Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte igår Jasmin hos privat diskret, en lille "pige". Ved ikke hvad jeg havde forstillet mig hjemme fra, men hun var ikke lige det jeg havde forventet. Men hun var imødekommende og sød. Det var som om vi aldrig rigtig kom tæt på hinanden, som om det var en distance imellem os. Jeg plejer normalt at tage det som det kommer med glædespiger og bare se hvor langt vi når, men med Jasmin var det som om det hele skulle bestemmes på forhånd og tages i "etapper". Det var lidt som om jeg hele tiden skulle bestemme hvordan og hvorledes, og kommunikationen ikke rigtig fungerede. Med de piger jeg tidligere har besøgt jeg PD har jeg oplevet et mere naturligt forløb som hvis det var en kæreste. Jeg besøger hende nok ikke igen. LIDT INFO hendes gagging består ca af 15cm som hun kan tage, og hun prøver da også virkelig, hun kan også tage den rigtig hårdt. jeg vil ikke give hende skylden for den lidt underlige oplevelse, nogle gange passer kemien nok bare ikke.

http://www.privatdiskret.com/

VH. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 31hans07

Spurgte til Okbobobo's oplevelse - beskrivelsen på PD's hjemmeside kender jeg godt !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 31hans07

Tak Okbobobo - det passer jo godt nok med beskrivelsen hos PD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...