KF 5089 Skrevet 31. Maj, 2015 HeyJeg døjer med at få det med notifikationer til at virke ordentligt.Jeg får en notifikation hvis nogen liker noget, men ikke hvis nogen poster i en tråd jeg deltager i. Og der ér flueben i "A notification when new content is posted".Er det ikke meningen man kan få en notifikation, når der postes i en tråd man deltager i? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 422 Skrevet 31. Maj, 2015 HeyJeg døjer med at få det med notifikationer til at virke ordentligt.Jeg får en notifikation hvis nogen liker noget, men ikke hvis nogen poster i en tråd jeg deltager i. Og der ér flueben i "A notification when new content is posted".Er det ikke meningen man kan få en notifikation, når der postes i en tråd man deltager i?Mener du notifikationer pr. email eller bare notifikationer på sitet (klokkeikonet oppe i højre hjørne)?Jeg får stadig notifikationer på sitet, men siden opdateringen har jeg ingen notifikationer fået pr. email, også selvom alle flueben er slået til under indstillinger. Er jeg den eneste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 31. Maj, 2015 Jeg har ingen problemer med at få notifikationer på sitet. Jeg får også e-mail, når nogen sender PM til mig, men her fra bliver det underligt. Fra en af dem, der sender mig PM Får jeg den som promovering, dette vises ikke på skærmen på iPad/iPhone. Fra en anden kommer det som primære og bliver vist på skærmen. Jeg bruger Gmail - hvorfor den forskel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg