Hop til indhold
frandsen

Massage palace Eppendorf

Recommended Posts

Hej med jer. Skal snart et smut omkring Hamborg og har søgt lidt rundt. Flatrate er faktisk meget tiltalende men kan forstå at aphrodite er lukket for ombygning. Derfor har jeg kigget på en massage klinik som ser spændende ud http://eppendorf.massagepalast.de/

men jeg kan intet finde omkring anmeldelser eller lign. Er der nogen der kan hjælpe eller har prøvet denne ? 

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

det ser meget spændende ud..... jeg har ikke været der, men skulle du dumpe forbi, må du meget gerne komme med en anmeldelse . . det er specielt det med nuru massagen og de lækre damer der trækker....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener de virkelig det med "Erotisk massage" som det er beskrevet, eller er det reelt et bordel, der ikke vil stå ved hvad de tilbyder...?

Hvis du er ude efter en flatrate, er der jo trods alt også Fantasy Lounge. Muligvis ikke den bedste i kategorien efter diverse anmeldelser at dømme, men den eneste med mindre man vil længere væk: http://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk.html?data[meta_id]=9468

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hei, jeg søkte for å se om andre visste noe om gjenåpning etter covid.

Var der flere ganger før covid, på alle 3 lokasjoner.

Første gang ble det 4 hender som utviklet seg til 2 fulle pakker.

Etter det har det blir 60-90 minutter med full pakke 2 ganger.

I forhold til Norge er det veldig rimelig. 100 euro timen. 10-15 ekstra for blow uten, kyssing inkl. og de dusjer med deg.

Alle ganger utenom 1 har jeg betalt etterpå.

Line-up med 2-3-4 piker å velge blant.

Drar igjen i juli, oppdaterer da, hvis ingen drar før meg.

Hilsen fra Norge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...