Niki Geisha 327 Skrevet 30. Maj, 2015 Er der nogen af jer, der vælger at få fjernet hår på en klinik? Altså med voks eller sugaring?Jeg har hørt at i mænd, synes det kan være ubehageligt at gå på klinik, da ved fjernelse af hår forneden, kan give stiv pik. Dette kan også være meget ubehageligt for pigen/damen der fjerner hårene. Lad mig høre fra jer :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. Maj, 2015 Jeg deltager ikke i hårfjerningskulturen, men jeg ville finde det overmenneskeligt, hvis man ikke fik jern på, når en kvinde rodede med hårene dernede og var nødt til at flytte lidt på kalorius ind imellem.Og mon ikke hårfjerneren er vant til det? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 30. Maj, 2015 Er der nogen af jer, der vælger at få fjernet hår på en klinik? Altså med voks eller sugaring?Jeg har hørt at i mænd, synes det kan være ubehageligt at gå på klinik, da ved fjernelse af hår forneden, kan give stiv pik. Dette kan også være meget ubehageligt for pigen/damen der fjerner hårene. Lad mig høre fra jer Jeg klarer det selv med en Gilette Turbo Mach 3, med den er det umuligt at få rifter uanset hvor uforsigtig jeg er. Jeg vil helt sikker ikke gå på hårfjerningsklinik netop af frygt for en utilsigtet rejsning . Hvis en glædespige tilbød det som optakt til en hyggestund var det noget helt andet - og det er også lidt det du "fisker" efter, ikke ? VenligstSpunsen/Bundstokken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 30. Maj, 2015 (edited) Jeg klarer det selv med en Gilette Turbo Mach 3, med den er det umuligt at få rifter uanset hvor uforsigtig jeg er. Jeg vil helt sikker ikke gå på hårfjerningsklinik netop af frygt for en utilsigtet rejsning . Hvis en glædespige tilbød det som optakt til en hyggestund var det noget helt andet - og det er også lidt det du "fisker" efter, ikke ? VenligstSpunsen/BundstokkenDen kan da sagtens ridse. Jeg har aldrig brugt den syd for navlen, men nord for skuldrene, kan den sagtens skære uhensigtsmæssigt. Redigeret 30. Maj, 2015 af warmgun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 30. Maj, 2015 Jeg klarer det selv med en Gilette Turbo Mach 3, med den er det umuligt at få rifter uanset hvor uforsigtig jeg er. Prøv at lade den "smutte" sidelæns og se om du stadig har samme opfattelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Niki Geisha 327 Skrevet 30. Maj, 2015 Bundstokken.... Det har du nemlig helt ret i. Jeg påtænker at udvide mine "ydelser" til også at dække nogle af de andre behov som mændene kan have. Jeg er nemlig uddannet inden for sugaring men vil jo gerne vide om, det er et behov mine gæster kunne finde på at købe hos mig. Dårlig eller god ide? 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Maj, 2015 Bundstokken.... Det har du nemlig helt ret i. Jeg påtænker at udvide mine "ydelser" til også at dække nogle af de andre behov som mændene kan have. Jeg er nemlig uddannet inden for sugaring men vil jo gerne vide om, det er et behov mine gæster kunne finde på at købe hos mig. Dårlig eller god ide? Absolut en god idé.Selv kunne jeg let finde på at benytte mig af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 30. Maj, 2015 Du har forhåbentligt en heldigere hånd med det end jeg selv havde, da jeg eksperimenterede med Veet. Det endte maximalt galt (der er en tråd om det et sted, jeg kan ikke finde ud af at linke til den fra smartphonen). Jeg har ikke haft modet til at prøve siden. Men hvis du er prof ku' det måske være at det var en mulighed ;0) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 30. Maj, 2015 Prøv at lade den "smutte" sidelæns og se om du stadig har samme opfattelse Ahhr du - ka' du ikke bruge et stykke værktøj uden at komme galt afsted VenligstSpunsen/Bundstokken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 30. Maj, 2015 Du har forhåbentligt en heldigere hånd med det end jeg selv havde, da jeg eksperimenterede med Veet. Det endte maximalt galt (der er en tråd om det et sted, jeg kan ikke finde ud af at linke til den fra smartphonen). Jeg har ikke haft modet til at prøve siden. Men hvis du er prof ku' det måske være at det var en mulighed ;0)https://www.eroguide.dk/forum/topic/26844-veet-en-gyserhistorie-fra-den-virkelige-verden/#comment-216371Venligst Landsbytossen - nu med tablet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 30. Maj, 2015 (edited) Tak BigDick!Det var så lidt da.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Redigeret 30. Maj, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 30. Maj, 2015 jeg synes det lyder som en god ide!den "utilsigtede" rejsning kunne jo være meget belejlig i dit selskab! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. Maj, 2015 Bundstokken.... Det har du nemlig helt ret i. Jeg påtænker at udvide mine "ydelser" til også at dække nogle af de andre behov som mændene kan have.Aha! Jeg har altid drømt om at barbere en kvinde inden løjerne. Det kunne måske også komme med i konceptet? Jeg er så godt klar over, at denne lille leg kun kan stå på menyen et par gange om ugen . Men seriøst ment? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Niki Geisha 327 Skrevet 30. Maj, 2015 Jamen det lyder til at jeg skal prøve at sætte det på menuen Nu er sommeren også ved at være der, og så det måske rart ikke at svede så meget "dernede" 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 30. Maj, 2015 Jamen det lyder til at jeg skal prøve at sætte det på menuen Nu er sommeren også ved at være der, og så det måske rart ikke at svede så meget "dernede" Jeg har nu ikke problemer med at klare det med Gillette....men rigtig god idé at sætte det på "menuen" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. Maj, 2015 (edited) Jamen det lyder til at jeg skal prøve at sætte det på menuen Nu er sommeren også ved at være der, og så det måske rart ikke at svede så meget "dernede" Og en fremmed, sikker hånd kan uden tvivl også bedre lave en smuk og pikant frisure Redigeret 30. Maj, 2015 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Maj, 2015 Aha! Jeg har altid drømt om at barbere en kvinde inden løjerne. Det kunne måske også komme med i konceptet? Jeg er så godt klar over, at denne lille leg kun kan stå på menyen et par gange om ugen . Men seriøst ment?Hvis du snitter forkert, kommer du til at betale en ekstra afgift på 2 dages tabt arbejdsfortjeneste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. Maj, 2015 (edited) Hvis du snitter forkert, kommer du til at betale en ekstra afgift på 2 dages tabt arbejdsfortjeneste Nu skrev jeg jo "sikker hånd" .Men så må vi nok også ind på bindelege for at sikre, at modtageren ikke bevæger sig utilsigtet og dermed forårsager forkerte snit .Menyen vokser. Også uden voks. Redigeret 30. Maj, 2015 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 30. Maj, 2015 Jeg har et par gange fået fjernet hår med voks hos en brasiliansk kvinde, der ikke gav nogen form for seksuelle ydelser.Det gør rigtig nas, så der er ingen fare for, at min lille ven bliver erotisk opstemt, den kryber nærmest ind i sig selv underbehandlingen. Til gengæld er resultatet fremragende, en helt glat fornemmelse i en 3-4 ugers tid.Så har jeg flere gange fået fjernet hår med en skraber hos Sensual Healing i Bagsværd, og her opfører den lille mand sigsom den skal, når en attraktiv kvinde er i nærheden af den med hænderne - og den ved også, at der venter noget godtbagefter! Sæt det på menuen Niki, det er en nydelse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 31. Maj, 2015 Jeg har også prøvet sugaring flere gange. Det gør ondt især når man starter på det, efter nogle gange virker det som om man både har færre og tyndere hår og så er det nok lidt mindre smertefuldt. Jeg ikke haft det med at blive stiv midt voksningen generelt, men der har været tilløb til det flere gange. Jeg talte med min behandler om det, hun sagde at det er en fordel at lillemanden er lidt halvstiv, det gør det lettere at fjerne hårene nede ved roden, og hun var i hvert fald ikke pinligt berørt.Med hensyn til kombinerede behandlinger, voksning og sex, så er anbefalingen at man ikke dyrker sex de næste 24 timer, der er jo mange små læderinger af huden. Men en god olie massage bagefter er der vist ikke noget problem med og evt. svensk. Jeg har prøvet det og det kan være rigtigt dejlig når huden er helt glat og ekstra følsom efter voksningen. Så den kombination burde du kunne få kunder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 31. Maj, 2015 Nu skrev jeg jo "sikker hånd" .Men så må vi nok også ind på bindelege for at sikre, at modtageren ikke bevæger sig utilsigtet og dermed forårsager forkerte snit .Menyen vokser. Også uden voks.Jeg ville blive MEGET bekymret hvis jeg det pgl. sted så en gammeldags barber kniv, af denne slags http://www.made4men.dk/njord-barberkniv.html Venligst Landsbytossen -nu med tablet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Maj, 2015 Jeg ville blive MEGET bekymret hvis jeg det pgl. sted så en gammeldags barber kniv, af denne slags http://www.made4men.dk/njord-barberkniv.html Venligst Landsbytossen -nu med tablet Og hvis pigen samtidig lugtede af alkohol, ville jeg løbe skrigende væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 31. Maj, 2015 (edited) Og hvis pigen samtidig lugtede af alkohol, ville jeg løbe skrigende væk Ja MON IKKE. Venligst Landsbytossen - nu med tablet Redigeret 31. Maj, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 31. Maj, 2015 Jeg ville blive MEGET bekymret hvis jeg det pgl. sted så en gammeldags barber kniv, af denne slags http://www.made4men.dk/njord-barberkniv.html Venligst Landsbytossen -nu med tablet Det er da sådan een min barber bruger til at klippe skægget længere . . . FÅR LÆNGDERABAT . . . . OG der stinker af alkohol (barbersprit . . . ) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg