Heine 1644 Skrevet 10. August, 2015 næsten lige så trættende som dine uendelige negative indlæg om alt og alle FrankJ.. men kun næsten...:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 10. August, 2015 (edited) Jeg synes, det er trættende, at Kiki absolut skal kommentere alle indlæg om hende. De forskellige mænd har haft forskellige oplevelser, og de bliver hverken værre eller bedre af, at Kiki kommenterer/undskylder dem.Jeg er ulykkelig. Jeg troede bare, at sitet var beregnet for mænds anmeldelser af deres besøg hos piger og ikke til at pigerne kan bruge det som reklamesøjle med masser af dårlige undskyldninger. som ukritiske mænd kan hoppe på i mangel af andet at hoppe på. Redigeret 10. August, 2015 af FrankJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 10. August, 2015 (edited) næsten lige så trættende som dine uendelige negative indlæg om alt og alle FrankJ.. men kun næsten...:)Jeg er ulykkelig. Jeg troede bare, at sitet var beregnet for mænds anmeldelser af deres besøg hos piger og ikke til at pigerne kan bruge det som reklamesøjle med masser af dårlige undskyldninger. som ukritiske mænd kan hoppe på i mangel af andet at hoppe på. Redigeret 10. August, 2015 af FrankJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 10. August, 2015 næsten lige så trættende som dine uendelige negative indlæg om alt og alle FrankJ.. men kun næsten...:)av da, har Administrator fjernet din ignorer knap, det var ikke pænt gjort.Venligst Landsbytossen - nu med tablet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg