Hop til indhold
Heine

Anastasia - viborg

Recommended Posts

En klassisk hovedet i rattet oplevelse...

teksten på linket siger -" Og jeg lover dig at efter et besøg hos mig vil du være fyldt med glæde, lyst og en helt ny energi :-)"

well - det er for så vidt rigtigt nok - en helt ny energisk følelse - nemlig frustration !

http://side6.dk/resultatside/?q=6066

billederne (fra 3 til 6) er også rigtige, og hun kom frisk og nybadet ind...

men sexen ? - den er dælen dytme ringe... 

Anastasia fra Letland har et par flotte bryster (konstruerede men både bløde og pæne) , og slanke ben, let topmave der nok mest skyldtes mangel på træning (for hun var grundlæggende slank)  -og en nydelig veltrimmet damekat - men var nok det kedeligste knald i mands minde - forstået på den måde at enhver form for pillen,nussen,kælen eller bare berøring var et no-go.  Hun var såmænd smilende nok - det ville jeg også være med den timeløn :) - men - hvis man kan sige det på den måde - min charme rakte ikke til noget der bare mindede om kontakt ...

Blow med gummi, knep i 3 stillinger - exit efter 16 minutter (jeg overvejede end ikke et sekund at bruge resten af de 30 minutter til 800 jeg havde aftalt)

Stedet er ret diskret, med gode parkeringsmuligheder og huset er well - hmm - minimalistisk på den "fogeden-har-været-her-agtige-måde"

Man skal jo bestemt ikke udelukke at det er mig der er galt afmarcheret - men jeg løber ikke chancen/riskoen for en gentagelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

En klassisk hovedet i rattet oplevelse...

teksten på linket siger -" Og jeg lover dig at efter et besøg hos mig vil du være fyldt med glæde, lyst og en helt ny energi :-)"

well - det er for så vidt rigtigt nok - en helt ny energisk følelse - nemlig frustration !

http://side6.dk/resultatside/?q=6066

billederne (fra 3 til 6) er også rigtige, og hun kom frisk og nybadet ind...

men sexen ? - den er dælen dytme ringe... 

Anastasia fra Letland har et par flotte bryster (konstruerede men både bløde og pæne) , og slanke ben, let topmave der nok mest skyldtes mangel på træning (for hun var grundlæggende slank)  -og en nydelig veltrimmet damekat - men var nok det kedeligste knald i mands minde - forstået på den måde at enhver form for pillen,nussen,kælen eller bare berøring var et no-go.  Hun var såmænd smilende nok - det ville jeg også være med den timeløn :) - men - hvis man kan sige det på den måde - min charme rakte ikke til noget der bare mindede om kontakt ...

Blow med gummi, knep i 3 stillinger - exit efter 16 minutter (jeg overvejede end ikke et sekund at bruge resten af de 30 minutter til 800 jeg havde aftalt)

Stedet er ret diskret, med gode parkeringsmuligheder og huset er well - hmm - minimalistisk på den "fogeden-har-været-her-agtige-måde"

Man skal jo bestemt ikke udelukke at det er mig der er galt afmarcheret - men jeg løber ikke chancen/riskoen for en gentagelse

​Anastasia er nu pigen på alle de andre billeder end 3 - 6, men hun er ikke meget til øjenkontakt eller at afvige fra det faste program og jeg var lige ved at få en på hovedet, da jeg med læberne kom til nappe hende lidt for hårdt i brystvorterne, som åbenbart må være blevet ekstra følsomme af implantaterne. Jeg havde heldigvis kun bestilt "Happy Hour"/20 min til kun kr. 500,- - og til den pris var det OK i DK, da hun er rimelig pæn, ung og slank.

Jeg ville egentlig have genbesøgt:

men hun var draget hjem til Rusland. Hun havde dog opfordret mig til at besøge sig i Kornblomsten i Gullestrup ved Herning, når det er færdigrenoveret og hun kommer tilbage - hun var ihvertfald en helt anden oplevelse end Anastasia :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har glædeligt hørt fra de andre piger fra samme hus, at Anastaia ikke længere arbejder, grundet at hun nemlig ikke tilfredsstiller kunderne! 

Og som Julie har fortalt mig, så sætter de stor en ære i at det skal være et godt sted hvor man gerne vil komme tilbage til. Så enhver pige der ikke lever op til standarten, kommer ikke tilbage. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...