an2n 50854 Skrevet 8. November, 2015 NEJ - NU DANSER JEG HERRE . . . . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 29. November, 2015 'Jeg skal nok passe på dig . . . ' 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 30. November, 2015 Dejligt at kanintråden kom lidt frem igen. Katte og hunde er søde, men kaniner 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. November, 2015 Kan man holde kaniner indendørs ? Liv skrev, for 6 timer siden: Dejligt at kanintråden kom lidt frem igen. Katte og hunde er søde, men kaniner 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 30. November, 2015 holstebronx skrev, for 1 minut siden: Kan man holde kaniner indendørs ? Sagtens - MEN nok ikke de store . . . De mindre racer er som marsvin/hamstre . . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 4. December, 2015 Jeg har haft et anstrengt forhold til kaniner siden jeg som ung - liggende på sofaen - fik placeret min kærestes dværgkanin på den bare mave - og den kvitterede med min venlighed ved at aflevere noget der lignede en hel pose spejderhagl og en kop juice ud over mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 4. December, 2015 Bundstokken skrev, for 23 minutter siden: Jeg har haft et anstrengt forhold til kaniner siden jeg som ung - liggende på sofaen - fik placeret min kærestes dværgkanin på den bare mave - og den kvitterede med min venlighed ved at aflevere noget der lignede en hel pose spejderhagl og en kop juice ud over mig Vi lokkede naboens irriterende søn til at spise et par 'delfa'er . . . . (størrelse og farve passede) . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 8. December, 2015 Liv skrev, den 30/11/2015 12.46.06: Dejligt at kanintråden kom lidt frem igen. Katte og hunde er søde, men kaniner Du er vel vild med kaniner fordi de knalder lige så meget som dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. December, 2015 gerog skrev, 1 time siden: Du er vel vild med kaniner fordi de knalder lige så meget som dig Kaniner er søde og bløde, nemme at passe, smager fremragende, men har verdens næstkedeligste sexliv. Et laaaangt knald er 13.5 sekunder. Til gengæld er der tryk på. Som barn var jeg altid bange for at burene skulle ryste ned af lægterne når vi satte hannerne ind til hunnerne. Tror det kedede hunnerne, for de fortsatte som regel med at spise mens han kaninen lige fik fugten stiften. Til gengæld var han klar igen, på 20 sekunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. December, 2015 ÅE nu håber jeg ikke det er dig det her 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. December, 2015 Her er lidt til Liv også 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. December, 2015 kanonkongen skrev, for 1 minut siden: ÅE nu håber jeg ikke det er dig det her Jo da, kan du ikke huske den sweater. Du forsøgte at bytte dig til den med det dersens lyserøde plastic forklæde du har på - og blev tøsesur da jeg nægtede Tror der er derfor du har rejst pelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. December, 2015 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Jo da, kan du ikke huske den sweater. Du forsøgte at bytte dig til den med det dersens lyserøde plastic forklæde du har på - og blev tøsesur da jeg nægtede Tror der er derfor du har rejst pelsen. Ja nu var det jo ikke mig. Karma is a bitch 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. December, 2015 kanonkongen skrev, Lige nu: Ja nu var det jo ikke mig. Karma is a bitch Jeg kan godt forstå du løber fra den scene - du var også så flov bagefter. Men KK, det er ok, alle er lidt lyserøde ind i mellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. December, 2015 Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden: Jeg kan godt forstå du løber fra den scene - du var også så flov bagefter. Men KK, det er ok, alle er lidt lyserøde ind i mellem. Puha man skal sgu passe på hvad man poster det giver ikke pote kan jeg se 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. December, 2015 Okay, jeg er vist også kanin elsker kanonkongen skrev, for 6 timer siden: Her er lidt til Liv også 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg