Administrator 6269 Skrevet 18. Maj, 2015 (edited) Jeg har netop banned 6 brugere permanent fra Eroguide.dk. De 5 af brugerene var brugt til i større stil at skrive falske anmeldelser, som både var positive og negative. En af de negative anmeldelser var bl.a. gået ud over Frodige Ida, denne anmeldelse er naturligvis nu blevet slettet, sammen med alle andre negative og positive anmeldelser fra brugerne. Derudover er der blevet skrevet indtil flere positive anmeldelser af Liderlige Maria (som holder til på privat/diskret i Støvring), derfor har jeg valgt at også banne hendes profil, da alle tegn peger på at hun enten selv står bag eller i hvert fald har kendskab til det har fundet sted. Dette bygger jeg på, at hun på hendes hjemmeside linker til hele tre af de falske anmeldelser af hende selv.Brugerne som er blevet banned er følgende:SexGaldicktracydkSisse (kalder vist sig selv Frøken Sisse)jacobjrHKKLiderlige MariaVi kom på sporet af de falske anmeldelser, efter anmeldelse fra Frodige Ida. Redigeret 18. Maj, 2015 af Administrator 58 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 18. Maj, 2015 det kunne Sherlock Holmes ikke have gjordt bedre...great attitude m8 Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 18. Maj, 2015 det kunne Sherlock Holmes ikke have gjordt bedre...great attitude m8nej han fik vist også hjælp af dr. Watson 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Nice Guy 16 Skrevet 18. Maj, 2015 Utroligt hvordan de få altid skal ødelægge det for flertallet, der godt kan find ud af at opføre sig ordentlig, men fedt at i gør hvad i kan for at holde sitet her fri for den slags Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 19. Maj, 2015 Jeg kan ikke like dit opslag nok gange Admin ! Super fedt gået ! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 590 Skrevet 19. Maj, 2015 Fedt, at der sker noget og i reagere på de anmeldelser der kommer.At der så ryger en medlem eller 5 i ny og næ betyder bare at i har styr på sagerne Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5193 Skrevet 19. Maj, 2015 Så var min fornemmelse sandt. Tusinde tak for et godt stykke arbejde 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 590 Skrevet 19. Maj, 2015 Var det den der -danske ida føj?Ja desværre blev den falske anmeldelse verdensberømt i Danmark da den kom med i den radioudsendelse om købesex 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 19. Maj, 2015 Ja desværre blev den falske anmeldelse verdensberømt i Danmark da den kom med i den radioudsendelse om købesexNogen, der evt. har et link? Del dette indlæg Link til indlæg
Sanne 82 Skrevet 20. Maj, 2015 Som administrator skriver, så er anmeldelserne selvfølgelig blevet slettet, og derfor svære at linke til. Godt gået team Eroguide. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 20. Maj, 2015 (edited) Nogen, der evt. har et link?Når vi har slettet en tråd, skal der selvfølgelig ikke linkes til en cached udgave af samme tråd. Kurator Redigeret 20. Maj, 2015 af Kurator 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Maj, 2015 Sådan som jeg læser det, så er der skrevet en falsk om ida og tre falske om maria, alle fra samme ip-adresse.Eller er det mig der er helt gal på den? Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 590 Skrevet 20. Maj, 2015 Sådan som jeg læser det, så er der skrevet en falsk om ida og tre falske om maria, alle fra samme ip-adresse.Eller er det mig der er helt gal på den?Nej molly sådan har jeg også forstået det Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 20. Maj, 2015 admin nævner ikke noget om ip adresser!men det er naturligvis helt op til høvdingen at vurdere om der er overtrådt retningslinier som skal medføre at man bliver banned! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Maj, 2015 Vi har set os nødsaget til at slette en del indlæg i denne tråd og har efterfølgende låst den. Del dette indlæg Link til indlæg