narnia 10 Skrevet 27. Maj, 2015 hejsa kommer tit forbi Støvring nogen der kan anbefale piger der arbejde der ??har hørt der tit er nogen på motellet ved tanken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedro123 53 Skrevet 27. Maj, 2015 Der er vist mange......søg på Eb støvring... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 309 Skrevet 27. Maj, 2015 Som pedro123 siger er der mange. jeg har set Salina (horsens pigen) der. Der er også Foxylady men hun er ikke pengene værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest willxx9 Skrevet 27. Maj, 2015 www.nymf6.webnode.com er også at finde i støvring, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 28. Maj, 2015 www.nymf6.webnode.com er også at finde i støvring,Jo jo, Maria er let-antændelig, men det er temperamentet der ryger op i det røde felt. Så der må tilrådes forsigtighed!. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwerty90 0 Skrevet 28. Maj, 2015 Er det diskret? Kan man bare gå ind, og så ned på værelset? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 28. Maj, 2015 Man går direkte fra parkeringspladsen og ind i den pågældende lejlighed/værelse. Rimelig diskret, for uvedkommende. Folk der ved hvad der foregår, vil ikke have svært ved at spotte diverse mænd i frække ærinder. Der holder altid en del overnattende lastvognschauffører på pladsen. (Populært pga gode chauffør-forhold og kontant-rabat på diesel) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 29. Maj, 2015 Har aldrig oplevet Maria med temperament, jeg har kun oplevet hende som super sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
98omr 46 Skrevet 29. Maj, 2015 Ida er også blevet at træffe igen i Støvring og det er altså super sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 29. Maj, 2015 Jo jo, Maria er let-antændelig, men det er temperamentet der ryger op i det røde felt. Så der må tilrådes forsigtighed!.Ja det viste hun jo ganske tydeligt herinde.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg slaven 26 Skrevet 29. Maj, 2015 Jeg har et par gange besøgt piger på Transportcenteret i Sæby. Her er der meget diskret indgang, helt usigneret.Men jeg ved ikke om der stadig er piger der fra tid til anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg