Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg har været hos Gorn flere gange nu, da jeg nyder hendes kyndige pirrende hænder og særligt hendes fokus på min bagindgang. 

Hun lader mig slikke hendes kusse og røv og bryster, så vi hygger os begge.

Sidste gang jeg var der, fandt hun buttplugs frem- er der nogle herinde, der har prøvet det før hos Gorn??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej adonis

Jeg har også været en del gange hos Gorn altid dejligt, men har aldrig hørt eller set nogen buttplug, var det noget hun kom med af egne bedrift?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Adonis

Jeg syntes du skylder lidt mere info omkring denne buttplug, er det sandt ellers bare fis ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Adonis !

har besøgt Gorn i dag, jeg spurgte hende om hvad BUUTPLUGS var, hun havde ingen anelse om hvad det kunne være, så jeg tvivler på hun har brugt sådan en til dig. Jeg har kendt Wan i lang tid, og i dag fik jeg en fødselsdags gave af hende, da hun vidste jeg havde haft fødselsdag. Jeg tror mere på hende , end det du skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

God fornøjelse Peterberg

giv et skriv når du har besøgt hende

kan desværre ikke besøge hende denne måned

( Er i Thailand lige nu :grin: )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Gorn i dag ved 1530-tiden efter forudgående telefonisk aftale, hvor jeg opgav mit navn. Fik ikke damens navn men ud fra beskrivelsen i de tidligere indlæg må det være Wan, der er en lille buttet thaikvinde på ca. 60 år med sort hår ned til over skuldrene. Det er rigtigt at hun bruger rigeligt med olie, hvilket er godt for huden og min kraftige kropsbehåring. Jeg fik en bad bagefter, så det er ikke noget problem. Det er også rigtigt, at hun har en vis erfaring i prostata massage, hvilket jeg ikke har noget imod, idet jeg har den holdning, at alle erogene zoner er lige respektable. Vi er jo forskellige og jeg er ikke til smæk eller nulring af brystvorter, der hos mig kun gør pisseondt. Men som sagt - hver sin smag. Massagen var en blanding af blød og hård med nogle specielle øvelser, der kunne ligne en benlås. Hun påstod, at det skulle være godt. Det passede også at hun var ret snakkesalig på et svært forståeligt dansk, men jeg har altid være meget åben omkring mine personlige forhold, så vores kemi passede fint. Fik et udmærket handjob med tre fingre i røven, hvilket gav mig en formidabel udløsning alderen, 70 år, taget i betragtning. Alt i alt en rar oplevelse.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mannings

Har selv prøvet det flere gange hos Moon. Hun kaldte sig Nina. Ældre meget talende kvinde. God massage. Da jeg lettede på bagdelen begyndte hun straks at lege med numsen, hvilket jeg er helt vild med. Hun sagde så "næste gang skal du tage dildo med..!" Det fik jeg nu aldrig gjort. Men dejligt er det når de forstår at lege med prostata og området omkring i og omkring anus. Dejlige orgasmer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har selv prøvet det flere gange hos Moon. Hun kaldte sig Nina. Ældre meget talende kvinde. God massage. Da jeg lettede på bagdelen begyndte hun straks at lege med numsen, hvilket jeg er helt vild med. Hun sagde så "næste gang skal du tage dildo med..!" Det fik jeg nu aldrig gjort. Men dejligt er det når de forstår at lege med prostata og området omkring i og omkring anus. Dejlige orgasmer...

Det er den samme Nina som nu arbejder hos Ratree i Valby, ved dog ikke om jeg vil kalde hende ældre, mener hun er omkring de 40 år, og ja meget snakkende, og på godt dansk.

Blot til orientering

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mannings

jep, alder passer fint. Sjov, talende og meget entreprenant...:) var hos hende et par gange, og altid god oplevelse.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende i går d. 29. 01. 2016 og kan ligeledes bekræfte, at hun lever i bedste velgående og gav mig samme behandling som jeg har beskrevet længere oppe i tråden. Jeg havde været til vægttræning dagen før og følte mig godt smadret, og massagen fjernede noget af ømheden. Desuden sov jeg godt den efterfølgende nat, måske af samme årsag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...