Skinkelynet 18 Skrevet 30. Maj, 2015 Nogen der har været forbi hende her: https://annoncelight.dk/showad/183457 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 30. Maj, 2015 Det er vores ven "brevsprækkefyren" der er på spil under nyt pseudonym :-S 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skinkelynet 18 Skrevet 30. Maj, 2015 Haha tak for advarslen, jeg tror jeg går en stor bue uden om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 30. Maj, 2015 Haha fedt gusten type.. Er det et gæt Robin?? Eller noget du ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 31. Maj, 2015 Bakker lige op om Robin's udsagn med personlig erfaring.Havde ogs udset mig et lækkert blæs som værende en dejlig slutning på ugen, men tro fa'n om jeg sku' nyde noget af at stikke fjolleren gennem en brevsprække "Hygge hejsa, og ha en dejlig aften!" blev det besøg afsluttet med, endda før det var startet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 31. Maj, 2015 Brevsprækkefyren?? Her er jeg vist gået glip af noget.. som ikke lyder spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 31. Maj, 2015 Bakker lige op om Robin's udsagn med personlig erfaring.Havde ogs udset mig et lækkert blæs som værende en dejlig slutning på ugen, men tro fa'n om jeg sku' nyde noget af at stikke fjolleren gennem en brevsprække "Hygge hejsa, og ha en dejlig aften!" blev det besøg afsluttet med, endda før det var startet! Hehe fedt Argent var du taget der ud eller var det i sms'erne du stod af? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 31. Maj, 2015 Hehe fedt Argent var du taget der ud eller var det i sms'erne du stod af? Begge Stod i opgangen da beskeden kom "Så stikker du bare pikken ind af brevsprækken"... og jeg vist måbede et lille "A'hva?" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 243 Skrevet 31. Maj, 2015 Begge Stod i opgangen da beskeden kom "Så stikker du bare pikken ind af brevsprækken"... og jeg vist måbede et lille "A'hva?"HAHA scary shit. En erfaring rigere, som man siger, men stadig med juice i løgposen.-Maestro 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 1. Juni, 2015 Bor den mand alene i opgangen?!Eller er det en meget "trafiksvag" opgang? He he...i øvrigt må det da være en brevsprække væsentligt over standard størrelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 1. Juni, 2015 i øvrigt må det da være en brevsprække væsentligt over standard størrelse...Ærgede mig ogs over den manglende hundelem til mit menneskelem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg