Tip toe 1745 Skrevet 24. Maj, 2015 Tak, så er jeg åbenbart ikke helt minoritet-agtig. I hvert fald ikke alene med åbningstidernes konsekvenser.Det kan også være lidt svært for mig at planlægge så lang tid i forvejen at besøg skal "koordineres" med arbejdets tider. Min lyst til sex er for det meste meget spontan, og den er sjældent særlig tydelig når hjernen fokuserer på dagtimernes arbejdsopgaver og projekter. Om aftenen er det ligesom alt det praktiske kommer ud af hjernen, så svinger lyst-faktoren op, og så er det rart hvis en pige i nærheden har sent åbent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. Maj, 2015 Tak, så er jeg åbenbart ikke helt minoritet-agtig. I hvert fald ikke alene med åbningstidernes konsekvenser.Det kan også være lidt svært for mig at planlægge så lang tid i forvejen at besøg skal "koordineres" med arbejdets tider. Min lyst til sex er for det meste meget spontan, og den er sjældent særlig tydelig når hjernen fokuserer på dagtimernes arbejdsopgaver og projekter. Om aftenen er det ligesom alt det praktiske kommer ud af hjernen, så svinger lyst-faktoren op, og så er det rart hvis en pige i nærheden har sent åbent.Så er jeg heldigere! Min sexlyst er meget konstant . Derfor kan jeg planlægge og koordinere uger i forvejen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 24. Maj, 2015 Så er jeg heldigere! Min sexlyst er meget konstant . Derfor kan jeg planlægge og koordinere uger i forvejen Den megen kaffe hjælper måske . . . 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg