adonis 16 Skrevet 18. Maj, 2015 Hej AlleJeg har været hos Gorn flere gange nu, da jeg nyder hendes kyndige pirrende hænder og særligt hendes fokus på min bagindgang. Hun lader mig slikke hendes kusse og røv og bryster, så vi hygger os begge.Sidste gang jeg var der, fandt hun buttplugs frem- er der nogle herinde, der har prøvet det før hos Gorn?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boy 74 Skrevet 18. Maj, 2015 Hej adonisJeg har også været en del gange hos Gorn altid dejligt, men har aldrig hørt eller set nogen buttplug, var det noget hun kom med af egne bedrift? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 18. Maj, 2015 Ei ... var det der jeg glemte dem! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boy 74 Skrevet 25. Maj, 2015 Hej AdonisJeg syntes du skylder lidt mere info omkring denne buttplug, er det sandt ellers bare fis ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 26. Maj, 2015 Hej Adonis !har besøgt Gorn i dag, jeg spurgte hende om hvad BUUTPLUGS var, hun havde ingen anelse om hvad det kunne være, så jeg tvivler på hun har brugt sådan en til dig. Jeg har kendt Wan i lang tid, og i dag fik jeg en fødselsdags gave af hende, da hun vidste jeg havde haft fødselsdag. Jeg tror mere på hende , end det du skriver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterberg 4 Skrevet 12. Juni, 2015 Er der et kontakt nummer til Gorn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan59 9 Skrevet 12. Juni, 2015 Gorn velvære studieKingosgade 151818 Frederiksberg Ctlf. 33262288 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan59 9 Skrevet 12. Juni, 2015 God fornøjelse Peterberggiv et skriv når du har besøgt hendekan desværre ikke besøge hende denne måned( Er i Thailand lige nu ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Einstein 33 Skrevet 29. August, 2015 Besøgte Gorn i dag ved 1530-tiden efter forudgående telefonisk aftale, hvor jeg opgav mit navn. Fik ikke damens navn men ud fra beskrivelsen i de tidligere indlæg må det være Wan, der er en lille buttet thaikvinde på ca. 60 år med sort hår ned til over skuldrene. Det er rigtigt at hun bruger rigeligt med olie, hvilket er godt for huden og min kraftige kropsbehåring. Jeg fik en bad bagefter, så det er ikke noget problem. Det er også rigtigt, at hun har en vis erfaring i prostata massage, hvilket jeg ikke har noget imod, idet jeg har den holdning, at alle erogene zoner er lige respektable. Vi er jo forskellige og jeg er ikke til smæk eller nulring af brystvorter, der hos mig kun gør pisseondt. Men som sagt - hver sin smag. Massagen var en blanding af blød og hård med nogle specielle øvelser, der kunne ligne en benlås. Hun påstod, at det skulle være godt. Det passede også at hun var ret snakkesalig på et svært forståeligt dansk, men jeg har altid være meget åben omkring mine personlige forhold, så vores kemi passede fint. Fik et udmærket handjob med tre fingre i røven, hvilket gav mig en formidabel udløsning alderen, 70 år, taget i betragtning. Alt i alt en rar oplevelse. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. August, 2015 Einstein, tak for en spændende anmeldelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 31. August, 2015 Har selv prøvet det flere gange hos Moon. Hun kaldte sig Nina. Ældre meget talende kvinde. God massage. Da jeg lettede på bagdelen begyndte hun straks at lege med numsen, hvilket jeg er helt vild med. Hun sagde så "næste gang skal du tage dildo med..!" Det fik jeg nu aldrig gjort. Men dejligt er det når de forstår at lege med prostata og området omkring i og omkring anus. Dejlige orgasmer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. September, 2015 Har selv prøvet det flere gange hos Moon. Hun kaldte sig Nina. Ældre meget talende kvinde. God massage. Da jeg lettede på bagdelen begyndte hun straks at lege med numsen, hvilket jeg er helt vild med. Hun sagde så "næste gang skal du tage dildo med..!" Det fik jeg nu aldrig gjort. Men dejligt er det når de forstår at lege med prostata og området omkring i og omkring anus. Dejlige orgasmer...Det er den samme Nina som nu arbejder hos Ratree i Valby, ved dog ikke om jeg vil kalde hende ældre, mener hun er omkring de 40 år, og ja meget snakkende, og på godt dansk.Blot til orientering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 1. September, 2015 jep, alder passer fint. Sjov, talende og meget entreprenant...:) var hos hende et par gange, og altid god oplevelse.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hurtigkarl 34 Skrevet 29. September, 2015 Ved nogen om hun eksisterer endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 16. Oktober, 2015 Ingen der har besøgt hende fornyeligt ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaimassageentusiasten 27 Skrevet 21. November, 2015 Jo, der er skam stadig gang i Kingosgade. Besøgte hende i går og fik som sædvanlig en god omgang massage :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Einstein 33 Skrevet 30. Januar, 2016 Jeg besøgte hende i går d. 29. 01. 2016 og kan ligeledes bekræfte, at hun lever i bedste velgående og gav mig samme behandling som jeg har beskrevet længere oppe i tråden. Jeg havde været til vægttræning dagen før og følte mig godt smadret, og massagen fjernede noget af ømheden. Desuden sov jeg godt den efterfølgende nat, måske af samme årsag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 31. Januar, 2016 Kan man få blow og sex af fruen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Einstein 33 Skrevet 1. Februar, 2016 Jeg har det bedst med kun at få et handjob, idet jeg gerne vil have en distance og ikke noget, der kan aktivere mine følelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 1. Februar, 2016 Til Jørgensen Det tror jeg ikke, men et handjob, og det er hun god til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg