Gæst Skrevet 10. Maj, 2015 (edited) Da jeg har fundet i mig selv, at mit fokus fremover bliver i en anden retning, vil jeg lige sende en sidste hilsen. Hankat Redigeret 10. Maj, 2015 af Hankat 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Maj, 2015 Pænt farvel, og tak for det du delte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Maj, 2015 Hej Hankat.God vind fremover, med det du nu skal.Hygge og god søndag til dig.KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 10. Maj, 2015 RESPEKT - TAK for dine til tider skarpe underfundige indlæg . . . Og alt godt fremover . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Maj, 2015 Han kommer tilbage i næste måned 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 10. Maj, 2015 Du skal også have et pænt farvel herfra. Jeg satte pris på dine indlæg i Hygge og Generel debat. Få har vist fået lukke sine tråde så hurtigt som nogle af dine.Der var altid vid i dine tråde, i forhold til andre, som også i denne tråd, der kun skriver med varm luft.Alt godt til dine dage fremover. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 10. Maj, 2015 Tak for dine besøg. Alt godt fremover...Kys herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 10. Maj, 2015 god fornøjelse med det du nu skal! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg