Hop til indhold
Niki Geisha

Hårfjerning?

Recommended Posts

​Det er da sådan een min barber bruger til at klippe skægget længere . . . ;-) FÅR LÆNGDERABAT . . . . :lol::lol:

OG der stinker af alkohol (barbersprit . . . )

​Hvordan klipper man noget længere...?!? ;)

Mht. skrabere bruger jeg den grønne fra BIC (http://www.made4men.dk/bic-comfort-2-10-stk.html). De kan også købes i Bilka. Lige netop den der synes jeg er rigtig god, blandt andet på grund af aloe vera-striben. Jeg gider slet ikke Gillette mere. Deres engangs er ikke ligeså gode som BICs, og deres blade er alt for dyre. Prisen har jo fået et hak opad hver gang de har lavet en ny model.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mht. skrabere bruger jeg den grønne fra BIC (http://www.made4men.dk/bic-comfort-2-10-stk.html). De kan også købes i Bilka. Lige netop den der synes jeg er rigtig god, blandt andet på grund af aloe vera-striben. Jeg gider slet ikke Gillette mere. Deres engangs er ikke ligeså gode som BICs, og deres blade er alt for dyre. Prisen har jo fået et hak opad hver gang de har lavet en ny model.

Bruger denne, synes den er rigtig fin til mit behov. http://www.efi.dk/da/Barbering/Til-Mænd/Hydro-5/p/75 

Den skærer heller ikke i kuglerne, hvis man nu skulle have et lettere anfald af Parkinson. sm154.gif sm154.gif sm154.gif

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det startede sidste vinter, da en lille pige råbte, 'SE, HAN LIGNER JULEMANDEN', det er så bare fortsat . . . . :grin:

​Får kun rettet hvirvler etc til . . . Barberereren syntes det var sjovt med en kunde, der ville have længere skæg . . . 

Om et halvt års kunne jeg nok søge julemandsjobbet - GØR DET DOG IKKE - Er OVERFØLSOM for deres larm . . . ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også som fafnerbane fået brasiliansk voks hos en brasiliansk kvinde.

Hun tog mig 3 gange, men fjerde gang jeg forsøgte at bestille tid, svarede hun ikke.

Jeg fik absolut ikke stådreng, men jeg ømmede mig så meget at hun ikke vil tage mig mere.

Vil hun ikke, er der nok ingen andre der vil, for jeg oplever det som så smertefuldt at jeg må opgive at få det udført igen.

Mindre for min egen skyld, men mere fordi jeg formentlig reagerer uacceptabelt på behandlingen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også som fafnerbane fået brasiliansk voks hos en brasiliansk kvinde.

Hun tog mig 3 gange, men fjerde gang jeg forsøgte at bestille tid, svarede hun ikke.

Jeg fik absolut ikke stådreng, men jeg ømmede mig så meget at hun ikke vil tage mig mere.

Vil hun ikke, er der nok ingen andre der vil, for jeg oplever det som så smertefuldt at jeg må opgive at få det udført igen.

Mindre for min egen skyld, men mere fordi jeg formentlig reagerer uacceptabelt på behandlingen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Det var altså ikke din ryg, hun løb sur i?

Havde dette androgyne look syd for navlen nu været Skaberens inderste mening, havde han jo nok skabt os helt uden hår.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Havde dette androgyne look nu været Skaberens inderste mening, havde han nok skabt os helt uden hår.

​BX din gamle hippie. Lader du også neglene gro?

Del dette indlæg

Link til indlæg

​BX din gamle hippie. Lader du også neglene gro?

​Nej, dog ikke. Så havde "mine" piger nok protesteret.

Jeg kunne forestille mig, at neglene i forne tider blev slidt naturligt ned grundet fysisk arbejde, hvorfor Skaberen ikke har tænkt videre over dem.

Derimod tror jeg ikke, at Han ville have billiget de dér lange plasticnegle, der er kommet på markedet. Ikke at jeg skal sammenligne mig med Skaberen, på ingen måde, men jeg finder dem altså afskyelige og sexuelt helt nedlukkende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne forestille mig, at neglene i forne tider blev slidt naturligt ned grundet fysisk arbejde, hvorfor Skaberen ikke har tænkt videre over dem.

Derimod tror jeg ikke, at Han ville have billiget de dér lange plasticnegle, der er kommet på markedet. Ikke at jeg skal sammenligne mig med Skaberen, på ingen måde, men jeg finder dem altså afskyelige og sexuelt helt nedlukkende.

​Og  neglelak i fesne pastelfarver :-(  - min fobi for farvet neglelak er af Freudiansk karakter og jeg prøver at bearbejde den :?
Har i egentlig tænkt over hvor uhygiejniske de lange negle og i særdeleshed lange kunstige negle er ? :-(

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Tjae hvem ved hvad sådan en skaber går og tænder på? Det lader til at nogle af hans ydmyge tjenere kan lide messedrenge.

Personlig forestiller jeg mig at han kigger lystig på brede, vuggende hofter og fyldige barme.

Det med at plastikneglene skulle være syndig, giver god mening, når man tænker på beskrivelsen af Jobs dødre i "Jobs bog".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aha! Jeg har altid drømt om at barbere en kvinde inden løjerne. Det kunne måske også komme med i konceptet? Jeg er så godt klar over, at denne lille leg kun kan stå på menyen et par gange om ugen :grin:. Men seriøst ment?​

​Det kan godt nok også være frækt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville være fantastisk hvis du havde det på menuen da det kunne være en fræk afslappende start for en nervøs kunde :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...