Eastwood 444 Skrevet 29. Maj, 2015 Ja det burde jo vælte ind med PMer nu, det gør det bare ikke Jeg har dog en (PM) fra en tidligere tråd, som er meget interessant og bestemt skal afprøves. Der er bare lidt logistikproblemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. Maj, 2015 Ja det burde jo vælte ind med PMer nu, det gør det bare ikke Jeg har dog en (PM) fra en tidligere tråd, som er meget interessant og bestemt skal afprøves. Der er bare lidt logistikproblemer.Lyder spændende God fornøjelse med detJeg har selv en aftale til imorgen, som jeg ser frem til. Det bliver den rene forkælelse, så glæder mig meget Med hensyn til svar fra pigerne, så kan det jo være at de ikke er så glade for at beskrive hvordan de ville gøre, da det måske kan opfattes som reklame??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 29. Maj, 2015 Ja ærgerligt nok.Held og lykke med nydelsen i morgen, bliver jo helt misundelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 29. Maj, 2015 Ja det burde jo vælte ind med PMer nu, det gør det bare ikke Jeg har dog en (PM) fra en tidligere tråd, som er meget interessant og bestemt skal afprøves. Der er bare lidt logistikproblemer.Jeg er ekspert i logistik. Bare send hende her ovre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 29. Maj, 2015 Kunne være sjovt at høre pigernes bud på hvordan de ville forføre, henføre og fuldføre, hvis de skulle totalt forkæle en mand i en times tid Ja, jeg har en del mænd i telefonen, der også synes det kunne være rigtig dejligt at høre en masse om, hvad jeg vil gøre ved dem, og hvad jeg mon har på Og nej, vi må ikke reklamere for os selv i trådene, men det er nu mest af ovenstående grund, jeg ikke har tænkt mig detaljeret at beskrive, hvordan jeg ville gøre. Desuden er sex jo også noget, der vokser frem i mødet med den enkelte, gæsterne får ikke det samme 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. Maj, 2015 Ja, jeg har en del mænd i telefonen, der også synes det kunne være rigtig dejligt at høre en masse om, hvad jeg vil gøre ved dem, og hvad jeg mon har på Og nej, vi må ikke reklamere for os selv i trådene, men det er nu mest af ovenstående grund, jeg ikke har tænkt mig detaljeret at beskrive, hvordan jeg ville gøre. Desuden er sex jo også noget, der vokser frem i mødet med den enkelte, gæsterne får ikke det samme Eeeej Liv den syntes jeg ikke lige kan sammenlignes her.Desuden, så kunne det jo være at der var nogle som rent faktisk kunne lære lidt i en tråd som denne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 29. Maj, 2015 Hehe, Toddy, beklager men det var min første tanke 'Og hvad vil du så gøre ved mig.... ' efterfulgt af dyyyb vejrtrækning Jeg tror ikke man kan læse sig til, hvordan man dyrker sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. Maj, 2015 (edited) Hehe, Toddy, beklager men det var min første tanke 'Og hvad vil du så gøre ved mig.... ' efterfulgt af dyyyb vejrtrækning Jeg tror ikke man kan læse sig til, hvordan man dyrker sex Nej men derfor kan det da være underholdende at læse om alligevel og med hensyn til hvad jeg ville gøre ved dig, så er du meget velkommen til at komme forbi og få en kærlig endefuld Redigeret 29. Maj, 2015 af Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 29. Maj, 2015 Jeg er ekspert i logistik. Bare send hende her ovre.Jeg lever faktisk af det *host* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 29. Maj, 2015 Hehe, Toddy, beklager men det var min første tanke 'Og hvad vil du så gøre ved mig.... ' efterfulgt af dyyyb vejrtrækning Jeg tror ikke man kan læse sig til, hvordan man dyrker sex Jeg vil også hellere blive glædeligt overrasket, end at have hele manualen på forhånd Men det var måske de andre piger, som Toddy mente kunne lære noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. Maj, 2015 Jeg vil også hellere blive glædeligt overrasket, end at have hele manualen på forhånd Men det var måske de andre piger, som Toddy mente kunne lære noget Ja det var bestemt ikke Smukke Liv Hun ved sgi godt hvordan lillemand skal behandles og det er der helt sikkert mange andre der også gør, men jeg har altså oplevet en del der bare "kørte den af" og det er der altså ikke særligt meget lir ved 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 29. Maj, 2015 Ja det var bestemt ikke Smukke Liv Hun ved sgi godt hvordan lillemand skal behandles og det er der helt sikkert mange andre der også gør, men jeg har altså oplevet en del der bare "kørte den af" og det er der altså ikke særligt meget lir ved Præcist, det gider jeg heller ikke. Så går hele ideen af det. Det skal være frækt og pirrende og føles som uendeligt.. og.. og ja, svært at sætte ord på, men jeg tror vi forstår hinanden her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 29. Maj, 2015 Ja det var bestemt ikke Smukke Liv Hun ved sgi godt hvordan lillemand skal behandles og det er der helt sikkert mange andre der også gør, men jeg har altså oplevet en del der bare "kørte den af" og det er der altså ikke særligt meget lir ved Jeg blev ihvertfald noget overrasket i onsdags da jeg efter at have fået brillerne på opdagede hvor hurtigt tiden var gået i Liv's selskab VenligstSpunsen/Bundstokken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg