Nille 6301 Skrevet 17. Maj, 2015 (edited) Jeg har fået øje på denne klub, den ser interessant ud både mht. klub faciliteterne og pige-galleriet http://www.fkk66.com/de/ambiente/ Redigeret 17. Maj, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9568 Skrevet 17. Maj, 2015 Nille, du har altid sagt at vi ikke kan regne med gallerierne over piger, og at vi ikke skal gå efter dem Venlig hilsenRejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. Maj, 2015 Nille, du har altid sagt at vi ikke kan regne med gallerierne over piger, og at vi ikke skal gå efter dem Venlig hilsenRejsenetværkHaha Rejse nu giver du mig igen jeg har heller ikke tænkt mig at køre helt derned bare for at se den klub og pigerne... men hvis jeg kommer på disse kanter skal den da prøves 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 17. Maj, 2015 Hvis vi tager på Sharks, kunne vi vel også tage på 66? Det ser ud som en fin klub. De ta'r imod euro og schweizerfranc i 1:1. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. Maj, 2015 (edited) Hvis vi tager på Sharks, kunne vi vel også tage på 66? Det ser ud som en fin klub. De ta'r imod euro og schweizerfranc i 1:1.hehe ja men hvis Sharks er godt kommer vi nok ikke videre FKK 66 har Artemis timepriser Ak ja så mange klubber og piger og så lidt tid Redigeret 17. Maj, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 17. Maj, 2015 50 eller 60 ...Hvis du nu nøjes med 2½ time pr. pige, i stedet for 3, så koster det ikke mere.Måske er der Globe-piger på 66? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. Maj, 2015 (edited) 50 eller 60 ...Hvis du nu nøjes med 2½ time pr. pige, i stedet for 3, så koster det ikke mere.Måske er der Globe-piger på 66?Det er 60 pr. ½time. Reelt betyder 10€ fra eller til ikke meget, det er nok mere psykologisk, fordi jeg booker typisk mere tid hvis prisen er lav, så total set er det, det samme for pengepungen.Jeg synes deres pige-galleri minder om hinandens opbygning, 5 piger pr. række samt et skrå vandmærke over billederne, og klikker man på links i galleriet peger begge websider på samme forum med detaljeret beskrivelse af pigerne. Gad vide om de 2 klubber har noget til fælles. Min konklusion og research siger ja Så mon ikke servicen og kvaliteten er højt bare billigere end Globe Samme opbygning med denne klub: http://www.fkk-palast.com/ambiente.phpde er også partner med Globe. Redigeret 17. Maj, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 17. Maj, 2015 Jamen jeg er frisk på at tage til Palast også hvis det er, det er jo ikke dyrere end 66.Globe-piger til halv pris: Ja tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 17. Maj, 2015 Har I prøvet at klikke på "Partner" i menuen foroven? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. Maj, 2015 (edited) Har I prøvet at klikke på "Partner" i menuen foroven? Ja efter jeg lavede lidt reseach og fandt ud at de faktisk linker til hinanden og er "partners in crime". Redigeret 17. Maj, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 17. Maj, 2015 Kan vi mon lokke vores egen "partner in crime" med på Palast og 66? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. Maj, 2015 Kan vi mon lokke vores egen "partner in crime" med på Palast og 66?Vi skal nok lige kortlægge afstandene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 17. Maj, 2015 I har lejet en drøm af en bil og elsker begge to at køre stærkt - og jeg har ikke brokket mig endnu, vel? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 22. Maj, 2015 Det ser ud som om de spiller meget på deres udendørs-område, som da også ser vældig godt ud på billederne. Men der er ikke ret mange billeder indefra. Så hvad om vinteren...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Maj, 2015 Det ser ud som om de spiller meget på deres udendørs-område, som da også ser vældig godt ud på billederne. Men der er ikke ret mange billeder indefra. Så hvad om vinteren...?Der står det på vinterbadning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg