Thommas 9 Skrevet 28. Maj, 2015 Noen der kan sige om nina arbejder på Ratree Wellness valby? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Maj, 2015 (edited) Puha, den er ikke helt nem. Der er flere Nina'er rundt omkring på thaiklinikkerne. Men i følge tidligere anmeldelser har der arbejdet en Nina der. Dit spørgsmål går måske på, om hun stadig er der? Redigeret 28. Maj, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 423 Skrevet 28. Maj, 2015 Noen der kan sige om nina arbejder på Ratree Wellness valby?Ja, der er en Nina ansat hos Ratree. Hun har vist tidligere gået under navnet Penny. Jeg var der sidst for tre uger siden, og der fik jeg at vide, at Nina var taget på ferie. Jeg fik også datoen for hendes hjemkomst at vide, men jeg har desværre glemt den, så kan ikke lige fortælle om hun er tilbage endnu. Prøv at ringe til dem, de plejer at være meddelsomme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 28. Maj, 2015 Jeg tror ikke at Penny/Nina kommer tilbage til Ratree. Det er hvad jeg har hørt. Men alt jeg hør er selvfølgelig ikke altid sandt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 423 Skrevet 1. Juni, 2015 Jeg tror ikke at Penny/Nina kommer tilbage til Ratree. Det er hvad jeg har hørt. Men alt jeg hør er selvfølgelig ikke altid sandt.Ikke desto mindre er hun nu tilsyneladende tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 1. Juni, 2015 Så havde jeg fejl. Igen. Men jeg lagde jo op til at jeg kunne have fejl nogen gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg