Dressmann 589 Skrevet 30. Maj, 2015 Lidt fra nostaligen... http://xhamster.com/movies/1340233/danish_girls_casting_tape.htmlOg så en efterlysning - nogle som ligger inde med tilsvarende klip/videos - hører jeg gerne. Evt som pmDer foregik jo også andre ting hos H - ved dog ikke om det også gjorde i den periode, hvor ovenstående er fra. Er lidt før min tid Findes der overhovedet ikke tilsvarende steder i dag?Lægger min efterlysning her - da jeg havde mange hygge/hyrde-stunder m. nogle af H's piger. Men hører den til andet steds, så må admin gerne flytte.Dressmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trolden 12 Skrevet 31. Maj, 2015 Ja det var tider, har også haft fornøjelsen af H s piger. Bl.a da de var i Tåstrup, der kunne man lav aftale om at kneppe dem.Har også taget private billeder med eget kamera af dem, hjemme hos H.Er sikker på at H også var ivolveret i Excuse Me, videoerne som også kan findes på Xhamster.Ja hvor mon de er idag, og er nogle stadig i brancehn, er meget hooked på at møde dem igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg