Anonymsex 30 Skrevet 24. Maj, 2015 Er færdig med ludere hvis man skal blive truet med tæsk eller lign.Foretrækker de engelske hvor de bare gør deres arbejde -.-Men tænker jeg hellere vil have en kæreste det lidt nemmere så bye bye Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 24. Maj, 2015 Forstår dig til fulde, God vind fremover.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 24. Maj, 2015 (edited) øh, hvem er blevet truet med tæsk ? og af hvem ? Redigeret 24. Maj, 2015 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 24. Maj, 2015 øh, hvem er blevet truet med tæsk ?Sikkert trådstarter formoder jeg. God pinse til dig.Venligst Landsbytossen - nu med tablet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 24. Maj, 2015 (edited) ja, sikkert, men af hvem ? og hvorfor ?Hvis det var Cherie, er det vel en del af konceptet Redigeret 24. Maj, 2015 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Maj, 2015 Jeg synes også, at trådstarters udmelding er meget kryptisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 24. Maj, 2015 Er det ikke bare et af de der indlæg der skal ties ihjel ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 24. Maj, 2015 Er det ikke bare et af de der indlæg der skal ties ihjel ? Jo helt sikkert - ellers går der også børnehave i denne streng... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 24. Maj, 2015 (edited) ja, sikkert, men af hvem ? og hvorfor ?Hvis det var Cherie, er det vel en del af konceptet Sikkert af en alfons/ruffer, men det bliver jo bare en formodning indtil nærmere information tilbringes.@ PHD - Er det ikke bare et af de der indlæg der skal ties ihjel ? Det er du da velkommen til, råddenskaben skal da frem, så det kunne jo være andre havde interesse i at få mere at vide.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Redigeret 24. Maj, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 24. Maj, 2015 Sikkert af en alfons/ruffer, men det bliver jo bare en formodning indtil nærmere information tilbringes.@ PHD - Er det ikke bare et af de der indlæg der skal ties ihjel ? Det er du da velkommen til, råddenskaben skal da frem, så det kunne jo være andre havde interesse i at få mere at vide.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Vi takker Jeg er bare træt af usammenhængende indlæg..- men til gengæld synes jeg at det er hamrende drøn sjovt at I gider at sidde og fantasere om, hvad det mon der er manden mener Så bliv endelig ved.. det er god underholdning (for jeg har tydeligvis nemlig heller ikke andet at lave end at sidde og følge med i ligegyldige tråde) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Maj, 2015 (edited) ...... så det kunne jo være andre havde interesse i at få mere at vide.Ja, det var sådan set det, jeg – bare med lidt andre ord, og med eller uden tablet – lagde op til. Trådstarters telegramstil og "lettere springende" tankegang bringer kun spørgsmålstegn frem. Redigeret 24. Maj, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 24. Maj, 2015 og de andres anke er vel at så kan man lige så godt lade være!selvfølgelig kunne det da være rart at vide om der er nogen/ et sted man skal holde sig fra, men så sig det dog for fanden i helvede istedet for denne ret ligegyldige tråd! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 24. Maj, 2015 (edited) Virker en lille smule som "bitterpik har en dårlig dag" ... og nå ja, det er såååå nemt bare at gå ud og finde en kæreste istedet. jeg gir det en måned før han er tilbage ved den røde lampe. Redigeret 24. Maj, 2015 af Tip toe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 24. Maj, 2015 Det er blevet moderne herinde at sige Farvel på denne måde. Nogle gør det dog bedre end andre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 24. Maj, 2015 Vi takker Jeg er bare træt af usammenhængende indlæg..- men til gengæld synes jeg at det er hamrende drøn sjovt at I gider at sidde og fantasere om, hvad det mon der er manden mener Så bliv endelig ved.. det er god underholdning (for jeg har tydeligvis nemlig heller ikke andet at lave end at sidde og følge med i ligegyldige tråde)Dit indlæg er da også utrolig sammenhængende.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 174 Skrevet 24. Maj, 2015 øh, hvem er blevet truet med tæsk ? og af hvem ?af fruen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Maj, 2015 Er færdig med ludere hvis man skal blive truet med tæsk eller lign.Foretrækker de engelske hvor de bare gør deres arbejde -.-Men tænker jeg hellere vil have en kæreste det lidt nemmere så bye byeKunne du måske være lidt mere præcis omkring dit problem og baggrunden for dit indlæg, man bliver ikke ligefrem klogere af at læse dit skriv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 24. Maj, 2015 (edited) Jeg synes også vi skal have alle lig på bordet nu, det kan simpelthen ikke være mening at man kan stoppe på EG uden af man fremlægger alle mulige tænkelige forklaringer på det.1. Hvad tænkte du i det minut du valgte at stoppe på EG?2. Hvilket tøj havde du på?3. Er du i ledtog med Borende X?4. Var Georg inde over?5. Fik du for lidt fisse?6. Bryg gerne videre så vi kan få en så lang en streng som muligt, om noget total ligegyldigt... Redigeret 24. Maj, 2015 af Ratata 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 25. Maj, 2015 Dit indlæg er da også utrolig sammenhængende.... Hvis der er noget du ikke forstår, må du jo spørgeMen thumbs up for at du ikke lige fik flettet et 'hold jer til danske piger' ind i dit fine indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 25. Maj, 2015 Hvis der er noget du ikke forstår, må du jo spørgeMen thumbs up for at du ikke lige fik flettet et 'hold jer til danske piger' ind i dit fine indlæg.Hvorfor skulle jeg skrive det? Det ville da være uden for kontekst i en tråd som denne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg