Gæst Skrevet 22. Maj, 2015 I dag d.23.5. er det Suisi's fødselsdag, Hurra, hurra, hurraaaa Så igen i år ønskes du tillykke med de 30 år Håber du må få en rigtig god dag Suisi Og så er vi mange, der håber på at hører nyt om hvornår du og Patty vender tilbage og giver den gode behandling der har givet Brylle det gode ry. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 23. Maj, 2015 Vi forventer så at du kommer med en anmeldelse af hendes fødselsdag, men du er måske ikke inviteret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2015 Vi forventer så at du kommer med en anmeldelse af hendes fødselsdag, men du er måske ikke inviteret? Det er jo endnu en rund fødselsdag så jeg tror vi alle er inviterede til en kæmpe fest Men jeg tvivler nu på at værtinden og hendes veninde dukker op til festen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 23. Maj, 2015 Skriv dog en privatbesked i stedet for. Det hører ikke under anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 23. Maj, 2015 Det er jo endnu en rund fødselsdag så jeg tror vi alle er inviterede til en kæmpe fest Men jeg tvivler nu på at værtinden og hendes veninde dukker op til festen Ikke hvis der er "tag selv" bord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2015 Skriv dog en privatbesked i stedet for. Det hører ikke under anmeldelser.Jo det gør, for: Men jeg tvivler nu på at værtinden og hendes veninde dukker op til festen Og der sidder nu et par danske mænd der kommer til at savne deres børn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg