kanonkongen 34395 Skrevet 8. Maj, 2015 Hej allesammen.her er en sød lille video, ja jeg blev sku selv lidt rørt over den. I guder hvor er han da cute, den lille guldklump. https://www.facebook.com/ChrisOliverOfficial/videos/851427431603332/Så det weekend amen det er jo skønt. God weekend derude. Nyd det i skal lave.Kk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. Maj, 2015 hvor er den bare cute den sang har den lille skat et følelsesmæssigt anker på.... prøv at lytte til teksten.... moren har formodentlig været ulykkelig under graviditeten og har hørt/sunget den undervejs og barnet genkender følelserne.... og giver respons.. det er pretty amazing... børn er altså bare fabelagtige.... Super god weekend til alle... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. Maj, 2015 hvor er den bare cute den sang har den lille skat et følelsesmæssigt anker på.... prøv at lytte til teksten.... moren har formodentlig været ulykkelig under graviditeten og har hørt/sunget den undervejs og barnet genkender følelserne.... og giver respons.. det er pretty amazing... børn er altså bare fabelagtige.... Super god weekend til alle... Hej Jasmin.Ja det er en fantastisk udtryk den lille guldklump kommer med. Ja der er helt klart evidens, for at det moderen eller faderen synger eller hører under graviditeten, kan barnet/fostret registrere efter fødslen.Børn er bare helt fantastiske, og ikke mindst viser de bare så meget. ja jeg elsker mit job.God weekend Jasmin.KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 8. Maj, 2015 Eksen slappede meget af under graviditeterne med en af mine meditations-cd'ere . . . Senere skule børnene, som små, bare høre den, og de var i drømmeland. TØR IKKE selv bruge den i dag, når jeg kører - Pulsen kommer squ for langt ned . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg