beskrevet hendes annoncerer. Uddrag af oplevelsen med Jasmin uden at går i alle detaljer . En vildkat i sengen. højlydt frækt og ret vådt er vel de bedste ord at sætte på min oplevelse med hende. Fisting til Jasmin på en stille rolig tempo hvor man lærer man hvordan det skal gøres. Uden at det på nogen måder forstyrrer. Hånden opper i Jasmin bliver forsøgt mast en del gange. Man ikke tvivl om hvornår hun får en orgasme. Får lige et tip mere så omg. hendes nydelse bliver endnu støre vildere end før og salig bliver Jasmin i sit blik. Sprøjteorgasmer der har Jasmin et trick mere og man tro ikke egne øjne alt er vådt sengen gulvet håndklæder osv. og man må passe på ikke være i sprøjte retning jøsses dog Godt fransk til mig med deepthroat og græsk til Jasmin som hun også nyder meget. Altid har jo en ende uden der bleven kikket på uret eller antydning af stress.Nåede det jeg kom efter og fik noget af en oplevelse frække sex fif.Karakter 12 ud af 12 Link Jasmin http://www.sexpiger.dk/4463 Redigeret 6. Maj, 2015 af Krone 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. Maj, 2015 Tusind tak for en rigtig fed beskrivelse af vores date da jeg var i Viborg Jeg havde også virkelig en skøn time og du fik helt og aldeles min krop til at nå højderne.... og ja - gulvvask var påkrævet da vi var færdige det var magisk Det var aftaler som den jeg kom til jylland efter så kan kun sige at min ferie er en forrygende succes 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde 24 Skrevet 9. Maj, 2015 Der er kun en ulempe ved Jasmin - Hun er pokkers vanedannende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Maj, 2015 Der er kun en ulempe ved Jasmin - Hun er pokkers vanedannende Så er et jo bare synd for Jer, at hun har basis derovre, hvor djævlene hersker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde 24 Skrevet 9. Maj, 2015 Klager jeg ikke over X.... Jeg er heldigvis så heldig, at jeg af og til har møde i vor skønne hovedstad...Og hvis sådan en dag så kan kombineres med et besøg hos Jasmin, føles tures hjem lidt kortere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg